1 S. Vettel BMW 1:22.631 29 2 M. Schumacher Ferrari 1:23.138 11 3 F. Alonso Renault 1:23.182 12 4 A. Wurz Williams 1:23.414 26 5 P. de la Rosa McLaren 1:23.970 12 6 K. Räikkönen McLaren 1:24.034 11 7 N. Heidfeld BMW 1:24.330 9 8 F. Alonso Renault 1:24.577 15 ...
Alázó kétszer is benevezett, nagyon biztosra akar menni...
de az volt az igazi, amikor gyuszi őszintén bevallotta, hogy a hibrid lexus gs 400 attól nagyon, nagggyon nagyszerű autó, hogy a japánok a két motor előre ill hátra való elhelyezésével megteremtették a tökéletes balanszt, súlyelosztás ügyileg:)))
hogy hívják ezeknek az autómagazinját? 1x belenéztem, mert arról az autóról vbolt teszt, amit venni készültem (és vettem), és a teszt kb. arról szólt, hogy van 4 kereke, meg kormánya, 7 ülése, és a motor meg benzines. És ezt a balf* gyulai halál komolyan adta elő, mint egy szakértő. vazze:((
és mivan, ha azért jelentik be vasárnap verseny után, hogy Massa még együttműködjön, mielőtt megtudja hogy parkoló 1 évig?:) amúgy ez nem valszínű, ott Jean apafigura, Nicolas meg menedzser
eső nem volt, az elsőn az összes vannabí csajozott, a 2.on köröztek egy pöttyet. Színt egyedül Davidson vitt a napba, akinek 12 körhöz 2 motor is kevés volt. Nem tudom a Honda hány motorral jött, de kevés lesz:))
érdekes kérdések. lehetőségek: 1) MS nem 1 hete döntött. csak médiakábítás. akkor nincs kérdés 2) Valóban 1 hete döntött. Akkor szvsz a helyzet így volt: Kiminek volt szerződése, MS-nek, Massának nem. Todték feltették a kérdést MS-nek: Kimivel, vagy nyugdíj. Hogy ők mit preferáltak az is megérne még 1 érdekes estét. Ez esetben tehát Massánál rezgett a léc. MS vakarózott, de végül úg ygondolta jobb most visszavonulni esetleg nyócszorosként, vagy hécceresként, mint elverődni. Legalábbis ő ennek látta esélyét, ha nem vállalta be. Még gondolkodott volna, de sarokba szorították. így értünk az eredményhez. MS+Kimi párost bejelentenék szombaton, az nagy dobás lenne, nagy segítség a csapatnak.