Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48370

2009-es modelevtol 150e: a 2008-as aprilisi kombin O2-nel 120-ban csereltem, a 2008 decemberi Scoutnal mar 150e-ben/ vagy 5 ev ( "jobb" helyeken szolnak, hogy ki kene cserelni). 

 

 

srolika1980 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48369

Sziasztok! Olyan kérdésem volna hogy esetlegesen van valakinek egy skoda octavia 1 kapcsolási rajza. Vagy esetleg valaki megtudja mondani, hogy merre lehetnek a testpontok. Segítséget előre is köszönöm. Üdv. Roli

ac07 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48368

Akkor ezért van a füstpamacs.

Előzmény: theman3 (48316)
GYA Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48367

2008-as 120 fölött, tehát viszem..., csak még nem tudom hova.

Tud valaki egy jó műhelyt Győrben vagy környékén?

Előzmény: Octi19 (48363)
thomas974 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48366

"minimális hozzáértéssel"Viszont irtózatos nagy erővel és nagyon erős szerszámokkal :-)

Előzmény: Octi19 (48360)
Rallyer Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48365

Ugyan ezt tudja a fekete mőbör takarom a hűtő elött kb 65,94 Ft ért.

Előzmény: Varshi (48356)
thomas974 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48364

Én (mi) is most cseréltem a hétvégén, mert ugyanigy szétszakadt. (2008 decemberi kocsi) Bárdinál (az volt a legközelebb) 1800,- Ft/ db ez a szivacs. Nem kell hozzá megvenni a műanyag részt. Két féle létezik, ovális és kerek. A tiéd is kerek, mint az enyém a képet nézve.

Viszont a csere..... Hát a két oldal egy óra lenne kb., ha nem lenne irtózatos erővel (egy villáskulcs eltört) meghúzva a gátlót tartó alsó csavar (rugótól nem lehet rendesen odaférni), ill. a gátló tetején lévő csavart csak a gátló satuba való befogásával lehet lecsavarni. (Hidegen meg van pontozva az anya rajta.) Ha nincsen satud esélytelen! Aknából vagy felemelve műhelyben sokkal könnyebben meg lehet oldani.

Előzmény: hódvadász (48353)
Octi19 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48363

120 vagy 150 ezer km, évjárat függő (ha jól emlékszem akkor a 2008-as vagy a 2009-es modellévtől már 150 ezer)

 

Az alkatrészkészlet ára 40-50 ezer Ft, a beépítés meg szerelő függő, de olyan 15 ezer az az összeg ami még belefér a korrekt kategóriába... Megfelelő műhelyben 2-2,5 óra alatt kényelmesen megoldható művelet.
(Érdemes lehet a hűtőközeget is lecserélni... pláne ha 5-6 évnél idősebb)

Előzmény: GYA (48359)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48362

En 40-50ekm-kent csereltetem ezt az utkozot. Szakad. A Scout-on is. Nem is ertem pontosan mi a szerepe, ugy nez ki, hogy meggatolja, hogy a lengescsillapito felusson. Ugy tudom, hogy elol is van. De azt sosem mondtak, hogy cserelni kene.

Lengescsillapitot meg sosem csereltem, ketevenkent csinaltatok egy-egy tesztet. 225ekm-ben a Scoutnal 75%/73% volt hatul a teszteredmenye. Nagyon sokat tartanak.

Előzmény: Draganovic (48354)
luki-luk Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48361

Szia

Igazábol,elkezdett búgni,de csak ötödikben.

Egyre hangosabb lett,s néha reccsent is.

Ezt 340 ezer körül kezdte el.

A váltót nem gariban cserélték,hanem a cserélt váltóra adtak garanciát.

Amit természetesen,elfelejtettem megnézni:-)

Pontosan, nem értettem mi szakadt le,de azt mondták,hogy ez valami tipushiba,s szerencsés vagyok,hogy nem állt meg azonnal,hanem még hazahozott 800 kilóméterröl.

Előzmény: Phantom123 (48350)
Octi19 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48360

Sok gondot nem okoz, csak zörög és jobban éri a lengéscsillapítót a cucc ami nem biztos, hogy használ neki...

Egyébként filléres tétel és pér kommersz szerszámmal és minimális hozzáértéssel akár otthon is cserélhető. Lehetőleg alvázszám alapján rendelj bele egy szalonban például, vagy Doniéknál, mert van egy párféle... kerek, ovális, ilyen-olyan átmérőben stb...

Előzmény: hódvadász (48353)
GYA Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48359

Enyém is így néz ki:(

 

BXE-nél mikor kell vezérlést cserélni, és egy rendes szervizben mennyibe kerül?

 

Ha már szerelőhöz kell vinni, azt is megcsináltatnám, ha esedékes. 

Előzmény: hódvadász (48353)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48358

Nekem pl. nem tetszik az O3 fehérben, szerintem összenyomja kicsit. Azért nézz megy egyet fehérben.

Persze, lehet hogy én is másra költeném a metálszürke felárat :D

Egyébként nem kényes a fehér (nekem is volt), a feketén sokkal jobban látszik a kosz :)

 

Előzmény: potyi20 (48351)
robi25 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48357

Szép....:-) 

Előzmény: Varshi (48356)
Varshi Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48356
hódvadász Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48355

Kösz. Még messze a 200000 km. most 73000 meg egy kicsi :-)

Előzmény: Draganovic (48354)
Draganovic Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48354

Az utkozogumit porvedokkel egyutt cserelni kell nem egy nagy osszeg nekem is tavaly kellett altalaban 5 vagy 6 evet birnak!Lassan akkor az elso lengescsillapitokat is cserelni kell foleg ha 200 ezer km mar van benne!

