Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253666

Az előzményeket télleg nem néztem végig mindenhol, csak azt a gyűjtést, amit finlux belinkelt a modi-topicból...

Nem értem, miért kell ennyire "csendőrnek" lenned, sokkal normálisabb szoktál lenni.

Előzmény: Abraka Dabra (253648)
cyd Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253665
Annak ugyan mindegy, hogy a hátsó kerék, vagy a gázfröccs rántja fel a csillagos égbe.
Ha ilyen téren alapul lehet venni egy utcai autót, akkor nem mindegy.
Előzmény: finlux (253664)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253664
A gázfröccs szvsz a váltót kíméli. A motor attól még ugyanúgy 18ezertől fog motorfékezni, ha durvulnak a srácok. Aki meg lájtosan vezet, annak meg csak mondjuk 14ezertől. Szóval a gázfröccs a motort nem kíméli. Annak ugyan mindegy, hogy a hátsó kerék, vagy a gázfröccs rántja fel a csillagos égbe.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253641)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253663

ha már idézgetünk, akkor idézzük ezt is:

 

"Fernando knew that the only passing opportunities were on the back of the circuit after turn 8, and he was saving his high revs for the two straights between turns 8 and 12 - literally turning the engine up and back down around the lap," Rod Nelson (Alonso's race engineer) said.

 

akkor ezzel sztem le is zárhatjuk a témát.

Előzmény: Zozo___ (253653)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253662

"Vagy Massát ráküldik Alonsóra, hogy koccanjon vele, Sumák pedig szépen beautózik a célba..."

 

Egyszer már bejött neki (egyszer meg nem) :)))

 

Előzmény: Single Bilingual (253661)
Single Bilingual Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253661

Vagy Massát ráküldik Alonsóra, hogy koccanjon vele, Sumák pedig szépen beautózik a célba...

 

 

Előzmény: Devin (253659)
Single Bilingual Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253660

Van értelme: elkezd megint vidámparki dodgem stílusban autózni...

 

;-)

 

 

Előzmény: Devin (253659)
Devin Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253659

nem kell itt gondolkozni

 

fernando tokos csavo, tovig nyomja a gazt (is)

ms pedig ven marha, feltette magat elete utolso elotti versenyen

 

(fogadtam ma bwin.com-on, hogy sumi uccso f1-es versenye a monzai)

pl, ha FA mogott er celba, nincs ertelme tovabb mennie iden

 

 

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253647)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253658
ha megnézi az ember a hsz-ek előzményeit, akkor sok mindenre rájön az ember. Úgyhogy a szánalmas linkeléseket akár folytathatod is, nekem mindig lesz rá válaszom. És csak magadat égeted ezzel, olyan ártatlan báránynak akarsz tűnni, pedig te dobálod, a neked nem tetsző embereket a modi elé. Ezt mindenki tudja. Igaz topic? :)))
Előzmény: Abraka Dabra (253656)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253657
csak közbekotyogtam ha szabad de mindjárt átjeletkezek :)))
Előzmény: Abraka Dabra (253655)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253656
és az mi, amikor valaki személyes sértésnek érzi, amikor egy lipótmezeiről beszélnek? szó nem volt rólad, mégis magadra vetted. ekkorát már rég röhögtem:DD
Előzmény: finlux (253654)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253655
elfelejtettél nicket váltani:))
Előzmény: finlux (253652)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253654
szánalmas ez a magyarázkodás papa :)))
Előzmény: Abraka Dabra (253651)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253653

Q: (Michael Schmidt – Auto Motor und Sport) Michael, in practice and qualifying you were by far the fastest in sector two whereas in the race it was just the opposite picture: you gained time in sector one and three but you lost time on Fernando in sector two. What was the reason?
MS:
It’s a good question, don’t know. The car was very difficult, particularly in turn eight for me, whereas in free practice, for sure I had a very good car there, so we need to check.

 

 

No, tehat akkor hogy is van ez? Attol hogy furcsa, meg igy volt...

