Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2015.10.23 0 0 424191

Andor! Annyi szó esik a teherforgalomról. Láthatnék számokat, lehetőleg az összes határállomásra vonatkozólag, hogy hetente hány vonat megy ki, illetve be rajtuk?

v_peti Creative Commons License 2015.10.23 0 0 424190

Igen. Nem valami iparvágány megy ki onnan, ami párhuzamos a Keleti felé menőkkel?

 

Előzmény: benbe (424189)
benbe Creative Commons License 2015.10.23 0 0 424189

Kelenföld 2. vágányról beszélsz? Mert onnan nagyon nem.

Előzmény: v_peti (424187)
v_peti Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424188

A drága autópályák helyett miért nem építenek egy teherfolyosót? Bár a régi folyosók is felszabadulnak, ahol a nagysebességű vonalak kiépülnek, így kellene lennie nagyobb kapacitásnak is, mint régebben.

 

Előzmény: GOLAZ111 (424176)
v_peti Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424187

Ha jól tudom, akkor elvileg a 2. vágány felől is ki lehetne járni a Duna felé. Azaz technikailag megoldható lenne. Nem kéne ezt rendesen megcsinálni, hogy a 30a/40a felé menő vonatok már eleve arra menjenek a 2. vágányról?

Előzmény: benbe (424184)
zjakabfi Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424186

Mondjuk ennek már kint kéne lenni a honlapon...

A Start meg különben sem dönthet ilyet, csak az NFM...

Biztos igaz ez?

Előzmény: sosiforda (424168)
r1232 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424185

Inkább már az 50%-a.

Előzmény: 1047 005-2 (424145)
benbe Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424184

Te figyelsz is, vagy csak direkt mindig addig olvasol vissza, hogy feltétlen butaságot kelljen mondanod?

 

Fradi bőven kapacitása alatt üzemel, nem nagyon van, hogy nem tud fogadni. Viszont az állomásfej méretei miatt még lassújelmentesen is jópár perc, mire egy nehéz tehervonat kijár onnan, blokkolva mindkét vágány forgalmát (miközben sokszor utána Kelenföldön vissza kell járnia a már keresztezett vágányon, ha a 40-es vagy a 30-as fele menne). Ezen segít majd a harmadik vágány, így nem csak óránként 2-4 "ablakba" lehet kiküldeni tehervonatokat, és így fogadni is rugalmasabban tud. Nem utolsó sorban jópár vágány föl is szabadul az állomáson, így növelve a kapacitást.

 

Ez azért is szükséges, mert Kelenföld, mint bufferállomás megszűnt, így muszáj folyamatosabbá tenni Fradi üzemét.

Előzmény: manhattani (424183)
manhattani Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424183

>A zsúfoltságon nem sokat enyhít a jól működő forgalmista.

 

Tehát elfogadható sebességet csak közúton lehet elérni, ott, ahol van autópálya?

Akkor legalább annak örüljünk, hogy a modern kamionok egyre kevesebb káros anyagot bocsátanak ki.

 

Előzmény: GOLAZ111 (424176)
manhattani Creative Commons License 2015.10.22 -1 1 424182

>Na, de sok helyen van már 4 vágány, így jobban be lehet suvasztani a terheseket.

 

Peti, értsd már meg.

Ha a teherpályaudvar nem tudja fogadni a tehervonatokat, akkor mehet oda 24 vágány is, akkor sem tudja fogadni.

Ferenc nem tudja fogadni, akkor marha nagy haszna van a 3. vágánynak a Duna fölött. Azon nem lehet semmit "besuvasztani" :-) Sem Magyarországon, sem máshol.

Előzmény: v_peti (424178)
hkv Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424181

hkv Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424180

20-as vonal Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424179

Porpácnak jön? 

Előzmény: koller andor (424177)
v_peti Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424178

Na, de sok helyen van már 4 vágány, így jobban be lehet suvasztani a terheseket. (Persze, nem Magyarországon.)

 

Előzmény: GOLAZ111 (424176)
koller andor Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424177

Ha valaki elvetemült fotós olvassa ezt a beírást, akkor: Nemsokára indul a MT 386-005 villanygépe Komáromból a 42201 élén Sorútra. Vissza a 42003-as koperi vonatot fogja cibálni.

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424176

Ez nem oldja meg a 'sokkal lassabb', és a 'drágább' gondokat.

 

Anglia felé egyik sem lenne. Ott jó a vonat, ahol a közúti szállítás nehezebb. Ezért jár konténervonat Olaszország - Németország (korlátozások Svájcban és a Brenneren, sok török árú) és Svédország - Németország (Öresund híd, komp) között. Angliába sem olyan egyszerű eljutni. Kompozni kell, álmenekültek vannak, az alagúton úgyis vonattal kell menni. A vonat egy Kent megyei átrakással egyszerűbb és jobb lenne.

