egy 2005-ös, 1.4 16v-em van. Egy olyan problémám van, hogy alapjáraton ( üzemi hőmérsékletnél és tényleg csak alapjáraton ) alacsony olajnyomást jelez az autó. Kis gázadásra egyből elmúlik! 149.000 km van benne, szép hangja van, semmi rendellenességet nem tapasztalok!
Találkoztatok már ilyen problémával? Olajgomba csere megtörtént, friss az olaj és a szűrők is.
Ahogy Zolysys mondta, hamutálca világítás ellenőrzés, csere. Egy próbát megér, ha nem tudsz azonnal izzót cserélni (nálam ment): hagyd a kocsit pár percre pihenni, hogy BSI elaludjon, utána gyújtás, és azonnal 0-ra tekerni, amíg a BSI ébredezik addig nekem volt pár másodpercem állítani.
Tegnap elvittem megnézetni és rámértek 14,3-14-4 volt a tőltés . Orás mérővel is megmérte az szerint meg néha többet is mutatot. Ott hagytam kicserélik a feszszabályzot .
Mi a kislányom eltekerte a fényszóró magasságállító kapcsolóját +3 irányban. Úgy is maradt, sajnos nem reagál a 0-ra való visszatekerésre. Mivel én nem szoktam használni, gondolom berohadt. Van valami manuális módszer, hogy alapesetbe állítsam?
Nyilván Jenával kellene kezdened, de ő nem Pesten székel. Akkor Zolyyval konzultálj, kiolvas neked, és megmondja a frankót. Ha tronyos a hiba, ő is be tud avatkozni, ha meg olajban kell matatni, akkor Jena. Szerintem.
2.0 HDi (136) leállt menet közben. Kb 15 perc múlva indult csak el újra. Utána rángatott. Semmi hibát nem dobott fel.
Volt-e már valakinek hasonló tünete?
2006-os az autó. 135 ezer km van benne. Lendkerék, kulpung 100 ezernél volt cserélve. Sok rövid városi utat megy az autó. Részecskeszűrőhöz még nem nyúlt senki.
Valamint tudtok-e megbízható, hozzáértő szerelőt ajánlani Budapesten?
A 16. kerületi megbízható szerviz engem érdekelne :)
Egyrészt a 307SW-nk kapcsán, de lassan meg kéne nézni a másik OFF-os autónk klímakompresszorát (2002-es Ford Focus 1.8 TDDI). Vagy ők franciákra vannak szakosodva?
A Focuson egy alvázvédelem is elkélne lassan... :)
A blokk hátulján keresd, váltó felőli oldalon, közép magasságban. A vezetéke elég szar helyen van, öregszik, törik esetleg, az érzékelővel is lehet gond (ha melegen jól mér, akkor az valószínűleg érzékelő).
Indulásnál villogott, hogy kevés az olaj, megnéztem a pálcán, maxon van.
Melegen indítva egszercsak maxon jelezte az olajat.
Hol van ennek az olajszint érzékelője?
A másik, hogy kipufogó javítás volt, hegesztettek, le volt véve az akkusaru és azóta nem megy a CD váltó. Áramot kap, kidobja, beveszi a lemezeket, de ha át akarok rá váltani, akkor nem indul a lejátszás, hanem visszavált egyből a rádióra.
9 ève van meg de legalább 15 h7 izzot cseréltem már , a legutobbit épp tegnap. Beviszem egy villamoságihoz hogy mérjen rá ,aztán meg kicserélem a feszszabályzot.
Akkor gyorsan menj vele szervizbe, mielőtt az akkud, vagy valamelyik elektronika látja kárát. Arra sem ártana ránézni, a gondozásmentesből is fogy az elektrolit, pláne akkor, ha ki tudja, mióta kap már 15 V feletti feszültséget..
Van a kocsimba a hifihez kondenzátor amin van digitális kijelző , ha pőrgetem a motrot felmegy 15,7 voltra is . Régen asszem max 14 valamennyi re ment csak fel. Bemegyek majd valahova hogy mérjenek rá
Ha rövid utakat jársz vele, nem üzemmeleg motorral, akkor az valamelyest magyarázat a rozsdára is (a hideg olajtérben kicsapódó pára) és a fogyasztásra is (hideg motornál a tömítések nem ideálisan zártak).
Autom 307 SW 2.0 2003 benzin. Ellenőrizve az olajszintet azt tapasztaltam, hogy a nivopalcan végig valamilyen rozsdás trutyi volt látható, miközben olajat csak egészen a legvégén láttam egy kicsit. Miután kb el liter olajat rá töltöttem az olaj szint mar rendben volt.
Nem látni olajat a vízben , nem láttam olajfoltot az autó alatt, nem forral vizet, nem füstöl. De mégis eltűnt az olaj valahova és trutyis volt a nivopalca.
Antipollution feliratom van mar azóta hogy elmúltak a teli hidegek, télen nem volt egyáltalán.
Van valami otletetek, hogy mitől lehet ez a jelenség ?
Fedcomp kijelző csere elött állok, sajnos utólért a halványodás :(
Kérdésem az, hogy csak simán lehúzom és bepattintom a helyére az újat, nem jár semmiféle egyéb "mókoláss" ugye? Ugyanolyat veszek, igaz használtba, de legalább tesztelhető.. reméljük beválik..