Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

morpheuss12 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 36992

Hali. A klíma vezérlő panelt ki lehet cserélni az újabbra ? Nekem is automata van de még nem a ledes. Ha igen akkor gondolom bele kell nyúlni az agyába is. 

cbrnorbi Creative Commons License 2015.09.06 0 0 36991

Kész lett a szívósor dugózás és az egr tisztítás. KB 2-óra!

gabesz977 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 36990

Nekem ugyan ilyen van sajna nem fogja tudni az mp3-at mert fizikailag nem tudja olvasni. A navisnál más a helyzet ott elég felkódolni.

Előzmény: morpheuss12 (36987)
kisatila Creative Commons License 2015.09.06 0 0 36989

A nagy navist gépre kell tenni és kipipáltatni az MP3 opciót.

Ha lehet gondolom a kisnavisnál is ezt kell tenni

Előzmény: morpheuss12 (36987)
gabesz977 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 36988

Prof navit keresek kompletten . Nagy kijelző , CCC ,kontroller ,előlap

 

 

morpheuss12 Creative Commons License 2015.09.05 0 0 36987

Először is Köszi hogy itt lehetek.

2004 09 havi BMW 525d E61 touring boldog tulajdonosa vagyok . Lenne is mindjárt egy kérdésem hogyan tudom rábírni az autót mp3 lejátszására? Nem navis sima kis kijelzős , bluetooth van benne működik is rendesen. Biztos volt már ilyen jellegű kérdés de már 3 napja olvasom a fórumot vissza felé  de nem találom sehol. 

Köszi a segítséget.

 

E30Allrad Creative Commons License 2015.09.05 0 0 36986

Vagy esetleg nem kap jelet valahonnan és biztos, ami biztos alapon indítja a ventilátort a vezérlő. Egy hibakód olvasás nem biztos, hogy ártana...

Előzmény: Banderraz_05 (36985)
Banderraz_05 Creative Commons License 2015.09.05 -1 0 36985

kzolee, G.Gambino, bárcsak ennyi lenne a probléma, de teljesen hideg motornál is elindul a ventilátor indítás után.

Széthúztam a ventilátor csatlakozóját, úgy nyilván nem indult a venti, aztán a csatlakozóból két vezetékkel adtam neki áramot, még akkor is állt. Viszont amikor a vezérlőjelet is összekötöttem, akkor egyből elindult, ahogy összedugott csatlakozónál szokott.
Szóval arra gondolok, hogy valahonnan kap egy rossz jelet, csak nem tudom, hogy mi okozza azt :/

G.Gambino Creative Commons License 2015.09.04 0 0 36984

A hűtőradiátorod nincsen tele bogarakkal? Az szokott ilyet produkálni. Ha ez a gond akkor ki kell venni, óvatosan slaggal ki kell tisztítani (nem magasnyomású mosóval mert az elhajlítja a radiátor lamelláit).

Előzmény: Banderraz_05 (36979)
kzolee Creative Commons License 2015.09.04 0 0 36983

Mennyi kosz áll a klíma és a vízhűtő között?

Előzmény: Banderraz_05 (36979)
Balako Creative Commons License 2015.09.03 0 0 36982

Örök hála, Ő volt a hiba :-), köszi

Előzmény: bitangpower (36881)
HG. Creative Commons License 2015.09.03 0 0 36981

Sajnos E60-ban már nem volt "elavult" dízel, E39-ben is csak a 136LE-s 520d, meg a jó öreg örvénykamrás 525tds van, ami ugyan keveset nem eszik, de kábé bármivel elmegy, ami gázolajszerű :-)

 

Mellesleg az EGR egy 5 számjegyű tétel, ezt azért illene kifizetni egy többmilliós E60 tulajának.

A dpf más tészta, ha a fizikai tisztítás nem használ (eleget), akkor többszázezer ft a csere, vagy jön a kiütés, és hát azt hiszem, én is az utóbbit választanám...

