Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boy19700612 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1683

Sziasztok! 110 CDI-ből fűtőventillátort hogyan lehet kiszerelni?

Előre is köszönöm!

pipec32 Creative Commons License 2011.11.29 0 0 1682

Jó estét!

 

Szeretném megtudni, hogy hidegben való indításkor álló helyzetben való gázadás után a fordulatszám

ingadozva esik vissza de az alapjárat elérése után normálisan forog. Bemelegedett motornál a jelenség elmúlik.

 

Kérném ha valakinek volt, van hasonló esete irjon.

Tisztelettel Pipec!

RÉMES Creative Commons License 2011.11.28 0 0 1681

Szia!

 

A porlasztókat ki tudod mérni egyenként szétszerelés nélkül? Van ezeknél résolajvesztégmérésre lehetőség?

 

Az egyik, bizonyos gázpedál állásnál kopogásos égésre utaló hangot ad, de vajon melyik? Csak egy bizonyos állásnál, sem padlógáznál, sem motorfék üzemben nem hallom. Meleg motornál intenzívebben.

 

Jó lenne már biztosabbat tudnom, akkor úgy készülnék anyagilag.

 

Köszi: T

 

 

Előzmény: vitodoktor (1678)
frichie80 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 1680

Köszi tanácsot! ellenőrzöm a jeladókat, szerencsére a főtengelyé könnyen elérhető helyen van! A másikat még vadásznom kell.

Előzmény: vitodoktor (1678)
110CDI Creative Commons License 2011.11.28 0 0 1679

Vitódoktor

 

Szia,

 

Índításban kérnék segítséget. Téli időben (mikor kezdődnek az éjszakai fagyok) elég sokat kell tekerni, mire elkapja, de csak reggel....ha beindítom reggel és mondjuk leállítom délután is sokkal könyebben indul.....

Izzítás "rendben"...relé egyik lába nem 100-as, majd egy izzítórelét tőled szerzek be, erről már egyeztettünk is........

Nyáron izzítás lekötve, pöc röff....

Gázolajszűrő nemrég cserélve....

 

Köszi!

 

 

vitodoktor Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1678

Üdv! nos ez elég gyakori probléma! ez két dologra útal,vagy porlasztó probléma(ami néha kicsit beragad és nem tud 100% teljesíteni,vagy a másik az a jeladó(a főtengely,meg a vezérműtengyely)szinkronizáció problémaja! ás általában egy újabb gázadással renbe jön! de bármikor újra visszajöhet!

Előzmény: frichie80 (1677)
frichie80 Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1677

Sziasztok,

 

Tanácsotokat szeretném kérni egy 638-as 108CDi vito motor problémával kapcsolatban.

Az auto 2003-as és egészen 185ekm-ig semmi gond nem volt vele,de nemrégiben arra lettem figyelmes, hogy, ha 2000-es fordulat fölé pörgetem a motor akkor az alapjárata egyenletlen, a motor pedig erőtlen lesz. Azonban ha huzamosabb ideig tudom a fordulatot 2000 alatt tartani a probléma megszűnik.

Találkozott már vki ezzel a problémával? Mert fogalmam sincs mi lehet a gondja.

biga 11 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1676

30/322-77-27

Előzmény: nimre79 (1675)
nimre79 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1675

érdekel a dolog adj valami elérhetőséget és hivlak

 

Előzmény: biga 11 (1674)
biga 11 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 1674

Nekem van 15-ös C-s nagyon jó állapotú téli gumi, felnistől.

 

Előzmény: nimre79 (1672)
flaming 1998 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 1673

Kedves vítós társaim.

Van egy CDI 115-ös vitóm és az infra slusszkulcsom háza teljesen tönkrement.A nyomógombokknál teljesen átszakadt.Honnan tudnék szerezni a kulcsokhoz müanyag házat?

Üdv. János

 

nimre79 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 1672

sziasztok keresek a vitomhoz használt c-s téligumit kecskemét környékén akár felnivel is még egy kérdés lehetséges e hogy a tgk vitot szgk-ra változtatni valaki csinált e már ilyet és ha igen merre induljak előre is köszi a segitséget

 

RÉMES Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1671

Én a saját rugóival támasztottam ki a kefetartóban a keféket, (kicsit túlhúztam a kefét a rugón, az oldalról nekinyomta a kefét a tartónak), de előtte fúrtam 2db 2mm-es furatot a motor fémpalástján. (pont oda, ahová a kefetartó esik, ha összerakom) Amikor összerakom, csak benyúlok a furatokon, és a helyére nyomom a keféket. A rugó ekkor visszapattan a helyére.