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253647)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253652
mindenkinek van egy kialakult véleménye (szintje) a másikról. Te a legalján vagy papa az én listámon. Én meg a tiéden vagyok legalul. Így a szép :DDD
Előzmény: Abraka Dabra (253649)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253651
de én láttam. jót röhögtem rajta. ugyanis szó sem volt rólad, csak "egy lipótmezeiről" de te magadra vetted:DDDDDD

Én pedig akkor szóltam a modi topicban amikor pl. tarzaan valakinek az anyját emlegette. nagy különbség, persze csak a normális embereknek. neked biztos ugyanaz:)))
Előzmény: finlux (253650)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253650
a baj az, hogy te sem látod, én mire reagáltam abban a hsz-ben? Dettó papa... :)))
Előzmény: Abraka Dabra (253648)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253649
tudom, különben téged sem ráz meg amit mondok, de Téged eddig többre tartottalak, mint Taarzan, finlux féle nickeket. de már leküzdötted magad az ő szintjükre.
Előzmény: laccolt (253646)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253648
sajnos azt nem látod, mire emeltem szót. de igazad van, nem ráz meg a véleményed. sz*rok rá.
Előzmény: laccolt (253646)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253647

nézd: előzött pl Webber azon a versenyen. A nyolcas kanyarban lemaradt (mert kanyar!) aztán újra rámászott az előtte haladóra. Mert egy autó általában egyenletes teljesítményt nyújt egy pályán, ha gyors az első szakaszon, gyors a harmadikon is.

 

kivéve, persze ha az első szakasz kanyargós, a harmadik meg hosszú egyenesekkel teli. ekkor az lehet, hogy nagyobb a szárnyszög, így az első harmadban gyors, a harmadikban meg lassú, ekkor a kanyarokban gyors. a nyolcasban is.

 

vagy szárnyszög kicsi, így a kanyargós részen lassú, az egyenesekben gyors. ekkor lassú a nyolcas kanyarban is.

 

viszont ha elhisszük amit mondasz, akkor Alonso gyors volt a nyolcas kanyarban, mert nagy volt a szárnyszöge, a kanyargós részen lassú, mert kicsi volt a szárnyszöge...

 

ha a valóságra vagyunk kíváncsiak a szárnyszöggel kapcsolatban, akkor nézzük meg egy hosszú kanyarban nyújtott tempóját. ez legyen a nyolcas. itt ugyanolyan gyors mint MS, vagy picit gyorsabb. tehát a szárnyszöge akkora vagy nagyobb.

A pálya elején van egy rakat kigyorsítás és kanyar, itt lassabb MS-nél, azaz vagy a motorerő hibádzik, vagy szar a fékje. A pálya harmadik harmadában nagyon számít a motorerő és van egy hosszú féktáv is, itt Alonso gyorsabb, esetleg egál MS-sel. Tehát a motorerő itt egyszeriben rendben van. Ha ez neked nem furcsa, akkor nem furcsa, nekem az.