 

Mondom úgy, hogy sosem volt dízelem, de már azon vagyok, hogy megszokjam a hangját :-)

Előzmény: combi27 (36978)
Tihi82 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36980

Ventillator elektronika vezerlo...rajta a motoron vagy korulotte?

Előzmény: Banderraz_05 (36979)
Banderraz_05 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36979

Üdv mindenkinek!

A segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni, egy E60 520i-vel (2005) kapcsolatban.
A probléma az, hogy folyamatosan megy a hűtőventilátor. Ahogy beindítom, egyből indul a venti is, és csak akkor áll meg, ha leállítom a motort. (ha csak gyújtást adok rá, akkor viszont nem megy)
Volt egy "termosztát fűtés" hibakódom, cserélve lett a termosztát, a motor hőfok jeladó, a ventilátor kapcsoló, viszont a probléma ugyanúgy megmaradt.
Nincs valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a dolog oka? Lehet, hogy a klímától kap valamilyen jelet?
A klímavezérlőt merre találom?

Előre is köszönöm! :)

combi27 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36978

automata váltó nem csak dízelben van, így irreleváns hasonlítani...

 

én szeretem úgy vinni műszakira a kocsit hogy nem kell 20-40-50 ezret pluszba otthagynom hogy a ledugózott EGR meg a nem működő DPF-ért fizessek.. (mert ugye "köcsög" BMW-snek van pénze, és  környezetvédelmi felülvizsgálaton nem felelne meg...)

 

ettől függetlenül én dízelt nem vennék, csak alacsonyabb kategóriában "elavult" motorral és befecskendező rendszerrel, vagy ha felső közép kategória akkor 2000-es év előtt.....De aki ilyen kategóriában és ennyi idősen akar dízelt venni az vagy tartsa karban rendesen, vagy ne vegyen, mert ha ennyi mindent kidob belőle, ott van mint egy 2000 előtti kocsival.. 

Előzmény: HG. (36976)
Motorkiller Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36977

Hát ez az.

Dìzel: ledugózzuk, kiütjük, kivesszük, átírjuk, buheráljuk.

Benzin: beülsz azt vezeted

Sok ismerősöm van aki sziv a "modern" dízellel. Főleg dpf és egr.

Dízelt az vegyen aki sokat megy hosszú távokat.

Én tisztelem és elismerem a dízel előnyeit, sokat fejlődött ,de a környezetvédelmi és egyéb anyagi érdekek miatt sok szart építettek bele ami bármikor beszarhat.

Egyszerű szívó 6 hengertől;)

HG. Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36976

A befecskendező rendszer állapotát azért műszeres mérésekkel elég jól fel lehet mérni, az más kérdés, hogy a tulaj ebbe belemegy-e.

Az egr-t ledugózzák, a dfp-et kiütik, és a kettőstömegű (vagy az automata váltó) sem egyik percről a másikra megy tönkre.

Szóval hol itt a gond a dízellel? :-)))

Előzmény: combi27 (36975)
combi27 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36975

spórol egy ezrest 100km-en, ami 7000km-en 70 ezer..elvileg..hiszen senki nem teszi félre tankolásonként azt az összeget amit megtakaríthatna...

Ha vesz egy dízelt, és nem tudja hogy vajon a drága alkatrészek (turbo, dpf, egr, kettőstömegű, befecsik, nagynyomású pumpa stb..) voltak e cserélve (márpedig mindenki esküszik hogy most volt), akkor cumi van de nagyon.. benzinesen ennyi nyűg nincs, cserébe többet fogyaszt és ritkábban mehet benne tönkre valami... bár ha az évi 7000km-t 50  alkalommal  teszi meg akkor nem gáz a dízel.....

 

viszont egy benzin-gázos alternatíva is jó lehet..(nekem volt, nem volt rossz, csak kiöregedett)

Előzmény: Törölt nick (36974)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36974

Pl.azért mert rohadt sok van belőlük a benzineshez képest.

ha arányait néznénk 1db benzines semmkellene legyen eladó.

