A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Terv = Arra való - általában írásos - gondolat gyűjtemény, mely biztosítja, hogy a megtörtént valóság és az előzetes elképzelések közötti különbséget minél korrektebb módon megállapíthasd.
Ezzel továbbá az a baj, hogy alapvetően midi rendeltetésű autóbusz-viszonylatok azért lesznek továbbra is szólóval kiszolgálva, mert ezek az e-buszok olyan szóló vonalakra vannak bedobva, ahol nem midikre volna szükség. Ezért marad majd a 186,191,237 buszok is szóló üzemben. :(
Olyan alternatíva nem játszik esetleg, hogy legalább a 16A vonalon Modulo menjen? (16-oson Karsan)
De mely szakaszo(ko)n jelentene ez problémát a vár esetében?
Mert a Krisztina térnél Deák felé egy szegély-leharapás is segítene, de ha a villamos-megállóból indulna, az meg végképp. Hol van még szűk keresztmetszet?
Nem tudtam, hogy oktatsz is és, hogy ilyen régóta vezetsz. Véleményed elfogadom és tiszteletben tartom. Így egész más szemmel olvasom a hozzászólásodat is. Új vagyok itt, nem ismerem a Nicknevek mögött milyen tényleges tapasztalattal rendelkeznek az emberek.
Remélem nem dorongoltam le senkit, aki sokkal tapasztaltabb nálam, csak sofőrként ilyenkor úgy érzem meg vagyok szólítva ilyen témákban.
Próbálam védeni a sofőröket általánosságban, mert lehordanak minket jogtalanul is. És persze sok esetben teljesen jogos a panasz a járművezetővel szemben. Tudom, hogy van igénytelen, nem törődöm típus. Az ő hozzáállásukon nincs mit védeni.
Részemről nem rugózom tovább a dolgon, értettem, hogy mire céloztál. Egyetértek veled, nincs vita közöttünk :)
Adott egy elektromos meghajtású midibuszból húsz példány. Nem szennyezik közvetlenül a belváros levegőjét, nagy befogadóképességűek, és a széles kocsiszekrény ellenére lehet a szűk utcákban is manőverezni velük. Adott egy másik, dízelüzemű típus, aminek példányai csúcsforgalomban úgy néznek ki, mint egy heringes doboz, de külvárosi vonalakra ideálisak lennének, mert kiválóan működik rajtuk még az első ajtós felszállási rend is.
Na vajon melyik kerüljön a Várba és a belvárosi 16-os vonalra?
Elvileg jövőre építik a külső Bécsi úti villamost, (úgy hallottam), ezért merült fel a kérdés.
Ahogy írtad, (megnéztem Google-Térképen is) a 237-es busz meghosszabbítása lenne a legjobb megoldás:
ezeken az utcákon: Jablonka út - Vízmosás utca - Testvérhegyi út - Kapaszkodó utca - Domoszló útja - Kocsis Sándor út útvonalon. Az ott élők pedig jól is járnak, mert akkor már valószínűleg úgyis Karsanok mennek ott, vagy SU10.
És mi lesz a 160-as busszal? Lerövidül a Bécsi útig, vagy marad a Váradi utcai hurok?
Gyakorlatilag az első 4-5 kép érdekes belőle, amin egy Tüke-zöld Credo és az új gyárcsarnok látszik. A többi képen a DDKK fehér Credoi, a Tüke-zöldre átfotóboltolt E6-os Econell bemutatókocsi (nagyon égő) és a pécsi BKK-kék Credok láthatóak.