Új hűtőmaszk és első fényszórók, vékony álló hátsólámpák lecserélése a fekvőre, csomagtérajtó alakja kissé változik, oldalsó diszcsíkok megjelenése, oldalsó indexek eltűnése, lökhárítókról eltűnnek a gumírozott ütközőbakok, változik a belső tér: fordulatszámmérő, rádió és zárható rekesz, első üléseken álltható fejtámlák megjelenése, fejlettebb szellőzőrendszer
"Volt néhány apró ráncfelvarrás 1973-ban, amikor az első króm hűtőrácsot fekete műanyagra cserélték, illetve 1975-ben, amikor szintén újratervezték a hűtőrácsot az indexekkel együtt, a régi, vékony, függőleges elrendezésű hátsó lámpát lecserélték a vizszintesen fekvő, hosszúkás lámpákra és néhány apró modósítást hajtottak végre az enteriőrön is."
Ez jó hír így év végére, a Tarpan az jöhet, már régóta rebesgetik; a Rekord, hát jó lenne tudni, hogy melyik de azért jöhet; az AWZ is jöhet, már úgy is rég volt a sorozatban ideje hát bővíteni őket is;a 125p meg Fiat, szóval kell, csak hát miért vagyunk így lemaradva Fiat ügyileg? De egy kérdésem lenne azért még lenne: A 75-ös 125p miben más mint a már megjelent 68-as (legalább is az újság ezzel a dátummal említi) és a 78-as, a két megjelent között alap, azt tudom én is, csak amit te írsz az melyikhez áll közelebb és miben más a már megjenteknél?
Ne csüggedj, a várakozási idő az Atlasnál általában 4 hét + 1-2hét, attól függ, hogy van e készleten a modell, vagy készlethiány van. Esetleg hívd fel őket, ha nem jönne meg a két ünnep között, és ők indítanak egy postai keresést, vagy újraküldik a modellt.
Én megrendelőlapon adtam fel Ikarus 311-t, de valamikor januárba érkezik, mert készlethiány van. A Pannónia motorom pedig 6 hétre jött.
Nem nagyon szoktam ide írni, csak néha napján olvasok bele a fórumba. Viszont lenne egy olyan kérdésem, hogy mással is előfordult már, hogy nem kapta meg időben a modellt? Állítólag az enyémet november 30-án postára adták, de még nem érkezett meg. Kicsit furcsának tartom, hogy 3 hét alatt ne érkezzen meg egy csomag...
Ja, azt azért hozzátenném, hogy ennek ellenére ez még mindig egy jó modell, én is nagyon sokat átalakítottam már ilyen Barkasból és sokan mások is, talán ez az egyik legnépszerűbb átalakított modell (esetleg az 1200-es Lada érhet nyomába a taxi és rendőrautók miatt, de változatosságban az is elbújhat a Barkas mögött). Szóval azért lesz öröm a román modellezőknél, az biztos. :)
Ez így van, de Romániában talán ezen senki nem akad ki. :) Viccet félretéve egyes részleteiben valóban megepően igénytelen a magyarhoz képest. Pl. a szélvédő mintha olajos lenne belülről (láttam már hasonlót, ilyenkor a gyárban a forma leválasztásához használt olaj marad rajta az elemeken, főleg igénytelenebb műanyag maketteken találkoztam vele korábban). Az pótlásként betett kis oldalablakok pedig valóban össze-vissza állnak.
Hát igaz, de legalább előrelépés a régihez képest. Majd ha még valahol indul egy sokadik régi keleti autókkal foglalkozó sorozat, na majd ott pótólni fogják. :)
Én észrevettem. :) Csak nem írtam hozzászólást. Amúgy sajna ez az egész csak egy félmegoldás, az ajtók oldalablakait is pótolni kellett volna, ugyanis azok nem ajtóba lesüllyeszthetőek, hanem tolóablakok, ami állandóan ott van, mint a Nysánál. Szóval nagyon ki lettek segítve román barátaink. :)
Azt tudom, de más olyan sorozat amibe beférne és még nem jelenet meg eddig a román soron kívül a bulgár van az meg eddig csak teszt volt vagy mi a fene, (ezt a részét én sem tudom, hogy hogyan ment vagy megy az a sor) de a lényeg, hogy a román testvére, Atlas-os teherautó sorba se való mert akkor festett lenne a belseje meg valószínűleg nem lenne rendszáma szóval 99,9% valószínűséggel nálatok lesz.