Keresés

Részletes keresés

Csaba0316 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423289

Mikor érkezett ez a horvát szerelvény? Tudja valaki hány órakor állt meg Magyarbóly állomáson?

Előzmény: Muurola (423288)
Muurola Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423288

Tisztelt KBSZ!
Az Index.hu cikke szerint egy vonat engedély nélkül közlekedett le egyvágányú pályán a horvát-magyar határátmeneten. Ez példátlanul veszélyes eset, különösen, hogy a horvát mozdonyok NEM szoktak átjárni a magyar határállomásra. Kérem az eset vizsgálatát és a veszélyeztetés körülményeinek feltárását!

Negyven horvát rendőrt fegyvereztek le a magyar hatóságok

Bakondi György szerint „példátlan” határsértés történt, pedig tudhattunk a menekültvonat érkezéséről. Tovább »

forrás: Index.hu



Az meg különösen kemény, hogy a magyar hatóságok a vonat mozdonyvezetőjét (?) őrizetbe vették, hiszen nyilvánvalóan a forgalmistát kellett volna, ha már valakit! A mozdonyvezető nyilvánvalóan menesztés után hagyta el Horvátországot. 

vrobee Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423287

pedig szerintem nem olyan bonyolult, csak OFF...

Előzmény: Gulper (423285)
hmsoft Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423286

Tusfürdőket szoktak úgy reklámozni, hogy a flakonon vízcseppek gyöngyöznek, és az egésznek nagyon friss és fitt hatása van. Na, akkor ez egy ilyen tusfürdőreklám, az Uralvagonzavod 18-194-1 típusú tusfürdőjéről. Azt nem garantálom, hogy aktív mikroszemcsés, és Aloe Vera hozzáadásával készült, de a gyöngyöző vízcseppek határozottan jól állnak neki. :)

hm

Gulper Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423285

én sem értem, eccer kerítés, eccer különvonat ...

Előzmény: Aln 663 1189 (423284)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423284

Kicsit magas ez a magyarbólyi eset. Mi történt lényegében? Ki engedte át azt a vonatot? 

attus germanicus Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423283

Kirúgna a főnököd, ha olyasmivel kezdenél foglalkozni, amiért nem fizetnek.

Előzmény: felucca_02 (423281)
Gulper Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423282

(szerk.: megint látom az iemigen a Csörgőt, Zalaszentivánt irányozva)

Előzmény: Gulper (423280)
felucca_02 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423281

Értem én, hogy nem része a felújításnak, de akkor is, ha egy széteső perontető mellett dolgozom, akkor már ránézek arra is, hogy mi újság. Persze, tudom, ez emberi tulajdonság, az ezer közreműködő meg nem eszerint működik, hanem valami megfejthetetlen logika szerint.

Előzmény: r1232 (423279)
Gulper Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423280

"... Inkább különvonat lesz az ..." -tipp: Szentgotthárd, sátortábor a cél. Titkos különvonat, legalábbis az iemigen már nem látom.

Előzmény: M62-166 (423276)
r1232 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423279

Úgy emlékszem nem bepattintós, hanem rejtett a rögzítés. Az újabb építésűeken már látható a rögzítés, azon változtattak.

A tető, meg a peron nem volt része itt a felújításnak.

Előzmény: felucca_02 (423269)
r1232 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423278

A tetőszerkezet ugyanaz, a burkolóelemek, világítás kialakítása egy picit más, de ugyanolyan elemekből készült.

Előzmény: nememlexemki (423268)
gyoparOHs Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423277

igen a Csörgő azért.. De majd lesz a következő  lépés is lehet  Úgy mint Röszkén.

Előzmény: M62-166 (423276)
M62-166 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423276

Inkább különvonat lesz az. 

Előzmény: gyoparOHs (423275)
gyoparOHs Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423275

A 197-es Csörgő Magyarbólyba tart, kezdődik a biznisz..

2-es Mad- Max felkészül..

Gulper Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423274

(Akinek nincs kedve elolvasni a cikket, annak összefoglalnám, hogy mit takar a hangzatos cím:

- egy ember bement a WC-be,

- egy másik vonaton volt egy bőrönd.)

Előzmény: GOLAZ111 (423273)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423273
sssey Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423272

8:10-kor megindult a közlekedés, és a MÁV-STARt a honlapjára 8:10-kor kitette, hogy 7:00 óta minden áll és a vonatjegyeket a VOLÁN is elfogadja...