Előzmény: KisTaksony (1670)
KisTaksony Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1670

Köszönöm KisSoma kipróbáljuk!!!

Előzmény: kissoma-69 (1669)
kissoma-69 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1669

Üdv!! KisTaksony.

 

Én nemrég csináltam a Vitodokival ugyanezt a dolgot.Miis vettünk kettő hasonló szénkefét.

Az összerakás valóban nem volt olyan egyszerű dolog.Mi úgy oldottuk meg,hogy egy vékony

de erős cérnával (farmer cérna) áthurkoltuk a szénkeféket.Ezután a külső csatlakozó szárakra

rácsavartuk a cérnát,hogy benn tartsa a szénkeféket.És így helyeztük rá a külső részt óvatossan.

Mikor a helyére talált(de még nem teljessen összenyomva)óvatossan kihúztuk a cérnákat.

Másodikra sikerült,mert elsőnél beszakadt ez egyik cérna és nem érintkezett a szénkefe.

De másodikra már sikerült. Próba szárazon és beszerelés.Tökéletessen működik azóta is az állófűtésem!!

Remélem tudtam egy kicsit segíteni!! (2 embernek kicsit egyszerübb összerakni)

 

 

Üdv:    KisSoma

Előzmény: KisTaksony (1668)
KisTaksony Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1668

Köszönöm a választ RÉMES! Már bele is reszeltem két kefét, az összerakás viszont nem lesz egyszerű, hiszen a rugók összenyomják a két szénkefét, ezért nehéz lesz visszavarázsolni a kommutátor köré őket. Te teljesen szétbontottad a motort, vagy más módon raktad össze?!

 

 

biga 11 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1667

Köszi a választ! Mennyibe kerülne a külön kapcsolós, ill. az órás megoldás?

Előzmény: vitodoktor (1663)
RÉMES Creative Commons License 2011.11.22 0 0 1666

Én papíros karcolásos próba után (keménység) reszeltem bele kettőt. Csak a kivezetést figyeltem, hogy ne legyen gond a rugókkal. Azóta jó!

 

A keféket egy kisgépszervizes boltban vettem, mintát vittem, "hasonlót kérek" jelszóval állítottam oda. (talán 2X134 Ft-volt)

 

Előzmény: KisTaksony (1664)
CTX 1.6 Zetec Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1665

Üdv stefan67!

Elnézést hogy a fórumba régebben tárgyalt dologgal kapcsolatban érdeklődöm, de nekem ez most lett aktuális.

Nemrégen sikerült vennem egy V 220-at és nekem is nagyon tetszett az a típusú keret, amiről a fórumba beszéltél.

Sikerült is beszereznem fel is rakattam jó is lett minden!

A bajok csak ezután kezdődtek!

Már több alaklommal meg állítottak és mindig ez volt a probléma tárgya!

Állandóan, ha legközelebb találkozunk, és még mindig fenn lesz, kivonatom a forgalomból szavakkal búcsúzunk egymástól.

Mivel tudnám én igazolni azt, hogy ez nem gallytörő és erre nem vonatkozik az álltaluk emlegetett törvény, ami előírja, hogy csak 4X4 es autókra lehet felszerelni.

Jó lenne valami kézen fogható megoldás, mert ebben a témában elég homály dereng szerintem még jó pár közlekedési felügyeleten is!

Én pedig eddig sehol nem tudtam beszerezni olyan hivatalos törvényt vagy engedélyt, amivel igazolhatnám, hogy ez nem gallytörő, hanem rendszám vagy lámpatartó keret és erre nem vonatkozik a jogszabály.

Remélem, neked van valami ötleted, amivel ezt igazolni vagy bizonyítani is lehet.

Előzmény: stefan67 (1199)
KisTaksony Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1664

Sziasztok!

 

112 CDI (2002) Vito-ban szétszedtem a kiegészítő fűtés keringtető BOSCH szivattyút, és hát ahogy szokott lenni, a szénkefék koptak el. A Neten találtam is BOSCH szénkefével foglalkozó oldalt, de hát a motoron nincs ott a szénkefe kódja, elkopva meg nehéz pontosan lemérni. Ha valaki tud, kérem segítsen, ha már rendelt ilyet.

