Keresés

Részletes keresés

OKU30 Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9293
Engem nehezen fogsz tudni arról meggyőzni, hogy nekem vevőnek az a jó, ha a több mint egy évtizede a boltból megélő cég nagyobb hasznot realizál és én többet fizethetek ugyanazért. Lásd a tisztességes hasznot realizáló Märklin bolt sorsát.
Előzmény: etwg (9291)
OKU30 Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9292

"Mi magyarok eleve olcsobban kapjuk..."

Nem kapjuk olcsóbban, ezt az EU-s versenytörvény nem teszi lehetővé. Ha ez kiderülne, akkor a ROCO akár megrendítő nagyságú gazdasági bírságra is számíthatna. Az Erkel utcáról nem gondolnám, hogy ott könyörgött volna Salzburgban, hogy ugyan rúgják már ki mint első magyar képviseletet több mint 12 év után.

Előzmény: luc72 (9290)
etwg Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9291

OKU30!

 

OFF

 

Ha ez ilyen egyszerü lenne, akkor nem is kellene ezen rágodni.

 

A baj ott van, hogy ilyen irtoháboruban a két (vagy több) importör teljesen tönkre teszi a piacot, söt maga alatt vágja a fát, ami egy ideig nekünk, mint modellezöknek szuper, hiszen mindent 20-30% olcsobban kapunk, amikor azonban kifogy a szuszuk (ami a magyar piacon igen könnyen megy) akkor nincs több modell, mert nincs miböl finanszirozni, boltot fenntartani stb.

(Ez nemcsak magyar specialitás - s sokan az E-bayon is ezt a taktikát követik, csak nekik sem boltjuk sem egyébb szolgáltatásaik nincsenek amit igy elveszthetnének).

 

A ROCO-nak is, mint minden normális gyárnak az az érdeke, hogy eladoik megéljenek, megmaradjanak a piacon, és igy stabil kapcsolat jöjjön létre - ha ez nem áll fenn, akkor banánköztársaságrol van szo...

 

ON

Előzmény: OKU30 (9289)
luc72 Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9290

Ne félj ettöl!!!

 

Mi magyarok eleve olcsobban kapjuk, a gyártol, min a németajkuak.

Arrol meg hogy az Erkel lekerült, csak ők tehetnek.

Előzmény: OKU30 (9289)
OKU30 Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9289

Mostanában igen sokat modelleztünk is ezen a fórumon, így talán érdekes lehet a hír:

Jelenleg a ROCO modellek Magyarországon azon kevés termék soraiba tartoztak, amelyek olcsóbbak (kb 20%) itthon, mint mondjuk a Bécsi út másik végén. Mindez a két hazai importőr árversenyének volt köszönhető. Nos az új katalógusban már csak egy cég szerepel. Nyilván jó magyar szokás szerint belepancsolt valaki a dologba, a legnagyobb hátrányt a modellezőknek okozva. Ezután már nincs akadálya, hogy a műszaki cikkeknek megfelelő árarányok lépjenek életbe.

TEE Creative Commons License 2004.10.13 0 0 9288

A henschel hómaró imádatodra az eggyik gyár egy meglepetésel szolgál.

No, azért az imádat kissé túlzás, én kérem szépen csak belecsöppentem ebbe a hómarós-kotrós témába! :-) Láttam én is a honlapjukon, csak kár, hogy nem a handmuster fotóját rakták oda. Pedig már lennie kell, hogyha ősszel valóban ki akarják adni a sorozatot.

Előzmény: luc72 (9274)
mdbz Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9287

a jelentkezök:

 

(kérem ezt az ujjabb névvel másolni)

 

blakstar

luc72

SzigiDani+1

mdbz +1 +?

Előzmény: etwg (9284)
hkv Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9286
A kocsi amiről információt kérsz szerintem a füsti parkban takláléható Magyar Orient étkező kocsi, felújítás előtt. A kocsi nagyon arrra a kocsira hasonlít első ránézésre.
Előzmény: luc72 (9285)
luc72 Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9285

De, igazad van. Azért irtam oda, hogy hirtelen ez van. A méret egyébbként stimmel.

