1344: Ameddig úgy áll meg, ahogy tegnap, addig teljesen mindegy mennyire hangos. Tegnap csak és kizárólag a 1344 jó, és egyből reagáló fékrendszere mentette meg a Vágóhídon a csöves életét. Kb. 3 miliméterre állt meg a kocsi a háta mögött, mert simán besétált elé. Az olasz szaggós, ha hajlandó is lett volna vészfékezni, már maximum rajta...
Amúgy meg nekem tetszik a hangja :o) Ilyesmi jellegű, csak nem ennyire a 1331 is :o)
1338 tegnap előtti defektjéről mindenki tud, igaz? Jászairól kifelé elhullott az első forgóváz valamelyik abroncsa. Este lett hazarángatva kiskocsin.
Azért ez mostmár kezd gáz lenni, hogy egyik KCSV-n sem lehet semmit hallani menet közben a titkárnéniből. Egyedül a 1321,1328 és a 1335 az akiken egy picit lehet hallani. Nagyon elhalkultak a nyáron. 1362-esnek pedig egyenesen megőrült megint a FOK-GYEMje. 1344 még mindíg hangosan fékez, valamit a 1440 is félre van baszarintva Budafokon a szélső vágányra.
1434 a 47 viszonylat tegnap este megfeküdt Budafokra lett tolva a hengerek elfüstöltek meg le ment a siemens kapcsoló a 1419 húzta haza éjjel 1:20kor Budafokról Kelenföldre, de a műszak éjjel megjavította ma már kint volt a szokott helyén a 47 esben.
Utasításban nincs megtiltva tolásnál, nincs erre nézve semmi benne. Vontatásnál pedig külön beleírták, hogy a vontató szerelvényen megengedett az utasszállítás, de úgy tanítják, hogy még ebben az esetben sem tanácsos. A csatolás elvégzésének idejére pedig utasítás szerint amúgy is lekell szállítani az utasokat.
Most pályaszámot meg időpontot nem írok, de nemrég ilyet láttam a Gellért térnél, hogy egy műszaki hibás 47-est tol egy 49-es Kelenföld irányába, de ez utóbbin utasok is voltak. A Bertalannál valahogy meg is álltak, de akkor már nagyon messze voltam, így nem láttam, hogy hogy oldották meg. Ezt így lehet, szabályos?