Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nikaa1234 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 20137

Köszönöm A választ egy próbát mindenképpen megér !

Ylla Creative Commons License 2017.08.31 0 1 20136

Szia!

 

Egy tipp, de könnyen lehetséges.

Az üzemanyag tartályban van egy előszűrő, ami idővel részlegesen eldugulhat. Ez főleg akkor szokott előfordulni, ha folyamatosan az olcsóbb dízelolajjal megy vagy valami noname benzinkutaknál tankol valaki, mert ott olcsóbb. Pl.: MobilPetrol, Tescos kutak, AVIA vagy LukOil kutak.

Nos ez az előszűrő, ha nem tud megfelelő mennyiségű üzemanyagot átengedni, az elektronika úgy érzékeli, hogy már alig-alig van a tankban és leszabályozza a motort.

Ez is lehet egy hiba forrás. De ehhez szerintem (nem tudom biztosra) ki kell szedni a tankot. De majd egy jobb és hozzáértő szerelő ezt megmondja, hogyan javítható ha ez lenne a hiba.

Én a kezdetektől csak és kizárólag a prémium dízelolajat tankolom, lehetőleg az OMV-t vagy ha nincs más akkor a SHELL-t.

Előzmény: nikaa1234 (20135)
nikaa1234 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 20135

Hello!

 

Segítségeteket szeretném kérni , Ford Fiesta 1.4TDCI 2003 hibakódmentes, a következőt produkálja elindulásnál 1vagy2 fokozatban gyorsításnál megtorpan vagy éppen leáll attól függ mekkora  a lendület , nagyobb lendületnél megtorpan de ha tovább nyomom a gázt akkor újra indul , kisebb lendületnél ha tovább nyomom a gázt berángat és leáll , a következőket lassúbb tempónál nagyobb út hibáknál is produkálja tolatásnál szintúgy . 3-as vagy a feletti fokozatban még nem csinálta "szerencsére" . Egyszer pár hónapja EAC FAIL hibakódot kiírta egy pillanatra de azóta ez nem jelentkezett , akkor is hasonló volt csak akkor kb 80-as tempóra korlátozta a végsebességet.  Szerelő véleménye 1. ha lesz hibakód jöjjek vissza ... Szerelő véleménye 2. (másik szerelő) több minden lehet elektromos gázpedál, fojtószelep, üzemanyag ellátás , gyújtás stb... kezdjük el kicserélni a legolcsóbbal és így tovább ... ezt is ott hagytam ,most hozzátok fordulok segítsen aki tud .? 

 

Előre is Köszönöm!

Alessio1986 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 20134

Ciao 

Egy olyan kerdessel fordulok hozzatok hogy a baratnom Courierjaban kellene egy jol mukodo fekrasegito. Fiesta IV. Talaltam egy bontott IVes Fiestat. A kerdesem az lenne hogy mivel elter a ford alkatresz szama fel lehet-e rakni a Fiesta fekszervojat egy Courierra. Fiesta szama. 74049742. Courier 74049772. 

 

Koszonom.

todi21 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 20133

 

 

....Ez nem a fiesta kapcsolási rajza ,csak egy sematikus,de meg fogod érteni a működési elvét...!

Előzmény: Béla Bernáth (20122)
M63FUN Creative Commons License 2017.08.29 0 0 20132

én is ezen lepődtem meg, az enyém jópár évvel fiatalabb és abban sincs elektromos.

ki érti a ford logikáját, az EGR szelep ugyanez a téma................

Előzmény: trafo2000 (20131)
trafo2000 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 20131

Mk5 fiestában én sem láttam elektromos szervót. https://www.pieseauto.ro/pompa-servo-ford-focus-tddi.htm

Előzmény: M63FUN (20128)
Béla Bernáth Creative Commons License 2017.08.28 0 0 20130

Köszönöm,és abban tudnál segiteni hogy miért használ 3 vezetéket?szeretnék hozzá csatlakoztatni egy távirányitós  modult de azok csak két vezetékesek,polaritás váltással müködtetik a motorokat.

 

Előzmény: kombusz (20127)
todi21 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 20129

A Fiat puntó 1,2 8v 2000-es gyártmány is elektromos kormányszervóval készült....!

Előzmény: M63FUN (20128)
M63FUN Creative Commons License 2017.08.28 0 0 20128

2000-ben már elektromos szervó volt benne? ez biztos?

Előzmény: lalaford (20125)
kombusz Creative Commons License 2017.08.27 0 0 20127

A vezetö és anyosoldalon a zárszerkezetre  szerelt motorok müködtetik a központit.

