Hát én is "kiketteseztem" magamat ma hajnalban erre a hétre. :D (lásd a pályaszámosban). 2A-n a 1447-el és a 1449-essel voltam mindkettő király pláne a 49-es :D + a jóöreg 1352-essel mentem egy kanyart. Azt a KCSV-t mindíg is csíptem.
1447 is és az 54 is pipec gépezetek, csak a 47-esenek annyira elsötétíti az ajtójelzést az utastéri pilács, hogy találomra mentem (Ajtózárás után lenyomtam a villanyt, meggyőződtem, majd vissza :o)
A 1362 az tényleg isteni (bár a múltkor megőrült egy kicsit a 2-esen). Mostanában a 1321 és a 1330 betegeskedik, állandóan cserélni kell őket. Valamint a 1351 is csatlakozott a leállított KCSV-k sorához, így ő már a 6. leállított. (Pár dolog már hiányzik róla.)
Mindkettő lájk! :o) Főleg a 62-est. A 40-es vigyázott a testi egészségemre, mert amit el kellett volna azt nem, amit meg nem kellett volna, azt elállította. Kivétel nélkül, mindenféleképpen...
Tudtam én, hogy a 21-es sem mindíg unalmas, de ennyire mint ma délelőtt...
Eleve már a cserekocsira kezdtem (1329 adta meg ismét magát... Sokáig tartott jósága :o)
Délelőtt hideg volt, fűtöttem. Középsőajtóztam a vá.-n. "Mér nincs nyitva minden ajtó??? Miért van ilyen meleg????" Fűtés ki, köv körben összajtó. "Miért nyitja ki mindet? Így nagyon hideg van" ...............................
SZTK megálló előtt síntörés
Vágóhíd utcánál kisteherautó űrszelvénybe lóg.
Míg ezt intézem, első ajtón feltántorog két részeg rambó...
Meg még a tökömtudja...
Nem unatkoztam, de a villamosokra ma nem volt panasz (a 1340-es váltózásain kívül :o)
Ha csak az adott kocsi két vége egyforma, akkor csak a beosztott sofőr tudja nyitni, mivel nála van a kulcs, azon kívül meg legfeljebb egy pótkulcs lenne, ami nyilván most is van.
Nem volt az olyan régen, tavaly november 21-én biztos hogy csak odáig jártak a 14-esek, mert cserélték a 1-es és 14-es kereszteződéseit. Ekkor volt az is, hogy a 17-esek Angyalföld kocsiszínbe álltak be.
Általában az ilyen kolléga a zuhanyhíradón kívül mást nem nagyon tart észben. :-/ De véletlen balesetek is előfordultak már, nem figyelt oda csak betett valamit valahová és váltóvas lett a vége.
Nem biztos, hogy eltévedt, mert a Lehelnél vissza tudott volna fogni, mert Újpest irányában van egy visszafogó váltó a megáll végénél. Vagy az ne használható?
Akkor az szerintem is eltévedt, nem vehette észre hogy elállította a váltót a Lehel útnál. Mert ő volt ma az eredeti 17-es tartalék, és 06:50-re nem is érkezett meg a Bécsi útra demég 07:15-re sem. Amúgy nemrég megérkezett a harmadik ipari is a 17-esre 1424 személyében. 1327 is 17-es ma már nincs benne annyira büdös mint tegnap a 21-esen. :D
És lássatok csodát! 1468-1469 szépen csatolva kint van ma a 4-esen! :) Nagyon jó kis szerelvény lett, de a 1466-1467-es páros is nagyon jó. 1338 ma a 17-esen boldogít.. 1457 is előkerült ő is 17-es ma, a 1302 meg a 2-esen.
A kérdés, hogy melyik nyáron... Kb. 3 éve. A Sörgyái vasúti keresztben, a vá előtt le is ért, míg a 37-est mi adtuk. Ott a 1302-vel szigorú 0 és 5 közötti km/h volt elrendelve. Vérgáz! :o)