 

sztem ilyen feltételek mellett simán vegye meg a dieselt.

ahogy a 30i eszi a 10.3-at úgy a D kb. 7-t kér

Előzmény: combi27 (36970)
combi27 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36973

lehet megköveznek sokan, de :

 

aki Magyarországon magánszemély elad, az ritkán azért mert fiatalabbra vált.Vagy egyszerűen megveszi újan mert van pénze, a karbantartás nem érdekli, pont mert sok pénze van és ha leamortizálta inkább vesz másikat.

A másik aki elad az általában megveszi használtan amit a fenti úriember eladott, mert "Béjemvé tesó", vagy csak mert BMW és ez neki státuszszimbólum, vagy társadalmilag feljebb szeretne látszani a "ranglétrán" és ki akar tűnni a környezetéből..

Azzal nem számol, és nem is tudja hogy ez egy levetett kocsi ami pont úgy áll hogy kezdenek tönkremenni benne a drága dolgok..na ilyenkor jön a sufnizás, a bontóból veszek ésatöbbi..aztán 1-2 év múlva megunja továbbadja egy olyannak aki szintén szeretne "többnek látszani", vagy csak "ez Béjemvé tesó".....

 

A ritka az az ember aki ténylegesen azért adja el, mert neki már "öreg" ,viszont mondjuk munkaeszköz is volt..(én speciel a felső középkategóriásom (nem BMW) egy olyan nyugdíjastól vettem aki Munkavédelmi előadó-ellenőr volt, és a "munkaeszköze" volt az autó, nem mellékesen a márkába "szerelmes" is volt ..Ehhez mértem maximálisan karbantartotta, és mint a többi autóját ebből a márkából, 6 évesen vette, 12 évesen eladta.

 

Na, vagy egy ilyet kellene kifognod, vagy külföldről saját magad behozni (mert a nepper a tuti jó állapotúakat bőven túlárazza a külföldi árhoz képest).Vagy pedig egy olyat akinek ez a márka a mindene, ráadásul meg is engedheti magának..

 

 

 

Előzmény: gsc77 (36972)
gsc77 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36972

Szia!

 

Nehéz a választás. Szerintem a kulcs a megbízható forrás. Fontos, de másodlagos kérdés a körültekintő vásárlás, állapotfelmérés. Sajnos nehéz pontosan megállapítani az autó múltját, ha azt a tulaj tudatosan el akarja rejteni. A hanyag karbantartás, tákolás eredménye sok esetben később mutatkozik meg, még egy diagnosztika sem mutat meg mindent, persze nem azt mondom, hogy felesleges!

Nincs esetleg lehetőséged külföldről behozni vagy megbízható, hozzáértő emberrel behozatni? Nem az a acél, hogy olcsóbb legyen (az is lehet), hanem az, hogy azt kapd a pénzedért, amire számítasz. Baráti körben sokan megjárták már magyarországi autókkal, mert a tulajdonosok hozzáállása sok esetben rémisztő. Európában más a mentalitás...

 

Üdv: G.

Előzmény: Sero64 (36969)
Motorkiller Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36971

Mint 530i(m sport touring) tulaj csak ajánlani tudom.

10.3 littyós fogyasztás semmi hiba 

Meglepő dinamika és stabilitás.

Én dízelt nem vennék, főleg ha keveset használod.

combi27 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36970

525i és 530i nagyon kevés van eladó, nehéz jót találni, dieselből pedig van rengeteg

 

 

szted a rengeteg dízel miért eladó? :D

 

hidd el hogy abban is nehéz lesz jót kifognod, és majd ha mégis belerántasz egy xarba, majd szentségelsz hogy 8-10 ezrente miért kell javíttatnod...