Előzmény: Béla Bernáth (20122)
monogram Creative Commons License 2017.08.27 0 0 20126

Látogass el hozzájuk ....

http://www.kormanymu.hu/

 

Előzmény: lalaford (20125)
lalaford Creative Commons License 2017.08.26 0 0 20125

sziasztok!egy szèp fiesta tulaja vagyok,ami2000 1.8tdd.problèmàm van az elektromos szervóval.a motort hallani,de kormányzàs nagyon nagyon nehèz.mi lehet a problèma?

sz.imi Creative Commons License 2017.08.26 0 0 20124

213-as Fiesta nyilván 2013-as lett volna. Bocsánat.

Előzmény: sz.imi (20123)
sz.imi Creative Commons License 2017.08.26 0 0 20123

Sziasztok,


Most vettem egy 213-as Fiestát, lenne néhány kérdésem:

 

Tapasztalt valaki olyat, hogy a Fiestája csak úgy indul, ha a féket és a kuplungot is lenyomja? A kis kijelzőn megjelenik a Press brake and clutch üzenet, ha nem így teszel. Mi lehet az oka? Úgy tudom eredetileg csak a kuplungot kell...


Másik kérdés szeretnék venni hozzá elemeket, aminek nem tudom a nevét, így nyilván azt sem, hogy honnan szerezhetném be jó áron. Segítenétek?

Hogyan hívják az autó elején a rendszám alatti műanyag "rácsot" ami tulajdonképp a két ködlámpa között található?


Hiányzik az egyik szellőző műanyag rácsa is belül, ez az, ami oldalra, közvetlen az oldalsó ablakra fújja a levegőt, pici háromszög alakú.


Kormányon található audio rendszer vezérlő gombok nem működnek, eleinte többször vagy erősebben kellett megnyomni, aztán már nem reagált, csere vagy ha szétszedi szakember javítható? Ha csere, honnan érdemes venni?  

Lehet szükséges cserélnem az sofőr oldali ablakot is, honnan lenne érdemes nézni?

Köszi a válaszokat...

Béla Bernáth Creative Commons License 2017.08.24 0 0 20122

Sziasztok!97-es fiesta gyári központizár szerkezetbe mi  végzi a munkát.motor ,vagy mágnes tekercs?miért megy hozzá 3 vezeték (pl.bal hátsó ajtó)esetleg valakinek kapcsolási rajz?

trafo2000 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 20121

Focusnál,fiestánál előfordul ilyen,de jellemzően katalizátor csere megoldja.

Előzmény: puntooo (20119)
M63FUN Creative Commons License 2017.08.18 0 0 20120

ez nagyon "jó" hír, mert akkor 90%, hogy megvan a hiba. ennyi lett volna a célja az autódiagnosztának, mert

tudnak mérni menet közben is stb... én viszont azt mondom, hogy a topicban nem biztos, hogy van elég pont

ilyen motoros autó, lehet érdemesebb lenne elmenned egy fordra ráállt szakihoz, akinél ott tapasztalat. 

vannak szakik akik ráállnak egy márkára és nagyon vágják. (nem márkaszervízre gondolok, hanem privát de

tipusspecifikus szerelőre, biztos te is tudsz ilyeneket, akik csak toyotát, csak priust, csak mazdát, csak mercit stb. javítanak.)

Előzmény: puntooo (20119)
puntooo Creative Commons License 2017.08.18 0 0 20119

-Persze, igazad van.

-Hálás is vagyok minden válaszért, pláne hogy

-Némely topic közönsége kiutálja azokat is, akiknek csak 95%-ban ugyanolyan az autója...

De: a teljes műszaki alap mellett a 2003-as, 1,25-ös 75 lovas motorunk is teljesen megegyezik. A szoftvert nem tudom, azon lehet, hogy faragtak a japánok.

-Az előző tulaj még katalizátort is cseréltetett a márkaszervízben, persze át is vághatták. 

-Bemérettem a motort: a lambdák elvileg jól dolgoznak, a katalizátor gyanús.

Viszont egy végső szusszanásaival dolgozó katalizátor esetében 130-nál egy padlógáz okozta kipufogógázt fel tudja dolgozni? Miért nincs ilyenkor hibajel? 

-Viszont, mivel a teljesen más motorú Mazdákban és Toyotákban is előfordul a jelenség, és többen a labda-szonda kintebb emelésével megszabadultak a jelenségtől, felmerül az a gyanú, hogy a japánok esetleg (precizitásból, vagy környezetvédelemből) indokolatlanul szűkre vették a hátsó lambda tűréshatárait.

