Nem olyan csúnya ez a 109-es. El is tudott indulni és menni is tudott vagy százzal. Évekig jártam a 302-essel vomtatott füredi gyorssal vitorlázni, minden hét végén. Nem volt ez rossz gép.
Tavaly állt Srasshofban, felújították, talán küldtem is Neked képet az ottani műhelyből. Kétéve volt itt. A csatolt keréken nem láttad a MÁVAG feliratot? Majd küldök fotót róla.
A lámpák átalakítottak, villamos izzókkal. Hasonlítanak az eredetire, erről is van közeli képem. Szép a külső burkolat, tavaly még a kazánt csupaszon tudtam fényképezni. Úgy tudom Debrecenben javították. Szép kazán, ha nem is olyan szép mint a 301.006-é.
Négyhengeres, megpróbálom a képét feltenni, Prágában van tényleg.
Jéé, hiszen ez a Gölcdorf-féle 310-es! Eléggé jelentéktelen kis vacak, tavaly volt a granprín is:
(Ezért imádom a Granpríket, kivonul az úri közönség, és mivel a mozdonyszobroktól eltérően nem tudja széjjeltúrni meg széthordani a befűtött gépeket, ezért inkább nem hagy fotózni engem (se))
Látszik, hogy vér cseszlovák szokás szerint lecserélték a füstszekrényajtót a sajátra, mint azt tették a 601-es és 651-es sorozattal. (Szépérzékük megközelítőleg annyi van, mint a mosómedvének). A lámpák a másik dolog, amivel felcicomázzák a lopott holmit, ezt az idei Granprín is volt lehetőségünk élőben konstatálni.
Tuning felnik vannak rajta bisztoss :))
hogy elindulni hogy tud, azt nem tudom elképzelni. Tavaly látszott, hogy ekkora kerekekkel szerelvény nélkül is inkább spontán kerékesztergálásnak tűnik az elrajtolási manőver.
Meg aztán, azt hiszem, az osztrákoknál sem volt még egy 1C2 gép. A németeknél volt, ha máshonnan nem is, Zoltika gyűjteményéből tudom :))
Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") így összeaprították. Dátumok valamelyik korábbi hozzászólásban.
Erről Ernő bácsi mesélt nekünk elég sokat. Kicsit ott volt a szeren. Sajna csak kb. annyira emlékszem az előadásából, hogy a 301,001 második verziójának a sátrán volt egy kis tábla, (nem is tudom, talán a mozdonyvezető emlékére, akinek volt még annyi lélekjelenléte, hogy meghúzta a féket, és így az utolsó kocsik nem estek le, de az is lehet, hogy a mozdony újraépítésének volt valami emléktáblája.)
Még van a 422 csak elrontottam az oldalt és a 2 darab 424 - es. Ezeket is felteszem majd, és mindent beszervezek az oldalra rendesen, csak most beteg vagyok és nincs kedvem ezzel vacakolni.
Itt arról ír, hogy a 326-osokat vonali szolgálatra is használták. Majd azt írja, hogy a felvétel Kelenföldnél készült. Mit gondoltok, nem az Andor u-i vontatóvágány ez? A mozdony lámpáí miért különbözőek? Nem tolatásra utal?
Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") ... "
Erre írtam azt, hogy bűntett volt. (Nem volt nagy visszhangja ...)
Van köztetek valaki, aki visszautasítana egy üzemképes Ferrari F40 -et azzal az indokkal, hogy a szekrényben van a Matchbox modellje, amivel a gyerek játszik néha ?
Ha ilyenek a vezetőink, ne csodálkozzunk azon, hogy ott tartunk, ahol tartunk !
"Tehát holnap hajnalban 9 órakor Istvántelek irodaház bejáratánál van a találkozó?"
Urak én csak 9:10 kor érkezem a nyugatiból, tegyétek meg, hogy megvártok! Reggel itthonról tervezem az indulást 8:30-kor leszek a déliben onnan metro és a 2332-es!
Sorsa: elsősorban Fialovits Béla erőfeszítésének köszönhetően "kijavították", ami szinte új gyártást jelentett. Pályafutása végén a MÁV üzemképesen felajánlotta a Közlekedési Múzeumnak, amely azonban nem tartott rá igényt ("Hisz' van nekünk 1:5-ös modellben") így összeaprították. Dátumok valamelyik korábbi hozzászólásban.