Lehetett volna olyan zónázókat csinálni, amik Barcikáig csak a Gömöriben és Sajószentpéteren állnának meg. Barcika után meg mindenhol a centeri megállókat kivéve. Talán jelentősebb menetidőcsökkenést értek volna el, de úgy tűnik valami rejtélyes ok miatt ez nem sikerült. Vagy észbe se jutott, mert annyira meg akarnak szabadulni a Csörgőktől??
Akkoriban divat volt mindent a Keletibe rakni. (soproni és szombathelyi IC-k is a Déliből jártak, a Maestral is (ez régebben átkerült már) és a balatoni IC-k. Gondolom rájöttek, hogy nem vált be, ezért teszik vissza őket.
Én egy pár vonatról beszéltem, hogy fölösleges, főleg ha fel lehet használni a keleti országrészben. Gyorsan hozzáteszem, hogy az ITF-es IC fordát kellene járatni Kelet-Magyarországon, nem ezt a pazarlót, ami most van.
Azért a Flirtek nem egy vonatpárnyit futnak keleten.
Ugyanakkor osztom IGY azon véleményét, hogy az 1-30a-40a-42 vonalakon törekedni kéne a minél homogénebb járműparkra, azaz el kéne felejteni az ingákat, de ez már más téma, ki is lett tárgyalva párszor.
Bz-vel ha szól, akkor Bánrévén gyorsabban lehet fordulni. Ez némi előnyt jelenthet. De ha nem szóló, akkor már nem.
Bár szerintem Bz-ből amúgyis hiány lesz, mert a járműkarbannemtartók súlyosan visszaéltek azzal a helyzettel, hogy egy csomó vicinális leállt, és abban reménykedtek, hogy nem lesz kormányváltás. :(
Hát...akkor lesz aztán minőségi szint csökkenés rendesen...bár ha azt nézzük, hogy legalább sima 2g-s ic kocsik a szlovák kocsik helyett, akkor megéri...:)
423 (®RS/®FBH) Budapest – Sarajevo 424 (MÁV-S) Budapest – Sarajevo 22 (MÁV-S) Budapest – Pécs 21 (MÁV-S) Budapest – Pécs 20 (MÁV-S) Budapest – Pécs - (MÁV-S) Budapest – Pécs 18 (MÁV-S) Budapest – Pécs