Én viszont ilyen hátsó felniket keresek. Ha valakinek van a látókörébe ne fogja vissza magát. Mail-em publikus.
"Traktor hátsó felnit keresek párban. Régi német kistraktorokon alkalmazták ezt a felniméretet (Fendt, Kramer, Güldner stb.). 7x24 (7"széles, 24" átmérőjű) 6 furatos felfogatás A tehermentesítő furat: 160 mm átmérőjű Csavar furatok osztóköre: 205 mm (képen be vannak rajzolva). 8,3-24 méretű gumival szokás szerelni. Elsősorban gumi nélkül érdekelne. Távolság nem akadály. Festés nem lényeges"
Valóban komoly emelkedők voltak. Gondoltam, ami odafelé emelkedő, az visszafelé majd remek lejtő lesz!
A baj csak az, hogy túlságosan is lejt, ezért a féket lezabálja, nem beszélve az elpazarolt már befektetett energiáról. Kissé megeresztettem lejtőn lefelé, a homlokom meg csupa bogaras lett....
Szerintem is.... Ott egy rejtett anyaghiba (hibák) lehetett, ahonnét kiindultak a repedések, mivel a fal itt önmagában elég erős. Aztán, mint az árvíz, amikor megtalál egy kis rést, fokozatosan "kidolgozta".
Nekem úgy tűnik, hogy a lyuk nem a porlasztási irányba esik. A képen jelöltem a 7 lukú porlasztó porlasztási irány nyomait, a lyuk pedig kettő közé esik.
Szerintem inkább az történt, hogy elrepedt a dugattyúkamra fala, és a résen átfújó szúróláng elvégezte a többit.
Na nekem is tanulságos volt ilyet még nem láttam a porlasztó ezekben a motorokban egyenesen áll a dugattyúra magasnyomású rendszer,behalt a porlasztó vagy minek nevezzelek:-) szépen kifúrta a dugattyú palástját mint a vízsugaras vágógép:-))) a többit gondold hozzá...