Keresés

Részletes keresés

Kazankovacs Creative Commons License 2004.09.27 0 0 8988
Blekszta )

Nem olyan csúnya ez a 109-es. El is tudott indulni és menni is tudott vagy százzal. Évekig jártam a 302-essel vomtatott füredi gyorssal vitorlázni, minden hét végén. Nem volt ez rossz gép.

Tavaly állt Srasshofban, felújították, talán küldtem is Neked képet az ottani műhelyből. Kétéve volt itt. A csatolt keréken nem láttad a MÁVAG feliratot? Majd küldök fotót róla.

A lámpák átalakítottak, villamos izzókkal. Hasonlítanak az eredetire, erről is van közeli képem. Szép a külső burkolat, tavaly még a kazánt csupaszon tudtam fényképezni. Úgy tudom Debrecenben javították. Szép kazán, ha nem is olyan szép mint a 301.006-é.
Előzmény: BlackStar (8987)
BlackStar Creative Commons License 2004.09.27 0 0 8987

Négyhengeres, megpróbálom a képét feltenni, Prágában van tényleg.

 

 

Jéé, hiszen ez a Gölcdorf-féle 310-es! Eléggé jelentéktelen kis vacak, tavaly volt a granprín is:

 

Gölcdorf

(Ezért imádom a Granpríket, kivonul az úri közönség, és mivel a mozdonyszobroktól eltérően nem tudja széjjeltúrni meg széthordani a befűtött gépeket, ezért inkább nem hagy fotózni engem (se))

Látszik, hogy vér cseszlovák szokás szerint lecserélték a füstszekrényajtót a sajátra, mint azt tették a 601-es és 651-es sorozattal. (Szépérzékük megközelítőleg annyi van, mint a mosómedvének). A lámpák a másik dolog, amivel felcicomázzák a lopott holmit, ezt az idei Granprín is volt lehetőségünk élőben konstatálni.

 

Tuning felnik vannak rajta bisztoss :))

bigfút

hogy elindulni hogy tud, azt nem tudom elképzelni. Tavaly látszott, hogy ekkora kerekekkel szerelvény nélkül is inkább spontán kerékesztergálásnak tűnik az elrajtolási manőver.

 

Meg aztán, azt hiszem, az osztrákoknál sem volt még egy 1C2 gép. A németeknél volt, ha máshonnan nem is, Zoltika gyűjteményéből tudom :))

Előzmény: arlo8 (8977)
BlackStar Creative Commons License 2004.09.27 0 0 8986

Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") így összeaprították. Dátumok valamelyik korábbi hozzászólásban.

Erről Ernő bácsi mesélt nekünk elég sokat. Kicsit ott volt a szeren. Sajna csak kb. annyira emlékszem az előadásából, hogy a 301,001 második verziójának a sátrán volt egy kis tábla, (nem is tudom, talán a mozdonyvezető emlékére, akinek volt még annyi lélekjelenléte, hogy meghúzta a féket, és így az utolsó kocsik nem estek le, de az is lehet, hogy a mozdony újraépítésének volt valami emléktáblája.)

Előzmény: rm40 (8960)
BlackStar Creative Commons License 2004.09.27 0 0 8985

Sokkal nagyon formátumban vannak meg a képek csak az index teszi ilyen kicsivé igy,ha kell elküldöm nagyobban mailcímre.

Nekem is, nekem is!

valdizni-kukac-freemail-pont-hu

Előzmény: mávag_lokfabrik (8951)
seTTebello Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8984
Előzmény: arlo8 (8978)
seTTebello Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8983
Akkor nézzük a mai dolgokat. Ezt Mávag_lokfabriktól kaptam:
http://www.futohaz.fw.hu/Z1.jpg

Ez a cseh 375, ami ott 331. Mi volt a pályaszáma a MÁV - nál?
http://www.futohaz.fw.hu/cd375.html

Ő a 433, ami leginkább egy Br86 - nak néz ki.
http://www.futohaz.fw.hu/cd433.html

Még van a 422 csak elrontottam az oldalt és a 2 darab 424 - es. Ezeket is felteszem majd, és mindent beszervezek az oldalra rendesen, csak most beteg vagyok és nincs kedvem ezzel vacakolni.

seTTebello Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8982
Ez egy osztrák mozdony és mintha lenne még ilyen valahol.

Előzmény: arlo8 (8978)
seTTebello Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8981
Igazad van ez tényleg az Andor utca.
Előzmény: gumidani (8976)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8980

 

Nálam van  ( a 8-as) . Működik is , bár csak egyenlőre levegő sürítménnyel.

