Ne magadból indulj ki, vagy ennyire magadfajta hozzánemértőnek tartasz?
Ejnye, ez a lekezelő személyeskedés szakmesterúr. :) nézd csak meg, nemcsak a fingós topicba írogattam :)))
Revlimit letekerve, és még így is lehet könnyedén motort füstölni, olvasd el jobban a hsz-emet lejjebb. Azt észrevetted-e, hogy Kimi sokszor a verseny utolsó köreiben futja meg a leggyorsabb köreit minden ok nélkül? Nos, akkor itt vagy Kimi a hülye, vagy a csapat nem szól rá. Szerintem a csapat szól, vagyis Kimi az észnélküli. :))) Aztán meg megy a sírás, hogy füstöl a merci. Hát még szép. Ilyen felfogással.
A többire AD válaszolt egyetértek vele.
Akkor minek írtad ezt? : Akkor nem nyom padlót, még ha lehetne is, hogyha nagy az előnye.
Belezavarodtál kicsit a dolgokba mester. :)))
Vannak esetek, és a füstölések zöme szvsz ilyen, hogy nem is látják, hogy vmi elfárad és kész elfüstöl
Hogyan is? Beavatkoznak Kimi lábába? :))) Vagy kétirányú telemetriára gondolsz?
Ne magadból indulj ki, vagy ennyire magadfajta hozzánemértőnek tartasz? rászólnak, hogy csavarja le a fordulatszámot.
A többire AD válaszolt egyetértek vele.
Ha ennyire biztosak lennének a dolgukban a csapatok és a pilóták, akkor végig nyélgázon mennének. Persze nem mennek. Kivéve Kimit. :DDD"
Vannak esetek, és a füstölések zöme szvsz ilyen, hogy nem is látják, hogy vmi elfárad és kész elfüstöl, vagy látják, de már egy revlimit változtatás sem oldja meg a problémát. A versenyző igenis ott nyom padlót ahol tud. Hisz az F1 egy gyorsasági sport. Akkor nem nyom padlót, még ha lehetne is, hogyha nagy az előnye. Vagy a hátamögött lévő kevés hozzáképest (lásd török nagydij alonso, mihály viccelése a rev gombbal)
én sem egyedül magamnak rendeltem a rekesz pezsit, az öreg bencéstől:) a hússütést még átgondolom, nem szeretnék egy pillanatról sem lemaradni, holmi t-bone stake miatt:)
és szerinted hogy kimélik a technikáta verseny végén, hmm? éket tesznek a pedál alá? nem. letekerik a fordulatszámot. de ettől még padlóig nyomják a gázt. már beégtél 1x, csak magadnak mindig bemeséled, hogy te vagy a jani. ilyen emberrel meg nincs értelme érvelni, ezért hagytam rád. :)
Hogyan is? Beavatkoznak Kimi lábába? :))) Vagy kétirányú telemetriára gondolsz?
Valmelyik topicba már leírtam a véleményem. AD-t szopattam éppen. :))) Mingyá megkeresem....
"A motor élettartama nem csak a revlimittől függ. Sok egyéb dologtól is, ami nem a nyers "géphez" hanem az emberhez köthető. Vegyük például a visszaváltásokat. Nagyban emberi tényező. Ha valaki valamilyen okból, (mittudomén, a stílusa ilyen , vagy csak egyszerűen siet) agresszíven vált vissza rendszeresen , az igen csak megerölteti a motort. Ha valaki valamilyen okból (mittudomén, a stílusa ilyen , vagy csak egyszerűen siet), állandóan csutkán forgatja a sárkányt azért a +0,1 mp-ért, az igen csak megerölteti a motort. Holott, ha feljebb váltana egy sebességet igaz hogy vesztene 0,1 mp-t, de végigbírja a gépsárkány. És ne gyere most a próbapados futtatásokkal, meg a versenyszimulációkkal. A verseny az igazi próbatétel. Az egyik versenyző képes kímélni a technikát a versenyen, a másik nem (vagy nem akarja, vagy nincs agya hozzá:)) ).
AD:A telemetriából halál pontosan tudják, meddig szabad stresszleni a motort, meddig lehet húzni
Perzse, persze. :)) A telemetria jó dolog, de csodákra nem képes. Ha igaz lenne amit írsz, akkor nem lenne egyik csapatnál sem motorfüst. Bizonyára rengetegszer felismerik idő elött a lehetséges problémákat a telemetriából, de történnek hirtelen bekövetkező, előre nem látható problémák is. És ezeket előidézhetik a versenyző gépet nem kímélő stílusa, nem csak anyaghiba.
AD:nem lehet széthajtani egy mai f1-es motort
ezt inkább nem minősítem, ez úgy baromság ahogy van :DDD
AD:A pilóta mindig padlógázzal megy ahol lehet, a mérnökök szabályoznak
Hát ez kész! Látszik, hogy Kimi fan vagy. :)) Bizonyára hülyeségből kímélik a technikát a verseny utolsó szakaszában. Kivéve Kimit. :DDD
Ha ennyire biztosak lennének a dolgukban a csapatok és a pilóták, akkor végig nyélgázon mennének. Persze nem mennek. Kivéve Kimit. :DDD"
gondolom itt arra célzol újfent, hogy a szőke gyerek miatt mennek tönkre az autók. Mivel ez a hajmeresztő érv nem először jön ebben a topikban elő, meséld már el, ez hogyan történhet meg? hogy lehet egy F1 versenyzőnek tönkretenni egy autót, mikor a futam alatt több mérnök is figyeli az adatokat a telemtrián és be tudnak avatkozni a rádión, ha valami nem stimmelne. kiváncsi vagyok a teóriádra.
ez érdekes lesz. A ferka mérnökök lázasan keresik a hiba okát a túlzott füst mennyiségre, rossz dugattyú meg fiszifaszom, pedig ha a sarokban szunyókáló szőke gyerekre néznének, már meg is találnák a hiba okát :DDD