Keresés

Részletes keresés

dani1988 Creative Commons License 2023.10.12 0 1 50215

Ráckevére ha minden igaz 883 tért vissza Cinkotáról. 

Előzmény: Viko88 (50213)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.12 0 1 50214

Ráckevén van műhely ?

 

Úgy értem, hogy nem épület van e, hanem műszak is van még ?

 

 

Előzmény: Viko88 (50213)
Viko88 Creative Commons License 2023.10.12 0 2 50213

Éjszakai szállítás volt most: 963-682-964 és 1119-760-1120 Szentendrére, 961-681-962 Csepelre ment.

 

Kérdés, visznek e majd valamit Ráckevei vonalra!

Előzmény: Rüby 2143 (50211)
MOS-265 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 50212

Igen, a csarnokban van bent.

Előzmény: Rüby 2143 (50211)
Rüby 2143 Creative Commons License 2023.10.10 0 1 50211

Csepelen nincs műhely. Ha a kocsiszíni csarnokban van, akkor valószínűleg szállításra készítik elő. Biztató.

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (50210)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.10.08 0 2 50210

964 bekerült Csepelen a műhelybe. 

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.10.06 0 0 50209

Igen, ez pontosan az 1956. június 3-ai menetrendváltásra időzíthető (ennek megfelelően pl. az ABbmotok se BCbmotként érkeztek már meg).

Igazán fontos azt lett volna tisztázni, hogy a C-B jelölésváltáson kívül történt-e valami más, amit nem lehetett a fentiekből feltételezni, de ezt ezzel meg is válaszoltad.

Előzmény: rm40 (50208)
rm40 Creative Commons License 2023.10.06 0 2 50208

K. Juhász Erzsébet 1995-ös Vasúthistória Évkönyvben megjelent tanulmánya szerint 1956. júniusában a BEV-járműveken a betűjelet C-ről B-re módosították.

Előzmény: Alexander Pistoletov (50207)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.10.06 0 0 50207

Random kínzó kérdés: habár sem az ismertebb oldalak nem tesznek róla említést, sem pedig fotó nem ismert róluk abból a korszakból, de 1956 és 1958 között ugye az MVII/PXIII és az MVIII/PXV vonatokon is áttértek a Cavill/Cae jelölésről Bavill/Bae-re?

TWdoktor Creative Commons License 2023.10.03 0 0 50206
18-09 Creative Commons License 2023.10.01 0 1 50205

Kizárt. Egy 150 méteres vonat kb. 5,5-6 milliárd forint. 

Előzmény: trizs77 (50203)
Alien Angel Creative Commons License 2023.10.01 0 1 50204

"...a vasúti járművek biztonságosan üzemeltethetők, amíg az előírt biztonsági határértékeket – például oldallemez vastagságra vonatkozókat – a megadott paraméterek el nem érik."

 

A legfontosabb paramétert emelték ki... Ezek szerint biztonságban érezheti magát az olvasó-utas, mert amelyik HÉV-kocsinak véletlenül megvastagodik az oldalfala, azt rögtön ki is vonják a forgalomból.

Előzmény: király2644 (50202)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.01 0 0 50203

A 2011-es árakhoz képest hogyan változott mostanra egy hatkocsis, gyári új HÉV szerelvény ára ?

Ma kijön 1 db ilyen 4 milliárd forintból?

Előzmény: király2644 (50202)
király2644 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 50202
galaxy43 Creative Commons License 2023.09.27 0 0 50201

Mi történt reggel a H6-os vonalán? 

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2023.09.26 0 1 50200

961-962 forgalomban Ràckevén, 973-974 továbbra is Gödöllőn.

korpi41 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 50199

Most az elméletet mondod, vagy ez történt most Békás - Budakalász között?

Előzmény: v46021 (50198)
v46021 Creative Commons License 2023.09.22 0 0 50198

 

Vágány 30-50 cm - vel kijjebb ugrik,

rostálás,

vágány vissza a helyére,

szabályozás...

 

Előzmény: korpi41 (50197)
korpi41 Creative Commons License 2023.09.18 0 1 50197

Középoszlopsornál hogyan rostálnak nagygéppel?

Előzmény: 6243 (50181)
DJ. Bakter Creative Commons License 2023.09.16 0 0 50196

Nem csak a Csömörre gondoltam, hanem az összesre.

