Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Bazsi, egyszeruen katasztrofa ami ott van. Ha a mostani lelkiallapotomban kerdezned hogyan erzek a szulohazam irant, akkor azt mondanam, hogy igy ebben az allapotban gyulolom es hanyni tudnek tole. Meg a budos eletben nem mennek vissza tobbet. De nem mondom mert uriember vagyok es kedvesedesanyam ugy taknyan tenyerelne, hogy a fal adna a masikat. Ezert azt mondom, hogy minden tiszteletem azokert a szabad gondolkodasu embereke akik ott maradtak es kitartanak. Remelem a vegsokik es ha ne adj isten igazi forradalom lesz - mert maskent nem lehet ezt a diktaturat demokratikus uton megdonteni - akkor csak azt tudom igerni a forradalmaroknak, hogy megyek. Viszem a tudasom. Meg magamat termeszetesen. Valasztani ugy se fogjak hagyni 2018ban azt aki disszidalt mert valasztanak helyettunk a hatarontuli kettos magyar allampolgarok. Es tudjuk kire/kikre. Koszi basszatok meg.
Valoszinu ezert vitte zorban a szutyok kis hatizsakjaban a kesst Svajc-ba a vonaton. Mert o is azt kapott a stromanjatol. Meg azert is ,hogy ne legyen nyoma.
Banglia az osszes Brexites baromsagaval is ezerszer jobb mind a velejeig romlott/beteg Mordor.
No comment... Vagyis... Megis: b@sszatok meg a kisvasutatokat meg az ures lelatos stadionotokat! De lehet a gazszerelotoket is....
Tudtatok-e?
Ha Bangliabol Mordorba tehat "balrol - jobbra" kuldesz devizat, egyik szamlarol a masikra akkor £50000-ig csak £4 azaz negy fontot ami kb 1500 forint amit fizetni kell.
Ha ugyan ezt a deviza tranzakciot "jobbrol - balra" kuldod, tehat Mordorbol Bangliaba akkor mar sulyos osszeget kell fizetni. Nekem tortenetesen "csak" kb 62000 forintot ami kb £169.
Ami annyit jelent, hogy ugyan azert a tranakcioert 4200%-al magasabb dijat kell fizetnem. A kurva kisvasut meg a stadion meg az agyament megaloman/kleptoman diktator miatt. Koszi.
Uzenem Budapestnek, hogy megertsek: a jo edes anyatokat. Jol erzem magam itt a hanyatlo libsi nyugaton.
Commutingra (ha nem kell buszra/vonatra szallni vele) tokeletes. Megbizhato, nem keni ossze a lanc az ember nadragjat/szoknyajat, nem lesz szmötyis a felcsapodo viztol ha vizes/nedves az ut mert van gyári sarvedoje, csomagtartora lehet pakolni cuccot vagy taskat, stb. Tokeletes.
Konkretan ugyanez (ezt a szint azota mar nem csinaljak- en most is ezt valasztanam)
Azt elfelejtettem mondani, hogy a vilagitas is beepitett es a csengo is meg a pumpa is... (es 3 helyen van ugalmas felfuggesztese).
De szerintem orulj a sajat gepednek, ne nezegess masikat. Az enyem mindennapos hasznalatra van - napi 30 km- es mellesleg hasznalom hetvegi kirandulasra. Ha forditva lenne akkor biztos mas gepet valasztanek, ami konnyebb.
LOL, en csak olyan bicajt akarok, amire raulok, es megy szepen :-) (Kocsival detto.) Mindennel a szerelohoz viszem a regit is meg ezt is majd (kocsival detto), csak olyasmit csinalok en, hogy kerek felpumpalasa meg lanc beolajozasa :-) Csak azert azt hittem, hogy egy gyorszaras elso kerek kivetele meg visszarakasa nem haladja meg a kepessegeimet. Tevedtem :-)
No, most tapasztaltad meg, hogy a szempontok nem ugyanolyanok: ha Te konnyen szetszedheto minimal bicajt akarsz, akkor nem jo valasztottal :-)
Az enyemhez meg veletlenul sem nyulnek hozza. Utoljara 3.5 eve let kicsit megpiszkalva az utolso defektemnel. Mivel mh en volt, szerelohoz vittem. Fel napig rakta vissza a hatso kereket (dob valto, dob fek, zart lanc...)
Iszonyat kenyelmes, de isten ments hogy szejjel kelljen szedni (semmilyen fenntartasban nem volt resze azota, pedig ment kb 15 e km-t...). Nekem ez volt a fo szempont.
Hehe, hogy jartam. Kivettem a bicaj elso kereket, hogy beferjen az autoba. Miutan visszaraktam, hozzaert a tarcsa a fekhez. Kiszedtem-visszaraktam meg kb. 5x, de minden alkalommal csak egyre rosszabb lett. Holnap visszaviszem ahonnan vettem, es megkerem oket hogy csinaljak meg, allitsak be. Es tobbet nem veszem ki az elso kereket, inkabb veszek az autora egy rack-ot :-)
Nem, mire vittem volna a szervizbe, addigra abbahagyta azt a bizonyos hangot, azota se jott vissza... Egyebkent nagyjabol meg vagyok vele elegedve, 140000 miles ellenere eleg jol egyben van, kulonosebb gond nincs vele, nem is nagyon volt problema vele az elmult ket evben, egy kis itt-ott rozsdasodason kivul. Most szamolgattam, hogy adot, biztositast es fogyasztast nezve evi jo 1200 fontot sporolok vele a regi benzines Avensihez kepest. Ot ev alatt egy Dacia Sandero ára :-)
Remelem sokaig oromod fog telni benne! Szep bicaj!
Jo dolog egy uj bicaj - en nem akartam szolni leven hogy ugye nem lehetek szakember ( egy no?!), evente csak 5-6 ezer kmt megyek.
Egyebkent a jo bicaj a legtobb embernek mast jelent , van akinek minoseg masnak kenyelem, a harmadiknak meg Sebesseg. Aztan sokaknak meg divat ahol az osszes fenti szempont mellekes :-)