Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AndrewBlase Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29731

Upsz, a fékolaj csere eddig kimaradt!

Ma délután kicsit átgondoltan a kocsival kapcsolatos dolgokat. Pár éve fékbetétet kellett cserélnek, mert a jobb első keréknél elfogyott, és már a fémet ette a tárcsa.

Tavaly meg ugyanennél a keréknél kellett féltengely-csapágyat cserélnem, mert kezdett behalni. (írtó hangos lett.)

 

E kettő hiba összefügghet egymással? Meg kellene ejtenem egy futómű beállít(tat)ást? Vagy szimplán csak a véletlen műve, hogy eme 2 hiba ugyanannál a keréknél jelentkezett?

 

Egyébként ezeket leszámítva eddig semmi problémám nem volt kis dobozkával. :))

Előzmény: Landsmann_ (29730)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29730

Nekem lassan 80000 lesz benne, de tulajdonképpen én is csak a szűrőket és a testnedveket (fékfolyadék, fagyálló, váltó és motorolaj, ablakmosó folyadék) cseréltem. Ja, meg a hátsó lengéscsillapítókat. Nem vettem ugyan észre semmi rendelleneset, de egyik kerékcsere alkalmával megemelve az autót láttam meg, hogy az egyik lengéscsillapítóból szivárog az olaj. Gyertyacsere még várat magára, majd ha elérte a 105000-et. :)

Előzmény: AndrewBlase (29727)
sz_v Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29729

Zavarna, ha az enyém lenne a kocsi. :) Így túllendülök a dolgon azért.

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: h.c.s (29728)
h.c.s Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29728

Több 10ezer ember használja így. Ha nagyon zavar, lehet vele bűvészkedni.

De szerintem nem érdemes.

Előzmény: sz_v (29726)
AndrewBlase Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29727

Üdvözletem!

 

Informálódni szeretnék.

2004-es 1,3-as 92 LE Wagonunk a napokban elérte a 90e km futásteljesítnényt. A gépkönyve szerint ilyenkor ildomos kicserélni ezt-azt rajta.

Viszont olvastam itt egynémely hsz-ben, hogy felesleges pénzkidobás volt, mert a gyári alkatrésznek semmi baja se volt (még).

 

Szóval azt szeretném kérdezni, hogy mi az, amit feltétlenül javasolt cserélni? Látszatra/érzetre semmi probléma nincs a kocsival, és szeretném, ha ez így is maradna, de feleslegesen nem verném költségekbe magam. Hangsúlyozom, FELESLEGESEN. Mert ami jár, az jár a kis jószágnak.

Anióta nálunk van (8 éve [50e km]), motorolaj (és szűrő) rendszeresen lett cserélve, kapott friss váltóolajat, hűtővizet, fékbetétet/féktárcsát, levegőszűrőt, a napokban pollenszűrőt (eddig úgy tudtam, az csak a klimás modellekben van :O).

 

Köszönöm előre is a Tisztelt Márkatársak infóit!

sz_v Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29726

Ja értem, azt hittem a kezdetit is befolyásolja, nem csak azt, hogy gyorsabban megy le.

Nekem mindegy, nem az én kocsim, csak használom jelenleg és mivel a tulaj nem ért hozzá semmit, így próbálom kideríteni, hogy van e valami nagy gebasz, vagy nyugodtan használható a kocsi.

Előzmény: miklos.a (29725)
miklos.a Creative Commons License 2016.03.30 0 0 29725

hogyne ért volna sokat!

Előtte sokáig ment 2000 környéki fordulaton most 10 sec után lecsökken 1500 környékére.

Sokat jelent nekem.

Neked lehet hogy nem...

Előzmény: sz_v (29724)
sz_v Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29724

Kösz a válaszokat, de akkor nem ért semmit az ellenállásod, ha azzal együtt is ennyi a fordulatszám hidegen, nem? :-)

 

Ez egy 2001 végi kocsi, amúgy, az korainak számít?

miklos.a Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29723
Előzmény: miklos.a (29722)
miklos.a Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29722

tavaly szeptember, október körül volt valakinek egy hozzászólása itt, hogy a levegőcsőben lévő hőérzékelő vezetékeire egy ellenállást beépítve a hideg alapjárati fordulatszám csökkenthető.

Én ezt az ősszel be is építettem, de már nem emlékszem az ellenállás adatára... keress vissza.

