És a 66-67? :o) Kalézolhat Neked az ember, csak a Mester jelzést figyeli a Borároson lefele...
Alléba voltam, a 06-65 párossal jöttem hazafelé... Hát vagy a kolléga szokott hozzá a Combájnhoz, vagy én vagyok hiperérzékeny, esetleg a kocsi hagyott ki féken, de néha olyanokat borított, hogy olyat még sínfékkel se lehet :o)
Nekem végigdolgozott egy délutánt a 17-esen, meg egy másfél kör sűrítést az 1-esen, az ég világon semmi gondja nem volt. Meg is jegyeztem, hogy milyen jó. 1 hónapja kb.
Véleményem szerint is jobb a félreállásos, mint a leváltásos "műszaki".
Én fordítva szeretem, de ez egyéni ízlés kérdése. Irányítási szempontból Neked van igazad, de amikor vezetek, jobban szeretem a leváltásos pihenőt. Igaz, a jó kocsit is továbbadom, de a rossztól* is megszabadulok egyszer... :) Valamint szeretem figyelni a kocsik lelkét, az apró különlegességeket, eltéréseket, stb., de ez már csak játék a részemről.
*itt nyilván nem a műszaki hibásra gondoltam, mert olyat nem adok tovább, hanem javíttatom, vagy lecserélem
Dede 24-esen volt hétfőn reggel 3x is láttam, akkor úgylátszik a délutáni csúcsra visszacsatolódott a körútra. Ma már én is láttam a körúton a 1468-1469-et. Örültem is neki. :D
Történtek ma kisebb-nagyonbb változások. Egyik, hogy a 1460 lejött a körútról, ma a 2-esen boldogít. (Nem valami népszerű a sofőröknél, nagyon szídják). Másik, sajnos a 1469-es is lejött a körútról néztem reggel nagyot, hogy mit keres a 24-esen. Úgyhogy lehet figyelni a körúton újabb kocsik megjelenését. (1416,1425,1429..stb.)
Egyetértek. Véleményem szerint is jobb a félreállásos, mint a leváltásos "műszaki".
Járművezetőnek az állandó kocsi miatt. Zavar esetén könnyebb rendezni a villamosokat, tehát az utasnak a legkevesebb kényelmetlenséget okozzuk. Egy ideig voltak is ilyen menetrendek hétvégeken a 41-es, 18-as, 47-es, 56-os vonalakon. Most is megoldható lenne hétvégéken a 18, 19, 41, 47, 49, 59-es vonalakon. ( talán még a 61-en is) Ennek azonban többletjármű igénye van. Finanszírozási szempontból van érdekellentét az integrátor és üzemeltető közt.
Más: Tudomásom szerint a hétvégi 41B-re a táblákat az utastájékoztatás készítette. (papír alap lefóliázva)
Egyébként a menetrendet egész jól sikerült összehozni.
Nagyon jó volt a félreállós műszaki pihenő, igaz a '23-as nem épp a legjobb kocsi, de csak kiismeri, megszokja az ember egy idő után. Nekem jó volt végig dolgozni egy 9 óra 15 perces szolgálatot végig egy kocsival. Lehetne ilyen máskor és máshol is, a 41-esen vagy 47-esen hétvégén például megoldható is lenne!