Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29290
hát, ezt rosszul gondolod....:(
Előzmény: vasutasadam (29285)
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29289
Lehetett volna olyan zónázókat csinálni, amik Barcikáig csak a Gömöriben és Sajószentpéteren állnának meg. Barcika után meg mindenhol a centeri megállókat kivéve. Talán jelentősebb menetidőcsökkenést értek volna el, de úgy tűnik valami rejtélyes ok miatt ez nem sikerült. Vagy észbe se jutott, mert annyira meg akarnak szabadulni a Csörgőktől??
Előzmény: Blöky2 (29275)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29288
Ha azt nézzük, hogy +1 megállás, akkor persze...:)
timetable Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29287
Ugye menetidő-növekedés elrejtését akartál mondani?
Előzmény: o345g (29286)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29286
Meg lehet a menetidő lefaragás is benne van...
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29285
Akkoriban divat volt mindent a Keletibe rakni. (soproni és szombathelyi IC-k is a Déliből jártak, a Maestral is (ez régebben átkerült már) és a balatoni IC-k. Gondolom rájöttek, hogy nem vált be, ezért teszik vissza őket.
Előzmény: o345g (29284)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29284
Téényleg, köszi!

Akkor miért lett átrakva 2006-ban, illetve most vajon miért megy vissza?
Előzmény: vasutasadam (29283)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29283
2006. Ha akkor megszokták az utasok, most is meg kell nekik....
Előzmény: o345g (29282)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29282
Aztatot tudom, persze, csak azt nem, hogy mikor dobták át őket Keletibe.
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29281
És azelőtt hány évet is jártak a Délibe? Merthogy onnan jártak sok éven át...
Előzmény: o345g (29280)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29280
Mióta is jártak a pécsi ic-k a keletibe?

Arra leszek kíváncsi, hogy az utazóközönség részéről nagy balhé, vagy kedvező fogadtatás lesz-e az állomásváltás miatt.
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29279
Húha de feladtam a magas labdát...:D
Előzmény: vasutasadam (29278)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29278
Furcsa lenne ha az összes vonat a Délibe menne... :)
Előzmény: o345g (29277)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29277
Hát nagyon úgy tűnik...

Ha az össze vonat a Délibe jön/megy, akkor nem sok értelme lenne szétverni az ütemet (az egyébként renitens késő Dráva/Hernád IC-vel...
Blöky2 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29276
Pécs - Kassa konyec?
Előzmény: vasutasadam (29260)
Blöky2 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29275

"drága volt a Csörgő+2kocsi. Megértem hogy drága, elvégre 2-3 km-ként vannak a megállók."

 

A h...knek nem jutott eszükbe hogy

 

a) zónázó vonatok menjenek Ózdig, így sok megálló kimaradhat

 

b) végig áttérni Bzmot-ra?

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.16 0 0 29274

Sziasztok!

 

Arról van-e valakinek infója, hogy az MD motorvonatokat a START tényleg végleg kivonja a forgalomból a decemberi menetrendváltáskor?

Ellentmondó infók vannak erről, halottam olyat is, hogy még egy menetrendi évet ketyegni fognak bizonyos Debrecen környéki vonalakon.

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29273

Már vártam, hogy valaki bedobja ezt a lapot.

Nos, nem ugyanaz a kettő.

Én egy pár vonatról beszéltem, hogy fölösleges, főleg ha fel lehet használni a keleti országrészben. Gyorsan hozzáteszem, hogy az ITF-es IC fordát kellene járatni Kelet-Magyarországon, nem ezt a pazarlót, ami most van. 

Azért a Flirtek nem egy vonatpárnyit futnak keleten.

Ugyanakkor osztom IGY azon véleményét, hogy az 1-30a-40a-42 vonalakon törekedni kéne a minél homogénebb járműparkra, azaz el kéne felejteni az ingákat, de ez már más téma, ki is lett tárgyalva párszor.

Előzmény: vasutasadam (29268)
o345g Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29272
Lassan nem ártana, mert nem lehet jegyet előrendelni...
vonatozó Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29271
Arról van pontos infója valakinek, hogy a mikortól lesz látható az új menetrend a Start honlapján?
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29270

Bz-vel ha szól, akkor Bánrévén gyorsabban lehet fordulni.

 

Biztosan szóló vagy dupla Bz lesz mert a fordulóidők nem 10-15 percesek mint most. De ez mit sem ér ha Barcikán át kell szállni.

Előzmény: M63 010 (29269)
M63 010 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29269
Bz-vel ha szól, akkor Bánrévén gyorsabban lehet fordulni. Ez némi előnyt jelenthet. De ha nem szóló, akkor már nem.


Bár szerintem Bz-ből amúgyis hiány lesz, mert a járműkarbannemtartók súlyosan visszaéltek azzal a helyzettel, hogy egy csomó vicinális leállt, és abban reménykedtek, hogy nem lesz kormányváltás. :(
Előzmény: M41 2180 (29261)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.14 0 0 29268
Akkor a Flirttel is hülyeség S menetezni B-ből SU-be.
Előzmény: Törölt nick (29267)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29267
Igen, csak másik viszonylattal kapcsolatban. Egyébként hülyeség is lenne S menetezni SU-ból B-be minden nap vele.
Előzmény: o345g (29266)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29266
XD A railjetet hallottam forogni más fórumokba...
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29265
BVmot-ra nincs esély a pécsi oldalban?
Mindenre van... Railjetre és TGV-re vagy ICE-re is. Csak nagyon kicsi :)
Előzmény: o345g (29264)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29264
Köszi!

Hát...akkor lesz aztán minőségi szint csökkenés rendesen...bár ha azt nézzük, hogy legalább sima 2g-s ic kocsik a szlovák kocsik helyett, akkor megéri...:)

BVmot-ra nincs esély a pécsi oldalban?
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29263
Sehol.
Előzmény: vonatozó (29262)
vonatozó Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29262

423 (®RS/®FBH) Budapest – Sarajevo
424 (MÁV-S) Budapest – Sarajevo
22 (MÁV-S) Budapest – Pécs
21 (MÁV-S) Budapest – Pécs
20 (MÁV-S) Budapest – Pécs
- (MÁV-S) Budapest – Pécs
18 (MÁV-S) Budapest – Pécs

Ezt hol lehet meftalálni?

Előzmény: vasutasadam (29260)
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29261

De gondolom, egy vonat költsége nem csak ebből a két dologból tevődik össze.

Vagy ha igen, és ennek ellenére a drábább megoldást  választják, akkor 2 dolog lehet:

-Vagy annyira nincs Bz, hogy muszáj átszállítani az utasokat

-Vagy komplett idióta a vezetés

 

A vonal forgalma szempontjából súlyosan negtív ha ez megvalósul, még akkor is, ha a menetidő 10 perccel rövidebb lesz.

Előzmény: mcg (29257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!