A porlasztókat ki tudod mérni egyenként szétszerelés nélkül? Van ezeknél résolajvesztégmérésre lehetőség?
Az egyik, bizonyos gázpedál állásnál kopogásos égésre utaló hangot ad, de vajon melyik? Csak egy bizonyos állásnál, sem padlógáznál, sem motorfék üzemben nem hallom. Meleg motornál intenzívebben.
Jó lenne már biztosabbat tudnom, akkor úgy készülnék anyagilag.
Índításban kérnék segítséget. Téli időben (mikor kezdődnek az éjszakai fagyok) elég sokat kell tekerni, mire elkapja, de csak reggel....ha beindítom reggel és mondjuk leállítom délután is sokkal könyebben indul.....
Izzítás "rendben"...relé egyik lába nem 100-as, majd egy izzítórelét tőled szerzek be, erről már egyeztettünk is........
Üdv! nos ez elég gyakori probléma! ez két dologra útal,vagy porlasztó probléma(ami néha kicsit beragad és nem tud 100% teljesíteni,vagy a másik az a jeladó(a főtengely,meg a vezérműtengyely)szinkronizáció problémaja! ás általában egy újabb gázadással renbe jön! de bármikor újra visszajöhet!
Tanácsotokat szeretném kérni egy 638-as 108CDi vito motor problémával kapcsolatban.
Az auto 2003-as és egészen 185ekm-ig semmi gond nem volt vele,de nemrégiben arra lettem figyelmes, hogy, ha 2000-es fordulat fölé pörgetem a motor akkor az alapjárata egyenletlen, a motor pedig erőtlen lesz. Azonban ha huzamosabb ideig tudom a fordulatot 2000 alatt tartani a probléma megszűnik.
Találkozott már vki ezzel a problémával? Mert fogalmam sincs mi lehet a gondja.
Van egy CDI 115-ös vitóm és az infra slusszkulcsom háza teljesen tönkrement.A nyomógombokknál teljesen átszakadt.Honnan tudnék szerezni a kulcsokhoz müanyag házat?
sziasztok keresek a vitomhoz használt c-s téligumit kecskemét környékén akár felnivel is még egy kérdés lehetséges e hogy a tgk vitot szgk-ra változtatni valaki csinált e már ilyet és ha igen merre induljak előre is köszi a segitséget
Én a saját rugóival támasztottam ki a kefetartóban a keféket, (kicsit túlhúztam a kefét a rugón, az oldalról nekinyomta a kefét a tartónak), de előtte fúrtam 2db 2mm-es furatot a motor fémpalástján. (pont oda, ahová a kefetartó esik, ha összerakom) Amikor összerakom, csak benyúlok a furatokon, és a helyére nyomom a keféket. A rugó ekkor visszapattan a helyére.
Köszönöm a választ RÉMES! Már bele is reszeltem két kefét, az összerakás viszont nem lesz egyszerű, hiszen a rugók összenyomják a két szénkefét, ezért nehéz lesz visszavarázsolni a kommutátor köré őket. Te teljesen szétbontottad a motort, vagy más módon raktad össze?!
Elnézést hogy a fórumba régebben tárgyalt dologgal kapcsolatban érdeklődöm, de nekem ez most lett aktuális.
Nemrégen sikerült vennem egy V 220-at és nekem is nagyon tetszett az a típusú keret, amiről a fórumba beszéltél.
Sikerült is beszereznem fel is rakattam jó is lett minden!
A bajok csak ezután kezdődtek!
Már több alaklommal meg állítottak és mindig ez volt a probléma tárgya!
Állandóan, ha legközelebb találkozunk, és még mindig fenn lesz, kivonatom a forgalomból szavakkal búcsúzunk egymástól.
Mivel tudnám én igazolni azt, hogy ez nem gallytörő és erre nem vonatkozik az álltaluk emlegetett törvény, ami előírja, hogy csak 4X4 es autókra lehet felszerelni.
Jó lenne valami kézen fogható megoldás, mert ebben a témában elég homály dereng szerintem még jó pár közlekedési felügyeleten is!
Én pedig eddig sehol nem tudtam beszerezni olyan hivatalos törvényt vagy engedélyt, amivel igazolhatnám, hogy ez nem gallytörő, hanem rendszám vagy lámpatartó keret és erre nem vonatkozik a jogszabály.