 

A Root Cause-nak (az eredeti oknak) azt tartom, hogy a vasút egyszerűen nem képes jobb teljesítményre. Akkor sem, ha az útja nagyobb részét jól működő forgalmisták között, nem lassújellel tele pályán teszi meg.

 

A zsúfoltságon nem sokat enyhít a jól működő forgalmista. Hollandiában épült egy úgy vonat csak a tehervonatoknak Rotterdamból Németországba. Ott nincs fennakadás. De az antwerpeni kikötőben egyszer 6 darab Class 66 állt egymás mellett. Várták, hogy végre elindulhassanak a tehervonatukkal. Hiába nincs lassújel, ha kevés a kétvágyányos alagút kapacitása.

Előzmény: manhattani (424158)
Viceroy34 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424175

A 103-as és a 105-ös Flirt forgalomba állt az S25-ön.

KVZOLI Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424174

Ha nem titok,melyik Taurus volt a tettes?

 

Előzmény: Sabee Gigant (424164)
CorsairS Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424173

Köszöm a segítséget.

Előzmény: Bakter Brother (424172)
Bakter Brother Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424172

Igen, ha bemész a Cinkotai-kapun, a laktanya után jobbra. Van egy külső kapu is a Kerepesi út felől, amire ki is van írva, régebben napközben gyakran nyitva is volt, azt nem tudom, hogy mostanában zárva van-e munkaidőben.

Előzmény: CorsairS (424171)
CorsairS Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424171

Kis segítséget szeretnék kérni, holnap reggelre meg kéne jelennem Biztosítóberendezési Főnökség Bp. Keletnél, viszont nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a Keletiben helyileg konkrétan merre van :)

Ha jól értettem, akkor valahol az utasellátó raktára mögött hátul bent az üzemi területen?

schlumberger Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424170

Sajtómunkást (újságíró már nincs), marketingest helyén kell kezelni...

Előzmény: Rollende Landstrasse (424169)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424169

Hát ez már csak ilyen... Az autónál szétrepül minden, ezért szanaszét törik, egy mozdony inkább összetörik, mert erősebben vannak rögzítve a darabjai. Már ha átmegyünk nyelvtannáciba. A közbeszédben automatizmusok vannak, például annyi utazást szerveznek már a Fülöp-, Kanári- meg egyéb szigetekre, hogy már a Húsvét-szigetet is többes számban mondják, pedig abból csak egy van. 

Előzmény: Sabee Gigant (424167)
sosiforda Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424168
Sabee Gigant Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424167

Igen-igen, ezt a diskurzust olvastam is. :) Nem is arról van szó, hogy ne tudna kárt okozni egy állat, főleg egy nagyobb(acska), pláne nagyobb tempónál, csak épp ettől a "szanaszét tört a mozdony" stílustól áll égnek a hajam.

Előzmény: Rollende Landstrasse (424166)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424166

Itt épp arról  beszélgettünk, mennyire sérülékeny a mozdony:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137085157&t=9121587

 

Nem páncélból készült. Bármennyire erősnek látszik, a vezetőállást csak vékony lemez borítja. Egy 300 kilós állat becsapódása pedig... a fizikával nem lehet vitatkozni. A most érvényes biztonsági előírások szerint készült vezetőállások is roncsolódnak, mert nem a mozdony, hanem a mozdonyvezető épségének megőrzése a cél.

 

Előzmény: Sabee Gigant (424164)
kopaszsop Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424165

egy nyúl/fácán is tud olyan galibátokozni, ami miatt szolgálatképtelen lesz a masina.

Előzmény: Sabee Gigant (424164)
Sabee Gigant Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424164

Az igen... Ezt a szintet már a Blikk is megirigyelné. "Több állatot telibe talált, köztük egy több száz kilós hímet, ami szinte teljesen szétroncsolta a mozdonyt." Valószínűleg papírmozdony húzhatta... OMG

http://24.hu/belfold/2015/10/20/szarvascsordat-gazolt-a-gyori-intercity/

benbe Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424163

Pont, mint a gyorsnak, ha Taurus húzza.

Előzmény: 20-as vonal (424141)
benbe Creative Commons License 2015.10.21 0 0 424162

A folytatásban vezető szlovén vonalakat is megnézted? A 25-ős jelenlegi kapacitása bőven nagyobb, mint az Őrihodos-Pragerskóé, és abba Ormožnál még a Südbahn is becsatlakozik. Koper-rámpa dettó halál: térköz nincs, csak két kétvágányú állomás. És a 25-re még a Gysev is ráhord.http://www.benbe.hu/tagriver.php?sor=&psz=&t1=Szlov%E9nia&t2=&t3=&num=50&order=one&B1=Mehet

Előzmény: v_peti (424138)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!