Az első gondolat csak annyi volt, hogy legyen egy olyan oldal, mely az egyébb trükköket le lehessen tölteni, ne kelljen mindig az írogatni, hogy olvass vissza, mert már beszéltünk róla.
Egyenlőre csak 400Mb-os tárhely van biztosítva.
A forumot kikapcsoltam, mert szerintem a régi már bevált.
Ha ventit találsz, engem érdekel, mert nekem nincsen, és nekem pont most van gondom nyáron a klímát üvegen nyomatom, most viszont hogy fűtök 1 óra alatt túlmelegszik, már nem olvassa be a navi cdt, vagy kikapcsol a gsm rész a hővédelem miatt.
Meg vedd meg hozzá a hűtőventillátort is, mert nyáron nagyon jól jön. Nem melegszik túl a készülék amikor telefonálsz vagy a navigációt használod. A telefonáláshoz szintén kellhet a mikrofon, de lehet az is, hogy ki lehet váltani egy hagyományos típussal. Annak a borítását én már nem vettem meg, csak kivezettem a térképlámpák fölé és egy merev rézdróttal adtam neki tartást.
Az RT3-nál a műszerfal tetejére kell szerelni, a gyári kijelző helyére. A színes kijelzőhöz kell egy műanyag tartóelem és egy műanyag borítás, a mono kijelzőhöz is kellhet külön borító, mert (legalábbis az én kijelzőmön) két állítógomb van, míg a navigációnak alkalmas kijelzőnél azt hiszem csak egy gombnak van hely.
Arra nem gondoltatok, hogy egy 'rendes' fórum motort tegyetek fel a tárhelyre? Több funkció, egyértelműbb válaszlehetőségeg, szerkeszthető hozzászólások stb... SimpleMachines Forumban tudok segíteni, párat már adminisztrálok...
Való igaz, hogy a legolcsóbb belépő szintű autórádió is jobban szól a gyári hangszórókkal, de ha csak a legolcsóbb komponens szettet veszed meg, kb.10-15ezer forintért, már az is kolosszálisan jobban szól.
És persze nem csak vájtfülűek számára hallhatóan. A gyári hsz- de ezt már elég sokszor kiveséztük- egy filléres- szó szerint az- műanyag kosaras, gyűszűnyi mágnessel ellátott olasz gagyi. Ennél bármi, de tényleg bármi jobban szól. A nagy Sokol rádió pl. hifi torony hozzá képest.
És a legnagyobb érv amiért érdemes kicserélni, az az, hogy a gyári szól ahogy szól, de hosszú távon iszonyú fárasztó és bántó a hangja.
A cserének nem a hangerő növelése az igazi célja, hanem pont az, hogy sokáig hallgatható legyen, és ne bántsa az ember fülét.
Ráadásul rossz a felfüggesztése, a kárpitra van felszerelve az ajtó lemez helyett, azt zörgeti, rázza a hang előállítása helyett.
Robi! javítsd ki légszíves a tempomatot azzal hogy ez csak pl martinka és hasonló ECU val szerelt autóhoz jó! Más motorhoz benyásokhoz más az ecu bekötése!!!
Szivasen, tudtam hogy volt valaki csak nem tudtam ki, már nyomok egyszerre intnzíven 3-4 topicot, és nem tudom nyomonkövetni a nickeket, meg autókat, meg mellette napi szinten jönnek megkeresések hogy adjak tanácsot, lendkerék/fap/rángatás stb.
A Pisti ügyes csak hiányzik belőle az ambíció, ha jobban motivált lenne faszán össze tudnánk dolgozni. Örülök hogy sikerült, féltem tőle mert volt akinek ez a művelet nem hozott megváltást, bár nem ott csinálták.