szállj le rólam, ha kérhetlek...ha már bevetetted az ignore-t, akkor tarts is be, kurávra unlak már, a jópofaságaiddal együtt. Attól, hogy nem nekem írod, még ugyanúgy rólam szól...kis hörcsög.
Nekem is... jó kis dilemma, Kiminek drukkoljak, akit csípek, de olyan csapatban amit utálok, vagy Alonsonak, aki minimum nem syimpatikus, de a kedvenc csapatomnál vezet.
Tudtam, hogy ez lesz majd a válaszotok, ezért felkészültem :)
Nem arra gondoltam, h végig az egész pályán, hanem a többi kanyarban, v csak párban. Ha ez annyit számított volna, megérte volna neki máshol is használni, hiszen itt is pár mp (hiszen nem tart tovább az a kanyar azzal a sebességgel) alatt nyert vele legalább 1mp-et, ami kitartott egy körig.
csak az indexről kb. 30 ember ismer személyesen is..kérdezd tőlük..
amúgy AD jól mondja..kérd Te magad a hsz-k törlését 8én még csak azt se mondtam, hogy a nickedet is vagy, hogy 1 hét pihi) ezen szabály alapján:
g.) Témaromboló hozzászólások
Ismétlés ("flood"): ha nem szándékos (azaz véletlen) az ismétlés, egy bejegyzés meghagyása mellett a többi példány törlésre kerül. Szándékos floodnak számít, ha egy regisztrált felhasználó az adott hozzászólást egy vagy több rovatban, kettőnél több alkalommal helyez el.
a te esetedben ez legalább 50 topic volt :p
meg mások is csinálták korábban, de azokat 5 perc elteltével törölték...
mondjuk olyan a moderálás már az indexen, mint amilyen fórumot kreáltattak pár millából 6 év alatt...szar
amikor kezdi a kigyorsítást sokat segíthet a feltekert moci nagyobb nyomatéka. és ugyebár azt nem hiszed, hogy nincs olyan kanxar az f1-ben, amit nem padlógázzal vesznek. van. ilyen pl. az indy döntött, és ha nem tévedek ilyen a 8-as is Törökországban.
"Management representatives for Kimi Raikkonen were this week at Ferrari's headquarters at Maranello to finalise a definitive contract for the Finn for 2007 and beyond. The deal is expected to be announced by the Italian team on Sunday evening."
a motor nem bírná ki. a 8-asban fullra fel volt tekerve, ha végig ezt nyomta volna elfüstölt volna. manapság centire ksizámolják, hogy bírja ki a moci a szükséges kb. 2000 km-t.
"A motor nem bírta volna ki? Ez azért nehezen hihető..."
Az ellenkezője hihető nehezen. A motormérnök és a versenymérnök törték a fejüket, hogy vajon meddig engedjék fel a fordulatszámot. Nyilván a végig emelt fordulatszám káros a motorra nézve.
Nem vonom ketsegbe hogy igy volt. Megmagyarazni nehez, de a mechanikai tapadas lehet ra magyarazat. Mint ahogy korabban emlitettem, kicsivel meredekebb szarnyallas a sebesseg novekedesevel megfordithatja a tapadasi viszonyokat gyors kanyarokban.
En meg varom vegre az adatokat, hogy alazo mennyivel lett gyorsabb az egyenesben sajat magahoz kepest.
Nekem az jutott most eszembe, hogy Alfonz miért csak abban a kanyarban "tekergette a tekergetnivalókat"? Ha a pálya bármelyik másik kanyarjában is megtekeri a kapcsolót, ott is gyorsabb lehetett volna, mint Májkül. De nem tette....vajon miért? A motor nem bírta volna ki? Ez azért nehezen hihető... Vagy Alonso élvezte, h Májkül ott lihegett a nyakában?
Én a magam részéről, ha versenyeznék, úgy lennék vele, h minél messzebb van tőlem a fő vetélytársam (főleg, ha mögöttem van), annál jobb. Tehát, ha a kocsi képes rá, akkor kihasználom a maximális lehetőségeket. Ezt Alonso nem tette meg, ha csak a 8-as kanyarban tekergetett. (márpedig ezt mondták)
emlékszel még, hogy 95-ben milyen molinók függtek ott? valami olyasmi, hogy két schumacher sem ér fel egy alesivel. és akármekkora alesi rajongó voltam, ez csak etikai síkon közelíthető a valósághoz, amúgy szimplán hülyeség.
El tudod fogadni, hogy az utolsó körökben Mihály látványosan gyorsabb volt a pálya első harmadában, mint Alonso? Még előzési kísérlet is történt (bár lehet, hogy a csekettőn nem így volt).
Ebből látható, hogy valami nem stimmelt ott Alonso kocsijával.
Végül is, amit a Rönyó teknikusa mond az "hazugság", hisz "száraz tények nem igazolják", csak az ellenfél "húzására" van. Gondolom az sem tény, hogy a Ferrari mindenhol gyorsabb volt, kanyarban is meg egyenesben is, kivéve a 8-as kanyart, mert ott tapadási gondjai voltak. Ennek ellenére Alfonz mindenhol lassabb volt, kanyarban is meg egyenesben is, kivéve a nyolcas kanyart, és az utána következő két egyenest. De ezt majd Zozo___ megmagyarázza...