Srácok,ma Nyékládházán(anyosnál)voltam és láttam egy szép 307 sw. kékes zöld szín és olyan volt mint outdor,elől-hátúl védő lemez volt alatta és kb 15cm magasabb volt mint az enyém.
Igen be kell menni egy szervizbe és akkumulàtor teszterrel le kell teszteltetni, de vigyàzni kell, csak feltoltott akksit érdemes tesztelni, mert egy tokéletes de nem teljese feltoltott aksit rossznak mutathatja a teszter!!!!
Kellemes unnepet Mindenkinek! Az airbag-nél nem tudom mi lehet az a spiràl, lehet le akartak venni. Leggyakrabban a bal elso ulés alatt a légzsàk csatlakozoja torik meg, egy pàkàval simàn javithato, ugyanigy a kormànykapcsolo is, olvass vissza, ill. kérdezz itt rà, van aki megcsinàlja neked!!!!
terhelő villával lehetne megnézni, a másik kérdésre pedig seriff.hu Kecskemét ha gyanus vegyél egyet az ünnepek közt mert csúnyán megemelik az árát januárban, és tedd be a csomagtartóba
Lenne egy kérdésem ,volt valakinek olyan problémálya ,hogy az airbag lámpa folyamatossan világitt . Probáltam kiüttettni ,de utána ismét világított, azt monták valami spirál ment tönkre és 80-100 ezer a csere. Illetve az index kapcsolo is átugrik .
Valamilyen megoldás ezekre a problémákra tudtok. Köszi a válaszokat.
Arra nem emlékszem hogy sw-e, de ha sima 5ajtós, akkor fapírtás után, 5.5-re letudod vinni.
A 6.8 az simán lehet ha már részlegesen telített a fap.
Ha kész a közdarab amit betesztek a fap helyére, valamit még találj ki a nyomáskülönbség szenzor csövének is, ez egy 8as körüli fém cső, valahogy légmentesen zárni kellene, hogy ne károsodjon a szenzor. Annak már ott nem lesz szerepe, csak ne vesszen kárba.
Ha 18 óra állás után az akksira rámérve 12,2 V-ot mérek, az jó? A napokban reggelente (izzítás után) bebimbammolt, ilyen gong-szerűen, de semmi hibaüzi nem volt, és pöccre beindult.
Döglődik az akksim? Általában fél- 3/4 órás meneteket nyomunk, van ideje töltődni...
Szivattyún annyit tudsz nézni hogy megvalósul e kért nyomás, de ha ott valami nem kerek rögtön jön a tiltás hibakód,
hozamkorrekciót nézni érdemes, de tenni ellene nem tudsz, úgy emlékszem ezt beszéltük, nincs durva fogyid, nem dadog, jól indul, akkor azoknak is jónak kell még lennie, a töltőlevegő rendszert diaggal nehéz ellenőrizni, vagyis a kért kapott adatok alapján lehet következtetni, de itt akkor figyelembe kell venni a töltőlevegő szabályzását is, mert ugye ha a szabályzásnál gikszer van, pl a 1628ZT szarakszik mert szokott, akkor nem követi egymást a kért és kapott turbónyomás, és akkor lehet még számtalan oka ha ezek nem követik egymást, lyukas coolercső, de azt hallanád. Szokott még olyan lenni hogy a léghozam ugrál, ilyenkor hullámosan gyorsul az autó, aminek az oka a tűzfal előtt lévő műanyag szívócső, ami össze van bilincselve de szétszokott csúszni, mert ugye egyik műanyagot a másikkal összebilincselni, nem túl ésszerű dolog, de hát így találták ki a csigazabálók.
A program átírásakor, ezek nem kimondottan ellenőrizhetők, mert ahány márka annyi diag eszköz, és mindet egyik csipszes sem veszi meg, általában mindegyik a VAG csoportra van berendezkedve, ehhez van is diagjuk, meg szerencsésebb esetben van még valamilyen univerzálisuk, würth vagy KTS, esetleg delphi.
Egyébként jó hozzáállás, hogy kifogástalan működésű autót akarsz megíratni, ezt így is kellene mindég, csak kicsit nehézkes a diagolás, mert sokszor kevés a diageszköz, tudás tapasztalat is szükséges, minek mennyinek kell lenni, és egy ilyen CR dízel, igen összetett dolog, a márkaszervízben is csak úgy műxik ha van ott egy span.
Összességében, ha jól működik az autó akkor jó is, ha meg nincs összehasonlítási alap, az érzékekre kell hagyatkozni.