Előzmény: hkv (8963)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8979
igen
Előzmény: seTTebello (8974)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8978

A "mozdony alulról" képpel a belső forgattyúkra akartam a szives figyelmet terelni.

( Lehet ,hogy Toldi elverte a cseh bajnokot, de négyhengeres mozdonyuk mégis csak nekik van (egyben))

Előzmény: Törölt nick (8966)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8977
 Négyhengeres, megpróbálom a képét feltenni, Prágában van tényleg.
Előzmény: gumidani (8970)
gumidani Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8976

Itt arról ír, hogy a 326-osokat vonali szolgálatra is használták. Majd azt írja, hogy a felvétel Kelenföldnél készült. Mit gondoltok, nem az Andor u-i vontatóvágány ez? A mozdony lámpáí miért különbözőek? Nem tolatásra utal?

TEE Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8975

Sziasztok! Én DGKUm-nél a távolléte előtt már jeleztem részvételi szándékomat a holnapi topiktalira, de itt is megteszem.

 

Javaslom a jelentkezéskor a listát bemásolni és a végére iratkozni!

 

VBL
Titibi
Blaxta (90%)
gumidani
Teknős
Aranykezu
OKU30
Tapicska forgalmista
division by zero
luc72+1fő
backspace
132333
kombi
Mallet + 2 fő
TEE

Előzmény: gumidani (8943)
seTTebello Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8974
Prága.
Előzmény: arlo8 (8964)
VBL Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8973

bkv 8959:

Szegény !

Előzmény: hkv (8959)
VBL Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8972

"Tehát holnap hajnalban 9 órakor Istvántelek irodaház bejáratánál van a találkozó?"

 

Igen.

VBL Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8971

"Biatorbágy: 301,001.

Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") ... "

 

Erre írtam azt, hogy bűntett volt. (Nem volt nagy visszhangja ...)

Van köztetek valaki, aki visszautasítana egy üzemképes Ferrari F40 -et azzal az indokkal, hogy a szekrényben van a Matchbox modellje, amivel a gyerek játszik néha ?

Ha ilyenek a vezetőink, ne csodálkozzunk azon, hogy ott tartunk, ahol tartunk !

 

Előzmény: rm40 (8960)
gumidani Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8970

Sinsheim?

Három-, vagy négyhengeres gőzmozdony?

Előzmény: arlo8 (8965)
424 009 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8969

A "150 éves a magyar vasút" képeslap sorozat egyik darabjának a felirata:

A Borsodnádasdi Lemezgyár 8-as számú, 1000mm nyomtávú gőzmozdonya

utolsó munkanapjai egyikén 1992-ben.   Fotó:Joó Ferenc

Előzmény: hkv (8946)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8968

"Tehát holnap hajnalban 9 órakor Istvántelek irodaház bejáratánál van a találkozó?"

 

Urak én csak 9:10 kor érkezem a nyugatiból, tegyétek meg, hogy megvártok! Reggel itthonról tervezem az indulást 8:30-kor leszek a déliben onnan metro és a 2332-es!

 

A gőzös könyv bekészítve a táskámba.

 

Titibi.

 

 

 

 

Előzmény: OKU30 (8967)
OKU30 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8967

Köszönöm a képet!

 

Tehát holnap hajnalban 9 órakor Istvántelek irodaház bejáratánál van a találkozó?

Előzmény: gumidani (8925)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8966

Egy olyan magaslatomn jártál ahonnan több gőzmozdonyt is lehetettt egyszerre fotózni!

Ez pedig egy gőzmozdony alulról!

 

:)

 

Előzmény: arlo8 (8965)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8965

 Az előző kép szövege az lenne: Nos hol jártam ?

 

A részleté pedig az ,hogy ki jön rá mi ez .

arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8964
    ?
hkv Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8963
És a 10-es meg a többi gőzmozdony? Cegléden hol van a 8-as hm mert megszeretném nézni? 
Előzmény: arlo8 (8962)
arlo8 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8962

 

 A 8-as Cegléden,a 30 Mosonmagyaróváron van.

Előzmény: hkv (8946)
gumidani Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8961

 

Én is kérem szépen a gumidani@mailbox.hu címre!

Előzmény: seTTebello (8955)
rm40 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8960

Biatorbágy: 301,001.

Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") így összeaprították. Dátumok valamelyik korábbi hozzászólásban.

Előzmény: hkv (8957)
hkv Creative Commons License 2004.09.26 0 0 8959

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!