Nekem így most hidegen 2000 -2200 körül indul és kb 10-15 mp után lemegy szépen 1500 környékére a fordulatszám. Egész télen kifogástalamul működött

Előzmény: sz_v (29719)
h.c.s Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29721

Hidegben normális.

kb. 2200, 1800, 1500 1200 a hideg függvényében.

Előzmény: sz_v (29719)
h.c.s Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29720

Az első évjáratok voltak ilyenek, később ezt a funkciót elhagyták.

Előzmény: agyilagzokni (29716)
sz_v Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29719

A G13BB motoroknál normális, hogy hidegindítás után 2250-en áll a fordulatszám és onnan megy lejjebb szépen lassan, ahogy melegszik?

Eddig csak olyan autókkal volt dolgom, amik max 1100-1200-nél kezdték ezt.

 

Ha nem normális, akkor merre nézzek körül, alapjárati motor takarítás? Hol találom, egyszerű leszedni?

Előre is köszi

dudo_8 Creative Commons License 2016.03.29 0 1 29718

Köszönöm szépen !

 

Amugy megvagyok,a wagon még gyönyörűen müködik igy 14  éves létére is ! ( 122.000 km )

Minden jót !   Üdv :  dodo8

Előzmény: RetteNETes Lalyos (29717)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29717

Szia dudo8!

 

Nem tudok segíteni, mert nem tudom megváltoztatni a jelszavakat, adatokat... :-(

Előzmény: dudo_8 (29714)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.03.29 0 0 29716

Erőteljesen gondolkodok azon, hogy a sárga-fekete szálba beiktatok valami kisméretű, és könnyen elhelyezhető kapcsolót, mert a műszerfalat nincs szívem szétfaragni, éjszakai közlekedésnél sokkal jobban kíméli az ember szemét az óra visszafogott fényereje, a tervezésnél talán nem gondolt senki arra, hogy nappali verőfényben nélkülözhetetlen a világítás használata.

Előzmény: h.c.s (29702)
kobraCode Creative Commons License 2016.03.26 0 0 29715

Köszönöm szépen! Már pdf-ben van nyomtatásra előkészítve :-)

Előzmény: ugyörgy (29712)
dudo_8 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 29714

Sziasztok !       Lalyos  !

 

Kérném segitségedet, már egy jó ideje nem tudok belépni a Wagon R+ fan oldalra. Mi a teendő? 

Köszönettel : dudo8      mostmár mint dudo_8

csak egy vev Creative Commons License 2016.03.26 0 0 29713

Üdv

Minek a jele lehet az,ha állóhelyzetben nyomom a féket megemelkedik a fordulatszám.

ugyörgy Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29712

ment

Előzmény: kobraCode (29711)
kobraCode Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29711

Ok, vágom ;) ide jöhet: kobracodekukacgmailpontcom

 

Köszi előre is.

Előzmény: ugyörgy (29710)
ugyörgy Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29710

Elektromosan tudnám küldeni, djvu kiterjesztésben, a sumatra pdf olvassa, kezeli, csak nem publikus az emiled.

Előzmény: kobraCode (29709)
kobraCode Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29709

Köszi, nem is kell neked az a könyv? Vagy másolás után postázzam vissza?

Előzmény: ugyörgy (29708)
ugyörgy Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29708

Szia.

Ha írsz egy címet küldenék egy kézikönyvet.....

Előzmény: kobraCode (29706)
stegere Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29707

Szia. 

 

Erre  a csőre gondoltál ? ::

 

Mindkét oldalán 2 csavar van...

Előzmény: JRevai (29699)
kobraCode Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29706

Köszi, rendes tőled, nem tudom helyileg hol vagy de én Kaposvár, másolni tudok.

Előzmény: h.c.s (29705)
h.c.s Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29705

Ha le tudod másolni, én adok egyet kölcsön...

Előzmény: kobraCode (29704)
kobraCode Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29704

Srácok nincs valakinek használati könyve a Wagonhoz? Sajnos nem kaptunk hozzá? Jó pdf-ben is.

Köszi.

kobraCode Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29703

Igen, konkrét hibakód volt sajnos rá :-(

50-et még mi is adnánk érte, de ennyit nem ér meg, még akkor sem ha 15 évente cserélni kellene.

Szerdán viszi vissza a kereskedő szervizbe, kíváncsi vagyok mit csinálnak majd vele.

Előzmény: JRevai (29700)
h.c.s Creative Commons License 2016.03.25 0 0 29702

a sárgafekete szálat csípd ki az óra csatijából és jó lesz.

Előzmény: agyilagzokni (29701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!