 

sssey

 

Előzmény: sssey (423270)
István Gyuri Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423271
Előzmény: sssey (423270)
sssey Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423270

MÁV-START 2015:

 

1 órája áll a teljes 100a, egyes helyeken már bizonytalan időt mondanak be, de a MÁV sajtósainál ez nem éri el az ingerküszöböt.

 

sssey

felucca_02 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423269

Nem csavarral vannak rögzítve. Nem tudom mivel, de csavar nem látszik. Én valami bepattintós megoldásra tippelek. Külön szép az, hogy Érden ezek előtt a tetők előtt felújították a komplett vonalat, de a logó elemekhez nem nyúltak, Nyilván nem fordították arrafelé a fejüket véletlenül.

 

Más: hétvégi Vác és Göd közötti vágányzár útátjáró-felújítási intézkedéseket sejtet? Reméljünk?

Előzmény: r1232 (423266)
nememlexemki Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423268

az érd alsós, felsős, barosstelepes perontetők kicsit más konstrukciók mint a most épültek tétényliget, kastélypark.

felső és btelep még egyben van elvileg

 

fehérváron nem az utóbbiakhoz -kpark, tliget- hasonló épül ?

 

Előzmény: r1232 (423266)
Vilibáttya Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423267

Nagyon úgy néz ki, hogy ez egy rossz konstrukció. Csavarral vannak rögzítve és azok sorban szakadnak ki.

 

Valaki meglepődött?

r1232 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423266

A pár éve felújított érdi állomások (perontetők) hagyján, hogy az általános és beleszarok lepukkanás masszív jeleit mutatják, de csoda, hogy valakinek nem tűnik fel, hogy a tetőt alulról burkoló (fém?)panelek közül nagyon sok leesés előtti állapotban van. Fogalmam sincsen a rögzítés módjáról, alulról nem látszik sem popszegecs, sem csavar, de jól láthatóan lógnak, és nincsen messze az idő, amikor egy vonat által okozott huzatban, vagy szélben sorban le fognak esni, jó eséllyel valaki fejére, aki ebbe bele fog halni.

 

Akkor ezek elég jól bírják, mert a 30a ugyanilyen konstrukciójú újabb tetőiről már jó pár ilyen burkoló panel leesett. Szerencsére baleset nem történt belőle. Nagyon úgy néz ki, hogy ez egy rossz konstrukció. Csavarral vannak rögzítve és azok sorban szakadnak ki. És Fehérvárra is ilyeneket építenek...

Előzmény: felucca_02 (423238)
r1232 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 423265

Az aluljáró annyira szűnt meg, hogy kedd óta már azon, amúgy teljesen új aluljárón keresztül lehet megközelíteni a vágányokat. Igaz még nincs kész.

Előzmény: _nyunyuka (423203)
v_peti Creative Commons License 2015.09.17 0 0 423264

Na ja, pont arra lennék kíváncsi, hogy ezt vasúton hogy intézték? Mert a nyugatiban lehet vámhivatal, de ha a kofa leszáll Zuglóban? Bár a XIX. században az még lehet, hogy a vámhatáron kívül volt...

Szóval volt-e vámhivatal a fejpályaudvarokon? Mármint belső vámnak, és nem egy Keleti-Bécs expresszen utazó vámosoknak.

Előzmény: GOLAZ111 (423263)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 423263

Igen, tényleg így nevezték őket. Legalábbis, ha jól emlékszem a 10 éve látott Kabos - filmre.

 

A vámolás nagyjából úgy volt, mint ma az EU - ban. A kofának kellett a vámhoz mennie és fizetni. Csak közúton ezt a városhatáron intézték, vasúton meg valahol külön.

Előzmény: v_peti (423236)
nazareth Creative Commons License 2015.09.17 0 0 423262

Tenksén :)

Előzmény: Snake-Mojzi (423261)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.09.17 0 0 423261

'90-jellegű forgóváz

-Kerekesszékhely, megfelelő mosdóval

-Szövetborítású padok

-Műanyag belső burkolatok

-Fénycsöves világítás

stb.

Előzmény: nazareth (423260)
nazareth Creative Commons License 2015.09.17 0 0 423260

Nächste Frage: tegnap láttam a Keletiben egy Bhrv kocsit. Mit jelent a rö? Miben különbözik egy szimpla Bhv-tól? Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!