Nekem bézs bőr van. 1,5 éves és olyan mint mikor elhoztam. Igaz vigyázok is rá. Varrattam egy "ülésvédőt" amit ha tudom hogy koszos lenne egy mozdulattal rá tudom tenni. 2-4 hetente a gyári bőr tisztító és ápolóval kezelem.
Szerintem a sötétebb színeken sokkal hamarabb látszik a kosz-por, én nem csalódtam a bézs belsőben,de ez az én véleményem.
Bézs sokkal kényesebb. Bőrülés takarítható, de idővel azért látszani fog rajt a használat. Viszont - igaz ez ízlés kérdése - szebb/mutatósabb mint a sötétebb színek.
Sziasztok! A héten rendelek egy új Superb-et, L&K felszereltség lesz. A dilémám, hogy csokibarna vagy bézs belsővel kérjem. Van-e valakinek tapasztalata, hogy a bézs mennyire érzékeny? Előre is köszi a választ!
Üdv! 1.9 tdi BPZ motorkód. Mióta hengerfej javítás volt, nehezen melegszik fel a motor. Cseréltek termosztátot, de nem változott semmi. Mínusz 2 fokban 5 perc helyben járás, utána 11 km menet (ebből 4 km kikapcsolt fűtéssel), majd 2-3 perc álló helyzetben, 1500-1800 fordulaton, és csak ekkor mozdul a mutató. Egyébként fűtés van, a kiegyenlítőben még Bp.-Kecskemét után is hideg a fagyálló.
Köszi a tippet, időközben kiszenvedtem. Valamiért a nagyobb ISO csatlakozón lévő PHONE MUTE láb vezérlést kapott, kábelét elcsippentve megoldódott a dolog :). (nem a legkorrektebb megoldás, de működik)
Ki tudod venni az autórádiót, volt, van benne telefon? Egy külföldi fórumon írták, hogy akku saru le, kicsit várni vele, vissza rakni, és eltűnik, aki írta azt állította bejött neki.
Az autórádió hátulján a MINI ISO csatlakozó"k" közül a középső zöld szinű csatlakozó tartozik a telefonhoz, valamint az ISO A csatlakozón a 2-es láb a telefon mutenémító funkció.
adott egy 2007 3U4 Superb MFD1-es rádió-navi fejegységgel és néhány napja kijelzőjének jobb felső sarkában megjelent a "PHONE" státusz. Nem zavarna, csak azóta sajnos nem lehet kikapcsolni a rádiót, hiába húzom ki a slusszkulcsot világit a display -> félő hogy lemeríti az aksit. (kínomban kihúztam a navihoz tartozó biztit), de ekkor meg v.mi relé kerepel hátul a végerősítőnél) Hogy lehet végleg kikapcsolni ezt a PHONE módot?
2011-es Skoda SuperB-em van és egy hete vettem észre hogy mindkét tükör indexem csak nyitáskor és záráskor villan, indexelésnél egyik sem működik. Valaki tapasztalt már ilyet?
tenyleg koszonom a valaszt segitettel a dontesben.:)
volt tobb superbem es a 131 lovasok ritkan ettek 5.5 nel tobbet, inkabb 4.8 volt a nagy atlagom(nem bp belvarosban jarok). de szerintem az automatabol is kijonne nalam videken 6 liter korul..vagyis 1 liter lehet a difi..kb
Nekem ilyen van. Májusban lesz 4 éve, hogy megvan. Német tulajtól, saját magamnak vettem. Tehát nem volt olcsóbb mint itthon, de tudom mit vettem! DSG váltós 140 lovas.
Négy év alatt a kötelező szervizen kívül kétszer kellett javítani. A DPF szűrő telítettség jelző szenzor romlott el. 20 pénz volt a csere és éppen most pár hete a levegőztető rendszer egyik fogaskereke tört el és maradt a belső keringetésen. Kb 12 pénzt kértek a javításért.
Amióta nálam van kb 65 ezret mentem vele. 147 ezerrel vettem, most 210 körül járok. A nagyszerviz 210 ezernél lett volna esedékes, de nem bírta ki addig, vízpumpa el kezdett ereszteni. 190 ezer környékén cseréltettem a vezérlést.
Sokat járok városban, soha nem volt gond a DPF szűrőnek, pedig van, hogy napi kétszer 700 métert megyek vele csak. Mikor hallom, hogy regenerálna, akkor megsétáltatom, bár ez ritkán fordult elő, mert pár hetente van mindig hosszú út.
Sziasztok.Van esetleg köztetek olyan aki esetleg rakot már az autojába ülésfütéses foteleket,és esetleg az auto gyárilag nem füthetö üléssel adták ki.skoda superb 3u.köszi a segitséget
Sziasztok, Jó estét Mindenkinek. Olyan autószerelőkkel vagy autótulajokkal szeretném felvenni a kapcsolatot valamilyen formába, akinek/akiknek 2013-tól gyártott 2.0 cr tdi Skoda Superb megfordult a keze alatt. Szeretném megtudni önök szerint milyen az autó, milyen rejtett költségek lehetnek?! Válaszokat előre is köszönöm. Remélem hamarosan én is Skoda autótulajdonos lehetek.
Végre volt időm a fagyálló csepegésemmel foglalkozni. Ha naponta használtam a kocsit, nem tapasztaltam a padlón fagyállót, de ha netán 3-4 napig nem mentem akkor látszódtak a cseppek a padlón. Most már rájöttem, hogy kellett pár nap állás a garázsban, hogy annyi mennyiség összejöjjön a műanyag alsó motorburkolaton, aztán kifolyt egy résen...
Ha napi használatban volt, akkor talán a menetszél, rezgés miatt nem halmozódott fel és egy éjszaka a garázsban sem.
Elkészült a kiegyenlítő tartályra a műanyag sapka, amin keresztül meg tudtam nyomni a rendszert, így már azonnal látszott, honnan csepeg.
Nagy "örömömre" a termosztát műanyag házától jön, az én saram, mert tavaly mikor termosztátot cseréltem, egy utángyártott házat raktam vissza, hiába végeztem nagyon körültekintően a visszarakást, ez lett a vége. Amúgy is szidtam a konstrukciót és a tervezőjét... Egy évig nem volt gond, lehet akár a méretpontatlanság és maga a műanyag anyaga, nem tudom.
De most eredetit kell vennem valahol, tanulópénzt megfizettem.
Sziasztok! Egy 2005ös Superb van 1,9 pdtdi automata váltóval. Egy olyan hiba jelenségre keresem a megoldást forum társak hogy elinditom az autót semmi huba üzenet megy minden szépen aztán ha meg állok és kirakom N-be vagy P-be akkor kis idő múlva kidobja az abs és az esp sárga hibajelzést és természetesen ki is kapcsolja mind 2 funkciót. Találkozott már esetleg valaki ilyen hibával. Kiolvastuk hibakód a bal hátsó jeladó volt, ki is lett cserélve de a hiba megmaradt. Ha valakinek esetleg ötlet vagy bármi info kérem ne tartsa magába. Köszönöm szépen mindenkinek előre is. Egyébként 320ezer van a kicsikébe és kutya baja ezen kivül.
Ha komolyan jó autót szeretnél venni nekem van egy 2007-es 1.9 Pd eladó,300.000 km van benne, de ebben tuti ennyi van. Folyamatosan szervízeltem, minden hibát jó minőségű alkatrészekkel javítottam, az autó nagyon jól felszerelt.