Előzmény: DJ. Bakter (50192)
18-09 Creative Commons License 2023.09.16 -1 0 50195

Manapság már az is sok. Legfeljebb csúcsidőben lenne érdemes pár indulás Csömörről midibusszal Cinkotáig. Azon kívül teljesen felesleges. Főleg, hogy forgalmi rend változott Árpádföldön és a pótló is csak Csömör felé érinti Árpádföldet, Szabadságtelepet. 

Előzmény: trizs77 (50193)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.09.16 0 2 50194

Igen, csak a jelenlegi menetrendi strukturával ezzel nem szabadul fel szerelvény, ami nyilván a fő cél volna. 

Előzmény: trizs77 (50193)
trizs77 Creative Commons License 2023.09.16 -2 0 50193

Háátt.....................................:-)))

 

A Cinkota - Csömör - Cinkota viszonylatban, hétköznaponként közlekedtetett kb. 78 vonat 78x176 = 13.728 ülőhelyét az esetek 90+ %-ban ki lehet váltani - ha pótolni kell - egyetlen szóló, kb. 32-35 ülőhelyes autóbusszal.

 

 

DJ. Bakter Creative Commons License 2023.09.16 0 0 50192

Ki tudja...

Lehet az is, hogy a HÉV vonalakon történő utasszállítás "nem vasúti feladat".

Előzmény: Gordon Zsigmond (50191)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.09.15 0 0 50191

Ilyenről szó sem eshet, legfeljebb "közlekedésimód-váltásról"...

Előzmény: Nbbarcs (50187)
DJ. Bakter Creative Commons License 2023.09.15 0 0 50190

"Neki is veselkedtek pl. Kalász és Pomáz között az egyik vágánynak. A másiknak már nem..."

 

Ez független volt az eldöntött ténytől. Ez a MÁV-HÉV saját beruházása volt azután, hogy a MÁV átvette, és az éves felújítási keretből nekik is jutott némi forrás. Más vonalakon is épült át néhány nagyon rossz szakasz.

Egyébként pedig Budakalász-Lenfonó és Szentistvántelep között valóban csak a jobb vágány épült át, azonban Szentistvántelep-Pomáz között mindkettő.

 

Gondolom, hogy utána éppen azért hagyták abba az ilyen jellegű átépítéseket a H5-ön, mert elhitték, hogy úgyis nemsokára átépül az egész, és azt a később már kevesebb pénzt inkább a többi, szétesés határán lévő pályára fordították át (elsősorban a H8-ra).

Aztán a többit meg már tudjuk....

Előzmény: Ep128 (50182)
trizs77 Creative Commons License 2023.09.15 -3 2 50189

Jó lenne mind a 11 sor mellé, kettő szám.

 

1 = az összes utas évente ?

2.= Egy vonatra jutó utasok száma ?

Előzmény: 18-09 (50188)
18-09 Creative Commons License 2023.09.15 0 6 50188

Ha már szakaszok... prioritások valahogy így nézhetnének ki egy képzeletbeli listán: 

 

  1. Batthyány tér - Békásmegymer
  2. Boráros tér - Csepel
  3. Örs vezér tere - Cinkota
  4. Békásmegyer - Pomáz
  5. Közvágóhíd - Szigetszentmiklós-Gyártelep
  6. Pomáz - Szentendre
  7. Cinkota - Mogyoród
  8. Mogyoród - Gödöllő
  9. Szigetszentmiklós-Gyártelep - Tököl
  10. Tököl - Ráckeve
  11. Csömör - Cinkota 

Értelemszerűen lentről felfele lehetne kihúzni a vonalakat. Csak ilyen ne legyen. 

Előzmény: Nbbarcs (50187)
Nbbarcs Creative Commons License 2023.09.15 0 1 50187

Vajon "fent a toronyban" valakik gondolkodnak már azon, hogy milyen sorrendben fogják feladni a HÉV közlekedést, és fognak buszok járni először egyes szakaszokon, majd vonalakon?

Előzmény: 18-09 (50186)
18-09 Creative Commons License 2023.09.15 0 5 50186

Fut járműbeszerzés? Nem. Ha ma aláírnák a nyertessel, akkor az első (nem is az összes) vonat talán 2028 őszén forgalomba is állhatna. És akkor nagyon optimista voltam... 

 

A MÁV-HÉV-nél most azon kell agyalni, hogy az elkövetkező években, vagy akár évtizedben miként lehet a forgalmat fenntartani a jelenleg rendelkezésre álló eszközállománnyal, infrával. 

Előzmény: MOS-265 (50184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!