Itt egy fotó a az Rröl, késöbb G

 

Rézgaras itt a pályaszámrol egy nagyítás. De majd küldöm emilben is.

Előzmény: rm40 (9281)
etwg Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9284

Gözvonatok Vietnamban

 

a jelentkezök:

 

(kérem ezt az ujjabb névvel másolni)

 

blakstar

luc72

SzigiDani+1

Előzmény: etwg (9255)
etwg Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9283

Kösz szépen,

 

amennyiben az Index nem hülyült meg teljesen, akkor azt hiszem ott volt a meghivoban, hogy Balatonlellén lesz. (A hely még pontositva a jelentkezök száma szerint).

 

 

Előzmény: SzigDani (9282)
SzigDani Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9282

Elvi síkon SzigDani+1 fő kifejezi érdeklődését. Biztos én vagyok a hülye, de hol is lesz? :)

 

SzigDani

Előzmény: etwg (9275)
rm40 Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9281
A jellegrajz nem a J-jellegű szerkocsit ábrázolja? A G és R az elől-hátul forgóvázas (2'2' tengelyelrendezés), míg a J súlycsökkentés miatt  azt hiszem, hátul két merev tengellyel bírt (2'2 tengelyelrendezés)
Előzmény: luc72 (9277)
rezgaras Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9280
luc72 írta:

> Ez meg milyen vagon, meg van még?

Tegyél fel légyszíves róla egy nagyobb képet valahova (vagy küldd el légyszíves e-mailben)! Kösz.
Előzmény: luc72 (9277)
OKU30 Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9279

"324 604-ről senkinek semmi infója?"

 

Bp 3909/1916.05.24. 1'C1'-h2, brotán, 114.01 szerkezet, 2281 gy.sz. szerkocsi

1916.05.30: MAV 324,604

1918: SHS 324,604

1933: JDZ 22-055

1941: HDZ 22-055

Azaz az utolsó infó, hogy a 2.vh során Jugoszlávia felosztásánál a Horvát Vasúthoz került. Ezután semmi hivatalos adat vagy fénykép. Valószínűleg túlélte a háborút és 1953 után a JZ-hez került, ahol kb a '70-es években selejtezhették, de ez már csak fikció.

Miért keltette fel az érdeklődésedet pont egy ilyen rövid MÁV pályafutású gép? Esetleg van valami '41 utáni infód?

Előzmény: backspace (9268)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9278
Ep2es MÁV hómaró????? Nem hiszem el.Kiváncsi lennék mennyit fognak eladni belőle meg hogyan is fog kinézni a modell.Nem emlékszem,hogy valamely gyártó adott volna ki 2es korszakos magyar dolgot.(Kivéve Metakit/Feinmechanik)
Előzmény: luc72 (9274)
luc72 Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9277

424 szerkocsi.

 

első gyári 27 db. korábban gyártott kissé modosított R-jellegű volt.

Amikor felszabadult a selejtezések miatt a G jelzés akkor kapta meg ez a szerkocsi a G jelzést. Így különböztették meg, hogy ez nem azonos a 327, 328as gőzmozdonyéval.

 

Ezt most hirtelen találtam.

Van részletesek is csak azt kicsit késöbb.

Ez meg milyen vagon, meg van még?

Előzmény: mávag_lokfabrik (9271)
etwg Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9276
Sajnos az Index megint nincs a teljesitménye magaslatán.......
Előzmény: etwg (9275)
etwg Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9275

******************************

GÖZVASUTAK VIETNAMBAN

 

 

Felhivom a tisztelt érdeklödök figyelmét, hogy elegendö érdeklödés esetén

dia- és videobeszámolot szervezek

2004. Okt. 22.-én 17:00 kezdettel

Az élménybeszámolon bemutatásra kerül kb. 50 perces nagyképernyös vetitett videofilm, valamint kb. 30 legszebb diakép a 2002-es expediciorol.