Előzmény: Sero64 (36969)
Sero64 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 36969

Köszönöm a segítséget. Azért is gondoltam, hogy dieselt veszek, mert 525i és 530i nagyon kevés van eladó, nehéz jót találni, dieselből pedig van rengeteg. Ezenkívül mivel ugye mondjuk megyek vele 7000-et egy évben kisebb az esélye, hogy előjöjjön valami hiba, mintha 50000-et mennék. Ha szerelőmmel átnézetem vásárlás előtt és mindent rendben talál (feltételem, hogy az autót vásárlás előtt elvihessem szerelőmhöz ahol fel lehet emelni) és utána rendesen karbantartom azzal csökkentem a komolyabb meghibásodás esélyeit. Persze a rendesen karbantartom alatt azt értem, hogy pl. 10000 km-enként olajcsere, csak prémium üzemanyag, hideg motorral nem taposom, érkezés után turbót járó motorral hűtöm, kopó alkatrészeket időben cserélem, stb. Azt megint mondom ,hogy pl. egy szívósor csere, vagy turbócsere, kettőstömegű lendkerék csere nem visel meg csak ne egyszerre kelljen. Szerintem elég pontosan leírtam azt ,hogy használnám az autót.  Így, hogy pontosítottam magam,  is azt tanácsoljátok keressek benzinest, vagy diesel se nagy hülyeség? Az extrák iránti igényem pedig nem nagy, elég alap dolgokat szeretnék csak bele és ahogy nézegetem nagyjából mindben van ami nekem kell. 

 

Más kérdés, hogy elmegyek megnézi pár autót tudtok ajánlani pár tippet mire figyeljek? 

 

 

HG. Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36968

Nagy kérdés, mekkora az extrák iránti igényed?

 

Mert E60-ban kb az elektromos ablakon kívül minden extra volt, még az 530i-ben (ami a 3. a motorsorban), olyan alapvető dolgok, mint parkradar, ülésfűtés, high klíma, tempomat, stb. nem voltak benne.

 

Hosszú utakra azért kellenek a kényelmi dolgok (mondjuk  a pdc pont nem :-), és bár minden pótolható utólag, a költségvetést a végére meg tudja dobni.

 

Ha egy viszonylag alap 520i is elég neked, ami arra teljesen jó, hogy 140-150-nel menj az autópályán,  akkor abból tudsz találni bőven a megadott árkereten belül.

Előzmény: Sero64 (36958)
HG. Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36967

évi 7-8 ezerre benzines

 

ez így alapigazságnak jó, de az a baj, hogy olyan kevés itthon a benzines, hogy ha az embernek vannak extrák iránti igényei (márpedig ha BMW vesz, akkor általában vannak :-), akkor baromi nehéz jót találni.

Itthon legalább is.

Ha meg az ember kimegy, és tényleg hoz magának egy jót, akkor annak akkora a felára, amiért már a tipikus dízel hibák javításának kb a fele megvan.

Akkor meg mi értelme...?

 

Mellesleg ha már benzin, akkor facelift előtti legyen, mert a kezdeti közvetlen befecskendezésesekkel sok a baj.

Ja, és persze a facelift-es 520d-vel is sok a baj, az a híres láncszakítós, tehát eléggé szűkülnek a lehetőségek.

 

 

 

 

 

Előzmény: combi27 (36963)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36966

Úgy néz ki,a szívósor javítási szorul. Eléggé olajos,még a blokk oldala is ahogy folyik lefele. Ekkora egy szar az egész,de hétvégén le veszem és ledugózom a francba!!! 

 

Pavika78 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36965

A második mondatoddal kapcsolatban ugyanígy érzek én is... :s 

Előzmény: Törölt nick (36960)
madottati Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36964

Sziasztok hátha esetleg valakit pont érdekel: 4db continental sport contact 2, 225/50 R17 még egész jó állapotban. Majd ha kell pontosan lemérem, de olyan 5-6mm lehet? 

 

Továbbra is keresek 2db Pirelli P Zero -t, R18 245/40 méretben 5 mm körüli mélységgel, jó állapotban. 

 

Keresnék még gyári pótkereket szettben. Hátha akad valakinek felesleges :) 

combi27 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 36963

évi 7-8 ezerre benzines

Előzmény: Sero64 (36958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!