 

Köszönöm.

vitodoktor Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1663

Üdv! nos lehet barkácsolni,de az a gomb időzitve van és egy idő után lekapcsol! akkor inkább egy sima kapcsoló és akkor addig megy a fűtés amig a kapcsoló bevan kapcsolva:) de ennek az a hátránya,hogy ha bármikor is ugy felejted akkor az aksi lemerű stb! de a program óra m indig csak egy órát engedi müködni a  fűtést ami bőven elég(tapasztalatból írom,nekem is iyen van)

Előzmény: biga 11 (1660)
vitodoktor Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1662

Helló:) nos ha nem tilt az nem azt jelenti,hogy minden érték stimmel! igy már csakk akkor tudok többet mondani,ha ráraknám a gépemre,és kitudnám probálni:)

Előzmény: david 112 (1661)
david 112 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1661

helló vitodoki!

Nekem olyan gondom van a vitoval(112cdi), hogy nem igazán ugy megy ahogy mennie kéne nem tiltle de mégsem olyan az ereje mint amilyennek lenni kéne.

Mi lehet a hiba?

 

Előzmény: vitodoktor (1651)
biga 11 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1660

Vitodoki!

 

Nemrég kérdeztem tőled a műszerfalon a REST gombot.

Most az a kérdésem, hogy azt a gomb funkcióját át lehet alakítani állófűtésre?

 

Üdv!

cvf Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1659

Köszi a választ! Hát nem "itt vagy" :))

De egy ismerősöm megy Szigetszentmiklósra kedden vagy szerdán. Ez holnap derül ki hogy melyik nap. Szóval el tudna menni hozzád a kocsival. Holnap zargatnálak telefonon ha kiderül hogy melyik nap megy, és egyeztetnénk hogy neked esetlegesen megfelelne e.  Sajnos van köztünk durván 150 km (nógrád megye, Szécsény), így nem egyszerű a helyzet, de bizom benne hogy össze tudjuk hozni. Csütörtöktől meg menet lenne a vitonak melóba, ami szintén egy 150 km kb, de az ellenkező irányba :(

Előzmény: vitodoktor (1655)
szaszito Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1658

Hello:.Ha valakinek  akármilyen problémálya van  szivesen segitek mert már nagyon sok Vitot- Vianot segitettem már vissza az utakra. Váltó-motor javitástol kezdve minden gondal fordulhattok hozzám bizalommal! Tel.:06702668204

sanyoka909090 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1657

sajnos a mai világban ha valaki rááll egy adott márkatipusra vagy azon velül mondjuk a vitóra akkor tényleg ért hozzá,de ha vkinek nem ez a márkatipus fekszik és csak tanulmányozni tudja a merci vitót azért kér segítséget mert nincs nagy pénztárcája hogy szervízbe vigye minden hónapban.... tisztában vagyok a vákuumrajzával,gyári programban benne van...

tudom mire képes a vitóm meg kipróbáltam már egy párat hasít mint a pusztulat megy bele a km-er de mindig beszar valami rajta mint a többi szarrakás mai "kocsikon"

az tuti ha most ezt a hibát kijavítom akkor eladom.....

Előzmény: vitodoktor (1650)
vitodoktor Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1656

Persze oké:) az ajtonál a vezeték szokott eltörni(és ott a baj 99 százalékban)ott két vezetéket lehet találni egy vékonyabb és egy vastagabbat! neked a vékonyabb vezetéket kell átnázned,mert ott van eltőrve!a fűtés panelt ki kell tejesen szedni ahhoz,hogy tudjál benne izókat cserélni,de megyjegyzem elég szűk ott is a hely(vagy megtudod csinálni,vagy nem:):))

Előzmény: 110CDI (1654)
vitodoktor Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1655

.Hali:) 

nos én  Szigethalmon(pest megye) és van olyan programom persze! és alkatrészeim is!

Előzmény: cvf (1653)
110CDI Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1654

Vítódoki!

 

Telón már beszéltünk, nekem egy 110cdi-hez kellene izzítórelé. Jó ha sms-be küldöm a címem, persze előtte felcsörgetlek.

+ segítségre lenne szükségem:

 

vezetőnél az ajtó zár nem működik csak kulcsal....mire gyanakodnál, hol érdemes ill. hogy  lehet kinyomozni a hibát? Eltörhetett a kábel az ajtóban? az esetleg egyszerűen kimérni?

most a tolóajtó sem nyílikminden esetben...itt viszont valami szorulás lehet mert belülről éppen hogy rákell megmozdítom már nyílik kívülről is.....vagy neked már van valami sejtésed hogy valami haldoklik? :)))

+a középső konzolon nem világít rendesen az ahol a szellőztetés irányát lehet állítani...burkolatot levettem, hogyan tovább?ki kell szedni az egész kezelőt vagy hol és hogyan kell ott égőt cserélni? 

 

 

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!