Keresés

Részletes keresés

Csmg Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10071
Legközelebb majd jobban figyelek.:)
Előzmény: rally forever (10070)
rally forever Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10070

És a 66-67? :o) Kalézolhat Neked az ember, csak a Mester jelzést figyeli a Borároson lefele...

 

Alléba voltam, a 06-65 párossal jöttem hazafelé... Hát vagy a kolléga szokott hozzá a Combájnhoz, vagy én vagyok hiperérzékeny, esetleg a kocsi hagyott ki féken, de néha olyanokat borított, hogy olyat még sínfékkel se lehet :o)

 

R.

Előzmény: Csmg (10068)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10069
1402-es megérkezett Budafokra.
Csmg Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10068
Fűműhely után 1-2 hónapig hiperhülye volt, azóta jó.
Előzmény: rally forever (10067)
rally forever Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10067

Nekem végigdolgozott egy délutánt a 17-esen, meg egy másfél kör sűrítést az 1-esen, az ég világon semmi gondja nem volt. Meg is jegyeztem, hogy milyen jó. 1 hónapja kb.

 

R.

Előzmény: ymuh (10059)
FAV 20 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10066
Csak raktam egy képet, ennyi.
Előzmény: FKU-911 (10065)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10065
Ha válasz akart lenni az előzőre, akkor ez a 1450, nem a 1480.
Előzmény: FAV 20 (10058)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10064
A nemrég felújított Tátráknál is kicsit más a hang.
Előzmény: UV-gépes (10062)
UV-gépes Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10063

Véleményem szerint is jobb a félreállásos, mint a leváltásos "műszaki".

 

Én fordítva szeretem, de ez egyéni ízlés kérdése. Irányítási szempontból Neked van igazad, de amikor vezetek, jobban szeretem a leváltásos pihenőt. Igaz, a jó kocsit is továbbadom, de a rossztól* is megszabadulok egyszer... :) Valamint szeretem figyelni a kocsik lelkét, az apró különlegességeket, eltéréseket, stb., de ez már csak játék a részemről.

 

*itt nyilván nem a műszaki hibásra gondoltam, mert olyat nem adok tovább, hanem javíttatom, vagy lecserélem

Előzmény: varga károly (10043)
UV-gépes Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10062

"Nagyon érdekes a hangja a 1445-nek. Talán más a hajtása, de a motor az biztos más."

 

Szerintem pont ugyanaz a TK44-es típusú motor van benne, mint a többiben. A felújítottaknak valamiért magasabb hangja van, ezt én is megfigyeltem.

Előzmény: FAV 20 (10035)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10061

1349 ma már kint van 49-es beugróban.

 

1310-el mi lett? Még mindig 'csak' forgóvázra vár? Sokkal előbb megállt, mint pl. a 1349.

Előzmény: 3823 (10050)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10060
Dede 24-esen volt hétfőn reggel 3x is láttam, akkor úgylátszik a délutáni csúcsra visszacsatolódott a körútra. Ma már én is láttam a körúton a 1468-1469-et. Örültem is neki. :D
Előzmény: 1433 (10055)
ymuh Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10059
Hála az égnek :) Az egy rémes szekér...:P
Előzmény: rally forever (10052)
FAV 20 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10058
Tegnap láttam.
BPI-553 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10057
1480-al mi a helyzet? Már egy hete nincs kiadva az 50-esre. :-((
1433 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10056
Fotóm ugyan nincsen, de jól láthattam, hogy tegnap déután a 1466-1467 párost vezérelted a 4-esen?
Előzmény: Kocso84 (10049)
1433 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10055
1469-est én is láttam tegnap délután a 4-esen, úgyhogy ő (még) nem jött le a körútról.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (10044)
rally forever Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10054

Közrejátszott Ő is, de egy elhagyott csavarnak több köze volt hozzá :o)

 

R.

Előzmény: GABEN352 (10053)
GABEN352 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10053
Az a fránya gravitáció volt a hibás? :/
Előzmény: rally forever (10052)
rally forever Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10052

1327 egyenlőre kisebb pihenőre utalva Jászairól. Itt ugyanis az egyik kardánrúd elköszönt eredeti felfogatási helyétől, és az aszfaltig távozott :o)

 

R.

rally forever Creative Commons License 2010.09.14 0 0 10051

A délután folyamán úgy össze volt csatolva a 68 a 69-el, mint annak a rendje. És a Moszkván volt, 4-esen. Kettes nem volt előtte :o)

 

A 1460 menni tud, a többi már 4 éve is borzasztó volt :o)

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (10044)
3823 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10050
Igen csak nincs hozzá forgóváz,1349 ma próbázott a Gellért rakparton.
Előzmény: FKU-911 (10046)
Kocso84 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10049
A 1425-ös a 1432-vel van már régóta, és ma (is) lerobbant ez a páros.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (10044)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10048
Meghiszem azt :DD
Előzmény: ymuh (10047)
ymuh Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10047
hm...a 1425-1429-es párosnak egy-két topictárs csuklóból örvendene:D
Előzmény: FKU-911 (10046)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10046

1425-1429 kéne.:)

 

 

Budafokon a 1317-et kimozdították a dögsorról, tegnap a csarnokban műtöttek rajta valamit.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (10044)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10045
A Moszkva téri indulásokat kellett volna 1-2 perccel korábbra tenni. Így állandóan futóverseny volt.
Előzmény: CKD Kombinát (10042)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10044

Üdvözletem!

 

Történtek ma kisebb-nagyonbb változások. Egyik, hogy a 1460 lejött a körútról, ma a 2-esen boldogít. (Nem valami népszerű a sofőröknél, nagyon szídják). Másik, sajnos a 1469-es is lejött a körútról néztem reggel nagyot, hogy mit keres a 24-esen. Úgyhogy lehet figyelni a körúton újabb kocsik megjelenését. (1416,1425,1429..stb.)

 

Üdv: Ics Mániás

varga károly Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10043

Egyetértek. Véleményem szerint is jobb a félreállásos, mint a leváltásos "műszaki".

Járművezetőnek az állandó kocsi miatt. Zavar esetén könnyebb rendezni a villamosokat, tehát az utasnak a legkevesebb kényelmetlenséget okozzuk. Egy ideig voltak is ilyen menetrendek hétvégeken a 41-es, 18-as, 47-es, 56-os vonalakon. Most is megoldható lenne hétvégéken a 18, 19, 41, 47, 49, 59-es vonalakon. ( talán még a 61-en is) Ennek azonban többletjármű igénye van. Finanszírozási szempontból van érdekellentét az integrátor és üzemeltető közt. 

 

Más: Tudomásom szerint a hétvégi 41B-re a táblákat az utastájékoztatás készítette. (papír alap lefóliázva) 

Előzmény: CKD Kombinát (10042)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.09.13 0 0 10042
Egyébként a menetrendet egész jól sikerült összehozni.

Nagyon jó volt a félreállós műszaki pihenő, igaz a '23-as nem épp a legjobb kocsi, de csak kiismeri, megszokja az ember egy idő után. Nekem jó volt végig dolgozni egy 9 óra 15 perces szolgálatot végig egy kocsival.
Lehetne ilyen máskor és máshol is, a 41-esen vagy 47-esen hétvégén például megoldható is lenne!

:D
Előzmény: CKD Kombinát (10041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!