szerintem egy jobb ügyvédet érdemes lenne megfizetnünk aki komolyan is venné. ez nem kerülhet többe 1-200e Ft-nál amit össze kellene dobnunk mert ugye egyikünk sem fizetné saját maga..erről mi a véleményetek?
azt gondolom itt senki sem jogász meg szakamber ezen a területen...max javaslatok kósza ötletek vannak...amik nagy része nem is működik...így nem megyünk semmire....
vanolyan aki pénzt időt energiát áldozna velem együtt?
vagy ha ők sem tudnak mit csinálni akkor meg minek ez az egész fórumozás meg minden???azt már látjuk h ez nem vezet eredményre...lehet elijesztünk vele pár hasonló szerencsétlent mint mi a vásárlástól de nem oldja meg a problémát és már megint a cégek járnak jól!!!
ők legalább olyan jó megoldásokat javasolnak mint itt.....
tényleg ne haragudjon meg senki de nem okoskodni kéne és telerakni linkekkel ezt az oldalt és mutogatni mindenre, mert ezeken jókat kacagnak csak a cégek, szállodák
egyszer kéne időt pénzt energiát rászánni arra, hogy valami komolyabb ügyvéddel átnézni ezt az egész rendszert
Nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz általános recept.
Mindenki más helyzetben van, mást szeretne elérni, mások a lehetőségei, más a szerződése.
Lehet, hogy találsz olyat, ami neked működik, vagy az adott cégnél működik, de máshol nem bitzos, hogy fog.
Elhangzott itt már sokféle lehetőség:
- Lemondás a szerződésről
- Nem fizetés
- Értékesítés saját erőből
- Értékesítés megbízott által
- Szerződés megtámadása és semmissé tétele
- Trükközés (hajléktalan, megszűnő cég, stb)
Lehet ezeket kombinálni, hogy egymagad intézed, csoportosan, vagy ügyvéddel.
De, hogy kinek mi működik, az teljesen egyedi lesz.
Velünk anno az történt, hogy megszűnt a szálloda, ahová a jog szólt. Sikerült annyi infót összeszedni, hogy tudtuk (és ők is), hogy nem csak PTK, hanem BTK is játszik. Amit mi elértünk, hogy kifizettek egy másik, hasonló jogot (cserébe visszavontuk a feljelentést).
Volt aki ugyanebben a helyzetben elérte, hogy visszaadják az összes pénzét, volt akit meg évekkel később is csak hülyítettek.
Milyen eséllyel tudjuk a „használt” üdülési jogunkat továbbértékesíteni?
A használati jog értékesítése a fogyasztói tapasztalatok szerint nem bíztat sok jóval. A használati jogok értékesítésének fogyasztók közötti úgynevezett másodlagos piaca nem működik, szinte egyáltalán nincsen kereslet a már megkezdett, de időközben feleslegessé vagy anyagilag terhessé vált használati jogokra, azokra szinte lehetetlen vevőt találni, különösen megfelelő és az üdülési jogból hátralévő időtartammal arányban álló vételár fejében. Úgynevezett viszontértékesítési szerződést is köthetünk egy vállalkozással üdülési jogunk eladása érdekében, azonban fontos tudni, hogy az értékesítés tényleges megtörténtéig vagy a viszontértékesítési szerződés bármely okból történő megszűnése miatt a vállalkozás nem fogadhat el fizetést a fogyasztótól.
Ha jól értem, nem kérhet előre pénzt az értékesítő. Az O.R talán ezt akarja megkerülni azzal, hogy kaukciót kér, ami elvileg sikeres eladáskor visszajár. Csak kérdés, mikor lesz sikeres eladás.
Az a helyzet, hogy ugyanazon a címen van bejegyezve egy Online Resorts Kft. 2011-es alapítással, és egy Online Resorts International Kft. 2013-as alapítással.
tavaly óta az EU az üdülési jogokat ingatlanokként kezeli
Ez szokásos hangzatos TS puffogtatás, de mit jelent ez valójában? És hová van leírva? Hol és hogyan került be a magyar jogrendbe?
Az a helyzet, hogy a céginfó szerint az O.R. 2013 februárban lett bejegyezve !? Viszont valóban a Szállodaszövetség tagja.
Én kimondottan az üdülési hetem eladása (nem csere) ügyében beszéltem velük. A kontakt, amit kaptam az Angyali Mosoly Alapítványhoz tartozik, még nem sikerült vele beszélnem.
Nagy lehetőségként ők is azt mondták, ami már itt is szóba került, hogy tavaly óta az EU az üdülési jogokat ingatlanokként kezeli, ezért pl. az oroszok előszeretettel veszik.
az az igazság h CUCU-val kell egyetértenem....sok éve mennek itt a hozzászólások de semmi olyat nem tudtak itt mondani ami járható út lenne...csak sokszor gyermeteg ötletek vannak de semmi komoly...zsörtölődünk itt és szídunk mindenkit de megoldást nem tudunk kitalálni.
Gyüre Eszter vagyok az Online Resorts kft. Ügyfélkapcsolati munkatársa. A minap böngésztem az interneten és futottam bele az Ön kérdésébe. Engedje meg, hogy néhány mondatban reagáljak. Gondolom valamely klubtagunk tapasztalataira számít, hiszen amiket én írok nem túl objektívek, viszont tények.
Cégünk szolgáltatásai között elsősorban az üdülési hetek cseréje, bérbeadása szerepel, melyek kiegészülnek extra szolgáltatásokkal, például extra üdülések külföldön. Ezen felül üzemeltetünk egy, a szakma által is elismert (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének társult tagjai lettünk), hazai szállásfoglalási portált is. Amennyiben objektívabb képet szeretne rólunk kapni, olvasgassa a szakmai lapokat (pl.: Turizmus panorama), rendszeresen írnak rólunk.
Kimondottan üdülési jogok értékesítésével nem foglalkozunk, viszont klubrendszerünkön belül segíteni tudjuk klubtagjainkat, hogy minél könyebben el tudják adni üdülési jogaikat. Ez a szolgáltatásunk jutalékos rendszerben üzemel, senkitől nem kérünk és nem is fogadnánk el pénzt előre.
Honlapunkon a klubtagságunkhoz kapcsolódó összes dokumentumot és szerződést bárki elolvashatja, mielőtt csatlakozna rendszerünkhöz.
Remélem tudtam segíteni és amennyiben további kérdései lennének, hívja ügyfélszolgálati irodánkat vagy ügyfélfogadási napokon látogasson meg minket.
az a baj h nem tudom mi jó és járható megoldás ha el akarom adni a hetem...van itt sok vélemény pro-kontra de én azt olvasom ki az itt leírtakból h csak nagyon kezdetleges ötletek vannak és igazából senki nem tud semmit
ezzel nem akarok senkit bántani csak nekem ez a tény jön le
Az nem jutott eszedbe, hogy vannak, akik most kerülnek kapcsolatba az O.R-tal, és információt szeretnének gyűjteni? (mint én) Órákig olvasgattam az előzményeket, de paranoid pesszimista hozzászólásokon kívül nem sok konkrétumot találtam. Ha valaki pozitívat mert írni, akkor az tuti beépített szemétláda. Ilyen közleményt, ami többször is be van csatolva, én is ki tudok adni, nem látom a hátterét.
Azért kérdeztem, hogy valakinek konkrét tapasztalata van-e ezzel a céggel, mert én is kockázatosnak érzem az előre fizetendő kaukciót. Tudom, hogy mit ajánlanak, és mit kérnek. Tudom, hogy sok átverés, csapda van. Én csupán szeretném eladni a hetemet.