Az elöadás ingyenes, az ellátásrol a helyi étterem gondoskodik.

Jelentkezni okr. 20.-ig  lehet a 9255.s hozzászolás alapján.

 <STRONG"> 

 

 

További képek itt: a Bilder/Pictures kattintva

 

WEB
Előzmény: etwg (9273)
luc72 Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9274

Köszönöm, a tender képet megkaptam.

 

TEE

 

A henschel hómaró imádatodra az eggyik gyár egy meglepetésel szolgál.

Nevezetesen a Kleinmodellbahn, méghozzá magyarban!!!

 

KLEIN
etwg Creative Commons License 2004.10.12 0 0 9273

******************************

GÖZVASUTAK VIETNAMBAN

 

 

Felhivom a tisztelt érdeklödök figyelmét, hogy elegendö érdeklödés esetén

dia- és videobeszámolot szervezek

2004. Okt. 22.-én 17:00 kezdettel

     </P">

 

a Föszereplö

 

További képek itt: a Bilder/Pictures kattintva

 

WEB
Előzmény: etwg (9243)
luc72 Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9272

Húúúúú

 

ezt megkaphatnám nagyobban, az emilemre?

Cserében előturom a 424 szerkocsijának dokumentácioját.

Előzmény: mávag_lokfabrik (9271)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9271
Itt van egy kis rajzom,remélem látszik.Ellenben ha valakinek lenne 424 szerkocsiról(G?) képe,rajza,azt nagyon szívesen venném.t
Előzmény: manhattani (9270)
manhattani Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9270
>Úgy tudom, a Floridsdorfban készült BR52-esek nagy része Wannentenderes volt, ...
Az volt az érdekes a hatvani 520-as szerkocsijában, hogy a mozdony felé eső vége is ívelt, mint a túlsó (tartályvagonokhoz hasonlóan), és a mozdony felé pont két olyan ferde (lejtős) gerendaféle nyúlt, mint a mozdonytól nem nagy távolságra álló tartálykocsin.
Azt gondolom, hogy a mozdony szerkocsija nem tartályvagonból készült, de azonos tervek alapján, csak lecsapták a tetejét :))
Előzmény: rezgaras (9262)
seTTebello Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9269
324,544 - 324,805 túlhevített gõzû, ikergépezetû, Brotan - kazános
Előzmény: backspace (9268)
backspace Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9268

324 604-ről senkinek semmi infója?

üdv

bs

ZolTTán Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9267
A felirat stimmel. A csillagokkal kapcsolatban pedig én is éber vagyok!A többi feliratot is megpróbáltam lefényképezni, de a repedések felirattá alakítása eléggé babrás, ugyanis a régi feliratra ráfestettek, így különféle színek hozzáadásával tudom előcsalni őket.
Előzmény: gumidani (9265)
gumidani Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9266
A hülye index már megint alakított. A "HUNGARIA" minden egyéb krix-krax nélkül középen van. 
gumidani Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9265

Na, akkor így kellett (volna) kinéznie a feliratnak:

 

 

MÁV

HUNGARIA</P>

Bau3430

 

A csillagok sorrendjére csak éberségből kérdeztem, hogy megtudjam helyesen követték-e a festéssel annak idején a fejlődés folyamát.

Előzmény: ZolTTán (9264)
ZolTTán Creative Commons License 2004.10.11 0 0 9264
Hello. Szóval a 411-esen három eltérő vörös csillag volt. Ebből kettő balra eltolva, míg a harmadik teljesen szabályos. A zöld kocsi feliratai: a B u/a -hoz tartozó szám és szöveg MÁV HUNGARIA 3430 ( bár nagyon nehezen vehető ki. Felette: MÁV Villamos Fenntartási Főnökség Keleti Pu. 30-55-117 1252-6 YGL. Sajna képek tőlem nem mennek fel, mert nem engedi a rendszerem. A "bútorszállító" számainak azonosításán most dolgozom, de eléggé reménytelen.
Előzmény: gumidani (9234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!