Előzmény: hódvadász (48353)
hódvadász Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48353

Üdv Márkatársak!

 

Az alábbi kép egy 2007-es OII bal hátsó teleszkópjáról készült.

 

 

A jobb hátsó is hasonlóan néz ki.Mekkora probléma ez? Rohanjak kicseréltetni, vagy elmegy csere nélkül is? Okozhat vlami gondot, ha nem cserélem?

 

Köszönöm.

horizsoo Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48352

Szia!Nekem 2011-es fehér kombim van,mint az új olyan még ma is a fényezése,igaz gépi mosóba nem hordom!Nyugodtan megveheted,szerintem jól áll neki ez a szín!

Előzmény: potyi20 (48351)
potyi20 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48351
Hali.az uj auton a feher szin ugyanolyan tartos mint ha mas szinnel kernem ? Mert ugyebar majdnem 500 eurral olcsobb a fejer alapszin,es inkabb azt valami felszereltsegre koltenem. Fekete o3 at akartam,de mar inkabb feher mellett dontenek ! Koszi fiuk
Phantom123 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48350

Szia luki-luk! A váltócseréről érdeklődnék!  

Nekem 2007-es 1.6 mpi Octaviám van (BSE motor, JHT váltó) és kb. egy hete ötödik fokozatban gyorsításokkor halk, de ütemes morgó, bugó hang hallatszik. Csak ötödikben és csak gyorrsításkor. Végighallgattam az összes fokozatot, de a tobbiben nem hallom a rendellenes hangot.

Az lenne a kérdésem, hogy neked milyen előzménye volt a bugó hangnak, és, hogy mi ment benne tönkre. Az én autómban 160 e km van és végig Skodában szervielt.

A másik, hogy azt írod, hogy a "Megnézem majd a számát a gari papíron,biztos rajta van."  Garanciába javították a váltót? Milyen gari van rajta?

 

Előre is köszönöm, várom válaszod!

 

Ui: Ha bárki hozzá tud szólni a fentiekhez, azt is megköszönöm!

   

      

Előzmény: luki-luk (48248)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48349

Josh, némi O3 hírek:

 

Fényszóróra figyelmeztető hibajelzés (állítólag már ismert probléma, control modul csere várható):

(7. hozzászólás, tovább nem olvastam)

http://www.briskoda.net/forums/topic/307462-amber-warning-alert-on-new-vrs/

 

Tempomat nagyobb sebességnél:

Nekem sikerült bekapcsolni, asszem úgy, hogy 14x-nél rányomtam a SET-re, és a +-t folyamatosan nyomva feljebb vittem a beállított értéket (16x-ig). Cancel után már simán engedte 170-nél is bekapcsolni (új értéket beállítani). Csak egyszer próbáltam! :D

 

 

 

 

matchbox Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48348

Én a kiragasztott német autópálya matricát nézném meg..

Előzmény: www.octinfo.com (48346)
nohab Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48347

az azért segíthet a dologban, ha van rajta gyártási idő, esetleg nem sokkal a gyártás után változott az alkatrész cikkszáma :)

Előzmény: stevie-13 (48345)
www.octinfo.com Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48346

Ennyi hülyeséget is régen hordtak már össze egy cikkben.

Winklernek fogalma nincs a típusról.

Keveri az 1.6 75 LE-s motort a 100-102 LE-s motorral, egy teljes generáció (O2) kimarad. Végül már nem is tudni, melyikről ír...

Amúgy meg az O1 műanyagjai egy szálat nem rosszabbak, mint az O3 műanyagjai.

Előzmény: (M)Ákos (48310)
stevie-13 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48345

Aztán 180 ezernél,ki is derűlt a turpisság. Vízpumpát azt nem cseréltek a 80 ezres szerviznél,holott ki volt pipálva a szervizkönyvben

 

 

Azt a szerelőt azért minden tisztelet megilleti, aki egy használt, de amúgy működőképes vízpumpáról megmondja, hogy 90 ezret vagy 180 ezret futott-e.

 

 

Előzmény: luki-luk (48343)
stevie-13 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48344

most épp 5W-40 olajjal próbálkozok, azzal töltöm utána, most figyelem hogy kevésbé csökken-e

 

 

A Skoda (Audi) nagyon precízen előírja, hogy milyen olajat kell használni az autóba. Semmilyen 5W-40 olaj nem teljesítheti a TFSI motorok előírásait! Arról nem beszélve, hogy utántöltésre meg leginkább csak az eredeti olaj alkalmas biztonságosan.

 

 

Előzmény: Magus-A6V6TDI (48337)
luki-luk Creative Commons License 2014.04.08 0 0 48343

Szia

Nekem mindíg 90 ezrenként cserélik s legalább nyugodt vagyok.

Igaz,első alkalommal a garancia megtartása miatt márkaszervízben történt,horror áron.

Aztán 180 ezernél,ki is derűlt a turpisság.

Vízpumpát azt nem cseréltek a 80 ezres szerviznél,holott ki volt pipálva a szervizkönyvben s a számlán is rajta volt.

Gondolom,nem tudták kigazdálkodni:-)

Előzmény: champ1 (48321)
nohab Creative Commons License 2014.04.07 0 0 48342

Winklert jól átcs€szték, ez vagy egy jól felszerelt Ambition, vagy egy Elegance :)

Előzmény: (M)Ákos (48310)
champ1 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 48341

köszi, holnap megpróbálom!

 

Előzmény: thomas974 (48338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!