Remélem, neked van valami ötleted, amivel ezt igazolni vagy bizonyítani is lehet.
112 CDI (2002) Vito-ban szétszedtem a kiegészítő fűtés keringtető BOSCH szivattyút, és hát ahogy szokott lenni, a szénkefék koptak el. A Neten találtam is BOSCH szénkefével foglalkozó oldalt, de hát a motoron nincs ott a szénkefe kódja, elkopva meg nehéz pontosan lemérni. Ha valaki tud, kérem segítsen, ha már rendelt ilyet.
Üdv! nos lehet barkácsolni,de az a gomb időzitve van és egy idő után lekapcsol! akkor inkább egy sima kapcsoló és akkor addig megy a fűtés amig a kapcsoló bevan kapcsolva:) de ennek az a hátránya,hogy ha bármikor is ugy felejted akkor az aksi lemerű stb! de a program óra m indig csak egy órát engedi müködni a fűtést ami bőven elég(tapasztalatból írom,nekem is iyen van)
Helló:) nos ha nem tilt az nem azt jelenti,hogy minden érték stimmel! igy már csakk akkor tudok többet mondani,ha ráraknám a gépemre,és kitudnám probálni:)
De egy ismerősöm megy Szigetszentmiklósra kedden vagy szerdán. Ez holnap derül ki hogy melyik nap. Szóval el tudna menni hozzád a kocsival. Holnap zargatnálak telefonon ha kiderül hogy melyik nap megy, és egyeztetnénk hogy neked esetlegesen megfelelne e. Sajnos van köztünk durván 150 km (nógrád megye, Szécsény), így nem egyszerű a helyzet, de bizom benne hogy össze tudjuk hozni. Csütörtöktől meg menet lenne a vitonak melóba, ami szintén egy 150 km kb, de az ellenkező irányba :(
Hello:.Ha valakinek akármilyen problémálya van szivesen segitek mert már nagyon sok Vitot- Vianot segitettem már vissza az utakra. Váltó-motor javitástol kezdve minden gondal fordulhattok hozzám bizalommal! Tel.:06702668204
sajnos a mai világban ha valaki rááll egy adott márkatipusra vagy azon velül mondjuk a vitóra akkor tényleg ért hozzá,de ha vkinek nem ez a márkatipus fekszik és csak tanulmányozni tudja a merci vitót azért kér segítséget mert nincs nagy pénztárcája hogy szervízbe vigye minden hónapban.... tisztában vagyok a vákuumrajzával,gyári programban benne van...
tudom mire képes a vitóm meg kipróbáltam már egy párat hasít mint a pusztulat megy bele a km-er de mindig beszar valami rajta mint a többi szarrakás mai "kocsikon"
az tuti ha most ezt a hibát kijavítom akkor eladom.....
Persze oké:) az ajtonál a vezeték szokott eltörni(és ott a baj 99 százalékban)ott két vezetéket lehet találni egy vékonyabb és egy vastagabbat! neked a vékonyabb vezetéket kell átnázned,mert ott van eltőrve!a fűtés panelt ki kell tejesen szedni ahhoz,hogy tudjál benne izókat cserélni,de megyjegyzem elég szűk ott is a hely(vagy megtudod csinálni,vagy nem:):))
Telón már beszéltünk, nekem egy 110cdi-hez kellene izzítórelé. Jó ha sms-be küldöm a címem, persze előtte felcsörgetlek.
+ segítségre lenne szükségem:
vezetőnél az ajtó zár nem működik csak kulcsal....mire gyanakodnál, hol érdemes ill. hogy lehet kinyomozni a hibát? Eltörhetett a kábel az ajtóban? az esetleg egyszerűen kimérni?
most a tolóajtó sem nyílikminden esetben...itt viszont valami szorulás lehet mert belülről éppen hogy rákell megmozdítom már nyílik kívülről is.....vagy neked már van valami sejtésed hogy valami haldoklik? :)))
+a középső konzolon nem világít rendesen az ahol a szellőztetés irányát lehet állítani...burkolatot levettem, hogyan tovább?ki kell szedni az egész kezelőt vagy hol és hogyan kell ott égőt cserélni?