Tudjuk már mennyi utas van Tököl és Ráckeve között ?
Elég lesz oda a Desíró?
Vagy most se tudunk semmit, mint a Ferihegyi vasút esetében, de minden tollforgatónak lesz megoldási javaslata egy olyan problémára, amiről nem tudja mi az ?
Ha már szóba kerültek a dízel vonatok: a gödöllői vonalon úgy 2000 körül közlekedett Bzmot - nem menetrend szerint, hanem úgy tudom külföldi vasútbarátok különvonata volt.
(Egyszer láttam Kerepesnél, meg Hamster oldalán is volt fotó róla)
A hozzászólásokat is érdemes megnézni: mikor az angolok egységesítették a nyomtávot (1846), az legtöbb vasút 1435 mm-es volt, ezért célszerű volt ezt meghagyni.
Ahogy nézem Hajtó Bálint HÉV-es oldalát, még csak most figyeltem fel rá (mikor máskor, mikor épp hiány van), hogy mennyivel több MIXa-t kivontak a forgalomból, mint amennyi MXa jött Csepelre.
Ha jól számolom, 8 kisegység jött Csepelre, és 17 kisegységet töröltek. Persze lehet mondani, hogy azok milyen állapotban voltak, de lehet ma még azok is jók lennének, senkinek eszébe nem jutna törölni őket.
A Batthyány téri alagút miatt nem emelheted nagyon a feszültséget, mert túl nagyra nőnek a védőtávolságok. Az 1500 V DC pedig szabvány feszültség, így kevésbé lesznek egyediek a szükséges járművek.
400-as Bobóra, mert csak olyan van a közelben, szvsz egy hév vezetőnek sincs típusismerete. De ez amúgy is lényegtelen, mert nincs belőlük felesleges, amit át tudnának adni. Nem véletlenül jár Csörgő időnként helyettük.