Ezért kérdezlek Titeket hogy a Fordoknál előfordul-e különösebb ok nélkül a "katalizátor elégtelen hatásfokú" működése hibajel+sárga motor a műszerfelon!

Előzmény: M63FUN (20118)
M63FUN Creative Commons License 2017.08.17 0 0 20118

nem hivatalos szervízt mondtam, hanem autódiagnosztát. az baromira nem ugyanaz.

az autódiagnoszta meg fogja mondani mi a gond a kocsival, mert kiméri. 

Előzmény: puntooo (20112)
ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2017.08.16 0 0 20117

Talán azért kisebb, mert a dízeles kevesebbet fogyaszt 100-on dízelből, mint a benzines benzinből;)

Előzmény: Ylla (20113)
trafo2000 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20116

Fojtó szelepházat leszedni,kipucolni.Ha ezután is csinálja,alapjárati motor csere.

Előzmény: bomberz400 (20114)
trafo2000 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20115

Motortér felől kibontható minden.Először klímásnál szedesd le a gázt.

Előzmény: jm68 (20108)
bomberz400 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20114

Udv Ford fiesta 1996 1.3 endurec vasblokkos lancos. Alapjarat neha fent marad nem esik vissza valamikor egyfolytaba fent van valamikor tobb napig nincs baj vele ? De most utoljara csinalt olyat hogy elvettem a gazt egy autopalya  leallon es leallt a kocsi. Utana beindult konnyen nem volt baj atlag fogyasztas 7 liter korul van vegyee hasznalatnal. Mi lehet a baj ?

Ylla Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20113

Sziasztok

 

Ha valaki tudja a választ, kérem hogy írja meg.

Egy 2007-es Fiesta, 1.4 TDCi autóról van szó. Mi az oka, hogy ezeknek a dízeleknek az ugyan ilyen benzinesekhez képest kisebb az üzemanyag tartályuk?

Ha jól tudom akkor a benzinesek tankja 45 literes, a dízeleké pedig "csak" 42 literes.

puntooo Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20112

Az előző tulajnál többször megjárta a hivatalos szervízt, de nem tudtak tartós megoldást találni, pedig szinte mindent kicseréltek.....

Előzmény: M63FUN (20111)
M63FUN Creative Commons License 2017.08.14 0 0 20111

vidd el a kocsit egy autódiagnosztához. ott szoktak ezek a rejtélyek megoldódni.

Előzmény: puntooo (20110)
puntooo Creative Commons License 2017.08.11 0 0 20110

A görbét megtaláltam, viszont az előző tulajnál és nálam is "rossz katalizátor hatásfok" hibajelzést ad, amit a márkaszervízben sem tudtak tartósan orvosolni, még katalizátor cserével sem. Szeretném megkérdezni, hogy a gyakorlatilag azonos motorú 2003, 1,25l, 75 lovas Fordoknál elő szokott-e; ill. sikerült-e tartós megoldást találni; esetleg van-e tapasztalatotok a lambdaszonda kiemelőről, nekem ugyanis ezt javasolták!

Előzmény: puntooo (20109)
puntooo Creative Commons License 2017.08.10 0 0 20109

Sziasztok! "Féltestvéretek" vagyok, egy 2003-as, 1,25-ös Mazda 2-es tulajdonosa, amely tudvalevőleg azonos gyártósoron, ill. azonos alapokon készült a Fiestával/Fusionnal. A korábbi tulaj sokat kínlódott a "katalizátor rossz hatásfoka" hibajelzéssel, amely nálam is megjelent. Konkrét kérdésem: a motor teljesítmény és nyomatékgörbéiről tudnátok-e egy hiteles linket adni? (A guglival sem boldogultam;összesen egy nyomaték-görbét találtam, amelynek viszont nem felel meg a motorom viselkedése-érezhetően hamarabb leesik a nyomatéka; ezért is lennék kíváncsi a gyári/mért adatokra!

 

Köszönettel: p 

jm68 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 20108

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Adott egy 2001-es Fiesta. A probléma, hogy a klíma kondenzvize befolyik az utastérbe. Ezért szeretném kitisztítani ez elfolyót és a magát a klíma elpárologtatóját. 

 

Sajnos leírást nem találtam hozzá, hogy hogyan lehetne szétszedni, ezért kérnék ehhez egy kis segítséget. Hogyan kezdjek neki?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!