Bár az az igazság,hogy már nincs is eredeti zármotor az autóban,apránként lecserélődött mindegyik az elmúlt 2 évben(utángyártott motorra)... Akkor újfent végignézem őket... A belső ajtózáró gombra reagál valami relé,de van,amikor a zárak is működnek. Érdekes módon,a riasztó csak akkor kapcsol be/ki,ha a zárak is működnek,függetlenül az említett relétől...
Tegnap vettem egy 2005-ös 1.4 16V-s Thaliát. Nem működik a duda és azt szeretném kérdezni, hogy tudja esetleg valaki, hogy a biztosítékok közül melyik felel a dudáért? Vagy huzogassam ki mindegyiket? Továbbá nincs valami elérhetőség egy Thalia kézikönyvhöz?
Ez a hiba okozhatja azt is,hogy a riasztót sem tudom kikapcsolni? (Cobra,nincs külön távirányítója.) A riasztót szerencsére sikerült kiszedni,utána még többnyire működött a központi zár,de most már többnyire nem. (A kulcsban cseréltem elemet.) A riasztós eset előtt szórványosan előfordult,hogy nem nyitotta elsőre az ajtókat,de 99%-ban rendesen működött. Jelenleg már az indulás utáni automata zárás sem működik...
P0420 hibakód + olajfolyásra utaló jelek az egyik szélső gyerta környékén. Volt szervizbe talp tömítés, szívósor tömítés, alapjárati szelep csere + gyertya csere. Katalizátorral elvileg semmi gond.
Eltelt egy hónap és megint felvillant a check engine ugyan azzal a hiba kóddal. Motorháztető nyitás és megint ugyan ott van a szélső gyertya környékén az olaj.
Köszi a választ. De az elakadásjelző kiválóan működik, csak ha az indexkart lehúzom picit kattog a relé és semmi jelzés. Ezek szerint az elakadásjelző relé egyben index is. Ez egy pa66-gf30 relé,ami az elakadás jelző. Üdv Jani.(Pimpó 1)
Sziasztok! Kérdezném, hogy a vészjelző és az index egy relé? Esetleg külön van de hol,és mi a tipus száma. Kösz i a válaszokat.A vészjelző működik de az index nem.
Valaki meg tudná nézni nekem, hogy nála 1.4 16V motor esetén mennyi a fordulatszám 90, 110 és 130 km/h (óra szerint) tempónál 5. sebességi fokozatban?
Tudtok bármilyen körülményről, aminek a hatására megváltozhatnak az egyes sebességekhez tartozó fordulatszámok (nyilván ugyanabban a váltó fokozatban) és akár emiatt az egyes váltófokozatokhoz használatos sebesség tartományok?
Az ablakmosót sikerült megcsinálni, kivetem a motort, lepattintottam a kis rotoros szivattyú részét, megforgattam a tengelyt ami be volt rohadva, és most működik már 3 hete. :D
Kapott egy akksit, most már pöcc-röff.
Eddig el akartuk adni, de most már lassan egy hónapja felbecsülhetetlen szolgálatot tesz, hiszen sajnos a törött autó még mindig áll és kell a munkához a páromnak. Annál a 200e Ft -nál amit kapnánk érte most jóval többet ér.
A központi zár még mindig nem jó, nem foglalkoztam vele, viszont egy klincset vettem a rudazat biztosító műanyag miatt......külön hol lehet venni ilyet ?
A kolléga alattad írta, hogy az ajtónyitó csatlakozója is okozhatja a központi zár kulcsról gombbal való nyitásának hibáját.......hmm...most már nem emlékszem, de lehet, hogy kb. azóta rossz mióta kicserétem a nyitót...ami egyébként működik az utastérben levő gombbal vezérelve.
Az egyébként alap szerintem, hogy a 16 szelepes nem szereti, ha hidegen van leállítva. Nem tudom miért pontosan. Eleinte nálam is volt ilyen hiba, hogy dadogva, vagy nagyon nehezen indult ilyenkor be, de mióta figyeltem arra, hogy legalább egy kicsit legyen meleg a motor ( nagyjából álljon be a ford. a normálra, tehát ne emelt legyen a fordulatszám ) utánna már nem volt ilyen jellegű hibám.
Én nem tudom milyen összefüggés lehet ebben, mert nálam kb. 250ekm óta olyan a kaniszter teteje, hogy hol leugrik, hol visszateszem, ha éppen arra matatok, de semmi különbség nincs, még csak benzin szagot sem lehet érezni az utastérben. Nincs rángatás, torpanás...
Az első hideg beindítás után jellemzően nem, de míg nem meleg a motor és úgy állítom le. Amikor utána indulnék pár perc után, akkor már csinálja a megtorpanást. Most amióta a kanisztert leszedtem a szénszűrő házról, azóta nincs ez a probléma, csak az utastéreben néha álló helyzetben benzin és kipufogó szag emiatt.