Köszi a gyors választ! Nekem konkrét rajzra lenne szükégem, hogy ne keljen 3-4 napot eltöltenem a kábelek kiválogatásával. Mivel bizonyos gyártók gépein többszámjegyű számsorral vannak a kábelek megjelőlve, mig a germán területről valók Bosch színkód szerinti kábelezéssel készülnek (az nekem is megy fejből). De nem hiszem hogy valaki konkrét 5-8 jegyű számokat tart fejben.
De , ha nem esik nehezedre a telefonszám átküldése, akkor előre is köszönöm!
Vadkert az még jó,nekem Claas lexionom van,van egy Szexárdi emberünk aki a villamosságot szereli a traktorokon kombájnon stb,nagyon érti a dolgát Ábrahám Sándor, a telefonját is megadom csak nem vagyok otthon csak vasárnap...ja és nem horroráron dolgozik.
Akkora tudás van a koponyájában hogy fejből megy a kapcsolási rajz..csinált már Hollandit is biztos tud segiteni.
Szia! A gond nem mutat a menetsebesség/ dobfordulat / ventillátor fordulat műszere . A műszer betápja megvan, a mutatni kívánt adat választókapcsolója jó.
Szecskázókések vesztenek a lendületből és a tengelycsőnek ütköznek amikor teljessen megáll a kombájn ezek még forognak egy darabig viszi a lendűlet
Vagy éppen leracsnizott valamelyik hajtás védelme,nedves termény vagy idegen tárgy megfogja a hajtott tengely valamelyikét szíjj meg vinné tovább de nem birja a közbeépítettrecsni bekapcsol és kelepel mig a cséplést ki nem kapcsolják....
bocsi megfelelöbb helyett nem találtam a kérdésfeltételére :$:D
szóval most este jöttem haza a földünkről és aratták az egyik földön a gabonát. Egyszer csak iszonyat nagy kopogás lett a kombájnnál, ahogy a faszi állította le a kombájnt (vagy valamit kikapcsolt) ez a kopogás egyre lassabb lett, majd a végén elhallgatott. Kicsit olyan dübörgős fémes kopogás, de jó hangos. Majd kb egy 5-10 perc múlve újra indult és folytatta tovább a munkát
csak kíváncsiságból érdekelne hogy ezt mi csinálta? mi a baja ilyenkor a gépnek?
köszi a választ, és bocs ha ez nem a legalkalmasabb topik
Köszi szépen! Remélem, hogy minél többen lesznek. Én sajna nem lehetek ott, remélem, hogy azért lesznek, akik tudnak ott fotózni is az épülésünkre...:))
Helló mindenkinek! zetor 3011-hez keresek használt de jó porlasztó házat. Csúcsunk van de a ház ment tönkre 1 db kéne csak. Vagy hogyan lehet kijavitani a csucs felfekvési felületét amibe a csúcs valamiért nyomot vert ennél fogva nem nyilik meg fent akad az új csúcs.
Az másodikban tudok segíteni!! őt lehet venni Mahindra 254ként, és lehet venni Feg Shou 254 ként is, a mahindra annyiból jobb hogy több a garanci idő, ha kérdés van kérdezz!! :-)
Üdvözletem mindenkinek, Dombóváron lakom és az itteni Veterán, és akorú gépeket szoktam figyelni, és hétfőn 2darab veterán traktor került teljes bontásra, azaz MÉH telepre!! ugyanitt van 1 IFA is, a traktorok típusa 1 darab Zetor k-25, és 1 darab Dutra ue-28as, és volt ugyanitt 1 Multicar, pontos tipusát nemtudom, de őneki még a fülkéje látszik a vastelepen a nagy határban, ha sikerül bejutnom, akkor készítek róluk képeket!! üdv: Hollósi Maximilián
Részemről sajnos passz, de talán ilyen tulajoknál kellene még rákérdezni. Nálunk szerintem sok nem lehet,én csak egy működőről tudok, van még néhány régóta rozsdásodó.
Azt hiszem valami itkaságba nyúltam bele. Szereztem egy warchalowski wt 30 -as traktort. (azt hiszem wt 33b pontosan)
A gazdája állítólag ki nem állhatta, hogy igen lassan prög fel a V elrendezésű motor benne és állítólag igen hervadt is volt a motor erő szempontjából ezért egy 1,6 D motort tett bele egy FORD escortból. Barbár ötlet de mivel alapvetően munkára kellett neki a traktor ezért nem tudom elítélni. Rengeteg féle targoncába, több munkagépbe, kompresszorba stb. is tették ugyan ezt a Ford dízel motort nemcsak személyautókba és bevált. Ebben a traktorban is sikerült összehozni a váltóval, állítólag 3 évig így dolgoztak vele. Egyébként megy rajta a kardán, a hidraulika emel hátul stb. (láttam az bay.-en motort de az a sokkal elterjedtebb wt20-ashoz volt így nem csaptam rá. 1 Euro-ért sem licitált rá senki pedig volt még pár dolog ott a képen, vonószem stb.)
Remélem tudtok segíteni mert van egy-két kérdésem és a netet egy hete szűröm de warchalowski témában néhány képnél és egykét veterántalis videónál több nemigen akad,
Amit tudni szeretnék :
* A Steyer 180A vagy egyéb osztrák estleg más gyártmányú traktor oldalkaszája felsuzerelhető rá vagy csak a sajátja ? (esetleg tudtok hozzá eladó oldalkaszát ?) A hasa alatt van az ékszíjaknak keréktárcsa és hajtja az ékszíjtárcsát !!! csoda de az is működik...
* Az enyémnek még vezérlőtömbje sincsen a hátsó 3 pont felfügggesztésű hidrauilika emelésen eresztésen kívül semmit nem tudok vele csinálni. Eredetileg volt a warchalowski traktorokon más célra is hidraulika ? Ezen még pótkocsi billentés sincs. A hidaulikát mtz kormányszervó adja ami elvileg elbírná hogy rátegyek egy vezérlőtömöt leágazásként pl.
Tudom, hogy eretnekség ennyire belenyúlni egy ilyen régi gépbe de használni szeretném eézrt arra goddnoltam, hogy könynebb terhek megemelésére egy rövidebb szárú homlokrakodó kanalat is szerkesztenék rá. Szerintetek marhaság ? Gyárilag volt ezeken a típusokon homlokrakodó felfogatás ? Én nem találom még a felfogatási pontot sem....
Ha hülyeségek az ötleteim küldjetek el a .... ba de sajnos ebből a traktorból kell kihoznom amit lehet a feladatok megoldására nincs nagyon lehetőségem mást szerezni mostanság.
ui: még egy 1,5-1m6 széles szártépő jellegű kaszát szeretnék rá, esetleg talajmarót... álmodik a nyomor.... :--) DE nagyon szépen megy, igen jók az áttételi viszonyai, tetszik az irányváltós megoldása ...