Előzmény: Zozo___ (253623)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253646
Tudom, h különösebben nem ráz meg, de nagyon gáz, amit művelsz...mint egy sírós kislány.
Előzmény: Abraka Dabra (253621)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253645
De most tudod, hogy nem ez lenne a lényeg. A Button-os példa, arra kellett, hogy egy "kis" motorkímélés mennyit érhet. Vagy beér, vagy nem (kis túlzással).
Előzmény: Inner Circle (253642)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253644
mielőtt teljesen átmegy a topic a "győzzük meg finluxot arról, hogy az ég kék, és a fű zöld, és nem fordítva" témába, egy hír:
a középen szétválasztott szárny nem nyerte el a technikai igazgatók tetszését, ezért kidolgoztak egy új javaslatot az előzések elősegítésére. ez új első, hátsó szárny, és "padló" kialakítást jelent. részleteket nem árultak el, csak annyit, hogy az aut egészen másképp nézne ki, mint most, de nem lenne olyan ijesztő, mint a CDG-vel.:)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253643
Talán kérj meg szépen! Tudod, az etikett! :))) Olyan érzékeny a lelkem, csak így nem küldhetsz el a topicból! :D
Előzmény: Abraka Dabra (253629)
Inner Circle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253642
Én azt látom, hogy Button-nal semmiképp sem jó példálózni, egyrészt mert a sarkában lihegett Fisichella, szóval nem spórolhatott, másrészt meg mert nem fél kört kellett volna még kihúzni a motorból, hanem vagy ötszáz kilométert, amihez már eléggé Teszkó Gazdaságosan kellett volna kímélni a vasat... A biztos pontokat meg valóban eldobta a jó imolai kezdés érdekében (de ezzel egy ponttal többet gyűjtött Barrichello), és valóban, Imolában a második helyről indulhatott a 12. helyett. Más kérdés, hogy aztán nem nagyon viríthattak a versenyen...
Előzmény: finlux (253639)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253641

ahogy van revlimiter, úgy van "visszaváltás-limiter" is. a Zelektronika korlátozza mikor lehet visszaváltani és mikor nem. legális, a csapatok meg hülyék lennének nem használni.

 

Azt meg, hogy milyen "durván" vált vissza, szintén az elektronika felügyeli. Ha megfigyelted néhány versenyen látni lehetett MS-nél a gázpedál-fékpedál mutogató színes bizbaszon, hogy visszaváltásnál a gép adogatja a gázfröccsöket. Más csapatoknál is adja, de ott a jeladót a valódi gázpedál-álláshoz kötötték, nem oda, ahol már az elektronika is beleszól.

Előzmény: finlux (253622)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253640
Jó, lehet, h neked van igazad, de lehet, h nem.
Értelmes, amit leírtál, de szvsz ez IS csak találgatás, pont annyira, mint az enyém (v finluxé). Ide kéne hívni Zsóóóótit :))


"Korábban nem hittem el, hogy van aki elhiszi a Felpörgetve-féle baromságokat, hogy a pilóta amikor előzni akar az egyenesben, akkor visszavált és padlógáz. Uramisten! Hát addig is padlógázon volt, az előző fokozatot pedig ott váltotta el, amikor pirosba ért, hova a csudába váltana vissza?! De most látom, hogy F1-ben többé-kevésbé jártasaknak is misztikum ez... pedig egyszerű: paldó a revlimitig, váltás, padló stb. ezt egy gép is meg tudja csinálni (ezért is csinálta gép 2003-ig!)"

Hátha azokat a filmeket vki teljesen elhiszi, akkor lelke rajta (nekem már ott sántít, h a jó öreg Sly-t bottel kergetnék el ilyen autók közeléből, tekintve, h elvétve vannak 70kg-nál nagyobb pilóták :D), nekem a F&F-ban teccett, h állandóan váltogattak mindenfelé :)

Amúgy sem félgázról beszéltünk, hanem valamekkora (mittomén, max 5-10%-os) "visszavevés"-ről.

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253618)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253639
Most nem akarod érteni a lényeget? Nem a csapatutasításról van szó, hanem a kímélésről és a motorfüstről. Ha egy kicsi maradt volna még a motorban, és a mérnökök nem látják a motor halálát előre, akkor simán beér a célba. Az más kérdés, hogy köv versenyet 500m után füstöl el.

Azzal meg nem sokat érnek, ha a következő verseny szabadedzésén durran el a motor :D

Hát a biztos pontokat feladni... ugye-ugye :))
Előzmény: Inner Circle (253628)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253638
"mert aki elovassa a "vitát", az látja, hogy reménytelen helyzetben vagytok."

azért erre ne tedd fel azéletedet:DDDD
Előzmény: finlux (253633)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253637

Haj, de jó lett!

:)))

 

Előzmény: Inner Circle (253634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!