Összeraktam a Lidl-vitrint... Negatívumok: az ajtók között és körül akkora hely van, hogy nem a por, de szerintem a falevelek beférnek... Valamint a polcok szélessége kb. 12 centi, hátfaltól üvegajtóig kb. 15 centi hely van, tehát talpastól hosszában nem férnek el a teherautók, csak keresztbe. Egy polcon 3 db, szóval összesen 33 gép. Talpak nélkül szerintem be lehet préselni polconként négyet, tehát összesen 44-et. De az ajtók köré muszáj lesz valami szigetelő gumicsíkot venni.
Nyomd meg a "Kiválasztom a képet" gombot, utána tedd oda a kurzort, ahova szeretnéd, és a "Beillesztés" gombot. Ha túl nagy, akkor méretezd át, bármelyik képnézegetővel lehet.
Helyesbítek egy kicsit ha nem baj és én le is zártam a részemről a témát:
A Fiat nem a GM-el ált össze hanem a CHrysler csoportttal, az másik cég, azt alá íro én is, hogy egyelőre nem úgy megy az egész ahogy kéne de ahhoz előbb kellenek az első közösen fejlesztett autók amik még úgy jó két év múlva kezdenek csak szálíngózni, akkor majd kijön, hogy mi lesz, még a Fiat is bevalja, hogy ezek az átcimkézett autók is szükségmegoldások az új modellek megjelenéséig.
A Seat az tényleg elvesztette a fonalat az utóbbi időben, nekem még a mostaniak sem tetszenek, de aláírom én is, hogy ez szubjektív, viszont a VW azt közölte, hogy ezek a modellek egy utólsó próbálkozások a Seat számára a konszernen belül és ha ezek sem húzzák ki a csávából akkor az évtized végén inkább megszüntetik a spanyol márkát.
Pedig már a SEAT korábbi értesülések szerint az utolsó körben fut, ha nem tudja emelni az eladásokat, amik eléggé visszaestek, akkor búcsú. Korábban két éves haladékról volt szó. Hiába próbálták a sportos vonalat vinni vele, nem jött be.
A kínaiak is sznobok, nem egy "ismeretlen" márka fuccsolt már be náluk. Nem valószínű, hogy a SEAT névvel tudnának ott piacot robbantani. Max. ha oda viszik a gyártást, de akkor sem kell az európai kapacitás, meg eladások. Mostanra már elég kicsi lett a különbség a Skoda, meg a SEAT között, így pláne egymás elől viszik a vásárlókat. Viszont a két márka tényleg plussz költség így, ha plussz pénzért kis differencia van.
Pár éve még eléggé nagy volt a formai eltérés, de szerintem kis rétegnek jöttek be azok a csúf SEAT-ok. Az Altea vonulattól csökkentek az eladásaik. Előtte a második Toledo/első Leon még szép kocsi volt. Azután az Alteával megkezdett forma már megosztó lett, akinek bejött, nagyon, de a többség elfordult. Most próbálnak konszolidáltabb formát találni, csak így meg soknak nincsen külöbség a Skodához. Sajna se így, se úgy nem nagyon igazolható már a márkák párhuzamos léte. Főleg a szűkülő európai piacon. Nem lesz meglepetés, ha nemsokára megszűnik, hiszen a Skoda meg folyamatosan felszálló ágban van. Pl. trégóta fut a Superb, ami kategóriájában kedvelt modell, ha nem is éri el a Passat darabszámokat. De a SEAT-nál nem volt ilyen pár. Az Exeo meg nem tudott méretben pariban lenni, a második Toledót sem tudta pótolni, hiszen közben az Altea család mellett kiesett egy generáció, az Octavia meg ismertebb volt a szegmensben, és praktikusabb is.