Meglepően sok hőt termel a motor,90fok az üzemi hőmérséklete míg az RHY 83fok,azon szinte sosem kapcsolt be a hűtő ventillátor ezen 20fok környezeti hőmérsékletnél egy 10km es út után leállításnál ment még vagy 2-3 percet biztos.
Lenne egy kèrdèsem. Menet közben kaptam egy hibaüzenetet `depollution system faulty` + világít a check engine a műszerfalon. Ettől eltekintve minden rendben működik. Most kicsit pihen a verda és meglátjuk. Szerintetek mi okozhatja? 307 sw 1.6 hdi. Nincs benne részecske szűrő. Köszi
Tavaly én is hasonlóan jártam mint te, sosem járt a mutató még 80 fokon sem, felmentem pestre, nyári nap, dugó, áll a sor és elkezdett kúszni felfelé, meg sem állt 95-98-ig kb, ahol aztán kapcsolt a venti, de én is ideges voltam, hogy elforr a vizem. Utólag megnéztük diaggal, minden rendben, 1-es fokozatom is jó, szóval én megnyugodtam.
Én azt néztem, hogy a rugó, amit vettem bele még magasabb is, mint a benne lévő. Anyagvastagságra ugyan az mégis mintha picit ülne. Lehet csalóka de ezt látom. Irány Cesky Krumlov :)
Sajnos engem is utolért a rugó törés (307 SW 2005.12 évjárat, 1,6 Hdi 179310Km). Érdekesség, hogy lent tőben törött el és a rugó még így sem mozdult meg. Holnap irány Csehország szóval még időben :). Bár igazán jólesett volna ha 1 nappal előbb jelentkezik de legalább így lesz mire még egy pofa sört meginni :).
Lehet korábban már volt téma, de konkrét infót nem találtam róla... A műszerfalba épített kis csipogóm sajnos elszállt az egyik, van esetleg valakinek elfekvőben egy darab gyári? :)
Vagy esetleg utólag más fajtát belehet applikálni valahogy..? (ez esetben nyilván cserélném mindkettőt)
Zolysys, pps-el lehet kontrollálni, kapcsolni a motorhűtőventit ,h miért nem működik? Tegnap Pesten tiszta káosz volt délben a kőrösi úttól kezdve a Margit hídig,meg bármerre.Ideges voltam,h a hőfok jó 90 fölött volt és nem kapcsolt a venti. ???
Akkor ezért is rosszabb a vétel, mert nem kap tápot az antennában az erősítő + a Philips menetfény is bekavar. Akkor szerválok egy fantomtápos fakra-din adaptert.
Adott egy 2002-es HDI RHS és ki szeretném takarítani az EGR-t és a MAP sensort. Mennyire szopás ez otthoni körülmények között, ha szerszámpark és akna adott? Jól sejtem, hogy mindegyik a motor utastér felöli oldalán van és le kell bontani hozzá dolgokat? Illetve most ezen kérdésem kapcsán beugrott, hogy olvastam valaha valahol, hogy van egy pici szűrő talán jól eldugva valahol a motortérben, amit szintén érdemes lehet kipucolni, cserélni, lehet hülyeséget kérdezek, de most ez ugrott be. Az enyémben van ilyen, és ha igen, merre keressem? Üdv.
Esetleg valahogy lehet ellenőrizni a szenzort? ill. ami furcsa nekem, hogy sima szakaszosan működik a törlő és nem írja ki az "automatic wiping active" jelzést sem.
Szétbontom, hátha csak valami csatlakozó gond.....
ill. úgy nézem a régi "zselével/ szilikonnal" rakták vissza, és elég levegős, gondolom az se kimondottan használ :)
Szélvédő csere után sem az eső sem a fényszenzor nem működik. (régi szögletes érzékelős). A fura az hogy az "automatic wipeing active" szöveg sem jelenik meg. Az lehet hogy hibát érzékelt és deaktiválta magát? A fényt azt kiírja, hogy automatic lighting active, de nem kapcsol le még akkor sem ha megvilágítom az érzékelőt.
Bp vagy környékén, inkább dél-pest, van valaki aki rá tudna nézni, hogy szenzorhiba, esetleg kábelt szakítottak a szakemberek, vagy csak a szélvédő szar?
1.6 hdi 9HV 2006 karter szűrőt úgy hallottam idővel cserélni kell, mert átszakad!Honnan tudom, hogy rossz? Csak egyben a szelepfedéllel lehet kapni?
Az 1.6 hdi is izzít minden hideg indításnál attól hogy nem mutatja a kijelző?(pl +10 fokban), az lenne a problémám, ha plusz fokok vannak akkor hideg indításnál eléggé ugrál a motor (minuszba nem), ha pedállal adok egy kis gázt 1000 Rpm környékére akkor pár másodperc alatt kisimul, szürkés füst is látható hátul, régi dízelnél ilyenkor izzitó gyertya hiba volt! Vagy a karterszűrő miatt lenne? Vagy az egyik porlasztó nem az igazi már hidegen?
Ui.: Valaki nem tudja a klíma elpárologtató radiátorra honnan tudnék könnyen habot fújni tisztítás miatt?