Egyetértek. Véleményem szerint is jobb a félreállásos, mint a leváltásos "műszaki".
Járművezetőnek az állandó kocsi miatt. Zavar esetén könnyebb rendezni a villamosokat, tehát az utasnak a legkevesebb kényelmetlenséget okozzuk. Egy ideig voltak is ilyen menetrendek hétvégeken a 41-es, 18-as, 47-es, 56-os vonalakon. Most is megoldható lenne hétvégéken a 18, 19, 41, 47, 49, 59-es vonalakon. ( talán még a 61-en is) Ennek azonban többletjármű igénye van. Finanszírozási szempontból van érdekellentét az integrátor és üzemeltető közt.
Más: Tudomásom szerint a hétvégi 41B-re a táblákat az utastájékoztatás készítette. (papír alap lefóliázva)
Egyébként a menetrendet egész jól sikerült összehozni.
Nagyon jó volt a félreállós műszaki pihenő, igaz a '23-as nem épp a legjobb kocsi, de csak kiismeri, megszokja az ember egy idő után. Nekem jó volt végig dolgozni egy 9 óra 15 perces szolgálatot végig egy kocsival. Lehetne ilyen máskor és máshol is, a 41-esen vagy 47-esen hétvégén például megoldható is lenne!
Jól gondoltam, hogy nem vándorolt át a 1423, és hogy őt fogom kapni. Este még 3,5 kört mentem vele 19-esen is, Kelenföldre vittem be, szóval egyenlőre maradt Kelenföldi.
Ha a 1423at a 19-41-en láttad akkor nagy valószínűséggel még mindig Kelenföldi, és őt fogom kapni délutánra. Tegnap is itt volt, majd 19-esre szerelt át, és este Kelenföldre állt be.
A síndöcbe pedig van hozzád intézve egy-két kérdés!
1344: Ameddig úgy áll meg, ahogy tegnap, addig teljesen mindegy mennyire hangos. Tegnap csak és kizárólag a 1344 jó, és egyből reagáló fékrendszere mentette meg a Vágóhídon a csöves életét. Kb. 3 miliméterre állt meg a kocsi a háta mögött, mert simán besétált elé. Az olasz szaggós, ha hajlandó is lett volna vészfékezni, már maximum rajta...
Amúgy meg nekem tetszik a hangja :o) Ilyesmi jellegű, csak nem ennyire a 1331 is :o)
1338 tegnap előtti defektjéről mindenki tud, igaz? Jászairól kifelé elhullott az első forgóváz valamelyik abroncsa. Este lett hazarángatva kiskocsin.
Azért ez mostmár kezd gáz lenni, hogy egyik KCSV-n sem lehet semmit hallani menet közben a titkárnéniből. Egyedül a 1321,1328 és a 1335 az akiken egy picit lehet hallani. Nagyon elhalkultak a nyáron. 1362-esnek pedig egyenesen megőrült megint a FOK-GYEMje. 1344 még mindíg hangosan fékez, valamit a 1440 is félre van baszarintva Budafokon a szélső vágányra.
1434 a 47 viszonylat tegnap este megfeküdt Budafokra lett tolva a hengerek elfüstöltek meg le ment a siemens kapcsoló a 1419 húzta haza éjjel 1:20kor Budafokról Kelenföldre, de a műszak éjjel megjavította ma már kint volt a szokott helyén a 47 esben.
Utasításban nincs megtiltva tolásnál, nincs erre nézve semmi benne. Vontatásnál pedig külön beleírták, hogy a vontató szerelvényen megengedett az utasszállítás, de úgy tanítják, hogy még ebben az esetben sem tanácsos. A csatolás elvégzésének idejére pedig utasítás szerint amúgy is lekell szállítani az utasokat.