Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65776

Végre egy emberes fogyasztás, mindenki 5-6, max 7 literezik itt mint valami Smart/robogó klubban. :))

Bár tudom te nem örülsz neki annyira...

Előzmény: naveed (65775)
naveed Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65775

Akkor én is küldenék egy kis adatot:

 

naveed: 2.0 benzin, 136 LE, gyártási év 2003; (forgalomba h. 2003); város: 9,8-10, autópálya: ki tudja?; 158.xxx km.

Előzmény: balazs.robert (65763)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65774

Azt esetleg meg tudod mondani, hogy mi a hivatalos neve/kódja/cikkszáma/akármilye ennek a fejnek? Ami alapján tudok keresni. Köszönöm!

Előzmény: Zolysys (65769)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65773

Jól értelmezted, a kora magasabb eggyel, 2006-os.

Nekem az utolsó ülés sort még nem kellett beizzítani de örülök neki, hogy ott a lehetőség és, hogy a forgalmiban is 7 személy szerepel. Amúgy abba a sorba hogyan megy a beszállás? Előtte levő sor háttámla lehajt, hátsó sorba betornáz?

 

Viszont akkor úgy látom a jelenségeim egyelőre nekem szólnak személyesen, hiába, biztos lelke van neki és csak szeretne egy kicsit kitűnni a tömegből.

 

Kösz az összehasonlító infokat, egy év múlva térjünk vissza mindenképpen rájuk, addigra szerintem már te is túl leszel a 90e-n. :)

Előzmény: Ambree (65767)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65772

Öregszel :D:D:D:D:D

Előzmény: tisvol (65762)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65771

2006-os. Szerintem kijelző csere nem kellene, van a családban ugyanilyen évjárat de már mp3 képes fejegységgel, kijelzője ugyanez.

Vagy a kék fog miatt?

Előzmény: Zolysys (65769)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65770

ezzel meg az a bibi hoigy mire az autóba kerül a vellany 3 x annyit szennyezünk vvele...

Előzmény: _Haszi_ (65756)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65769

Fejegység: Lehet- elvileg.. de tudni kell mikor az autód... és valószínűleg kijelző is kell hozzá!!!!

Előzmény: _spyglass_ (65754)
Smíró Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65768

Akkor, hogy a teljesség igényére törekedjünk, a hiányzó adatok:

 

Smíró: 136 LE, Gyártási év 2006; (forgalomba h. 2007); várost nem tudom, autópálya: 6,5; 83.000 Km.

Előzmény: balazs.robert (65763)
Ambree Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65767

"...Enyém plusz egy év..."

Mármint plusz egy év a kora vagy plusz egy év a gyártás éve? Én egy évvel "idősebbnek" értettem, de a Robi a táblázatba 2008-asnek írta... :-)

 

"...Ilyen fejegységet vajon lehet utólag értelmes áron beszerezni és bepakoltatni?..."

Sajnos én nem tudom, de Zolysys mostanában pont a fejegységek variatikáját tanyulmányozza :-) Talán kidob erre is valamilyen 100%-hoz közelítő valószínűséggel rendelkező választ :-)

 

Az SW előtt nekünk volt már egy ötajtós 307-es, 2002-es. Abban nem volt tempomat, de szerettem volna bele miután vezettem egy tempomatos autót. Sajnos sehogy sem jött össze, ezért nem próbálkoztam, már a megrendeléskor kértem bele...

 

"...csapágyat már cserélni kellett..."

Az SW-n nem volt semmi hasonló probléma eddig, az ötajtóson nekem is kellett egy htásó csapágyat cserélni... meg egy váltót anyaghiba miatt :-)

 

A szervízintervallumkijelzővel nem törődöm, lámpabúrám még nem mattul, 'fap'-ilag még édes tudatlanságban vagyok, a 90e-es szervíznek az innenső oldalán :-)

 

A 6. 7. üléseket nem vettem meg az elején, így 6 alatt maradtunk az árral, aztán később egy bontós 307-esből a vaterán sikerült szerezni kettőt negyvenpár ezerért, ami így nagyon jól jött ki, a gyerekek imádnak hátul utazni - pont ma is betettem, mert délután lesz egy 4 felnőtt + 3 gyerek-es utunk... :-)

Előzmény: _spyglass_ (65754)
Ambree Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65766

:-)

Előzmény: tisvol (65762)
szucsati Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65765

Nálunk is volt szívás, nálunk csak annyi, hogy a gmail névjegyzék szintkronizálás be volt kapcsolva. Az még nem lett volna zavara, de ugye üzenetküldés már itt egyben van, sms küldéskor is jött fel a jópárszáz emailcím.

Egyébként asszony szereti, alig tudja letenni :(

Előzmény: tisvol (65762)
tisvol Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65764

És tudod mi van ilyenkor....fel a netre, guglizás, fórum olvasás, stb. De a három óra alatt nem találkoztam senkivel, akinek amiett nem ment mert elütötte a címét. :)) Nekem amióta a net, net .hu-ra végződő címem voltak. Kivéve a céges, de azzal nem regelek sehová, nem adom ki, tehát akkor írtam le utoljára amikor az Outlookot beállítottam. És az a gond, hogy ilyenkor ha nem megy valami annyira felpörgök, próbálom megoldani, hogy persze nem tudtam elaludni. Mire sikerült, meg kelni kellett :) Kb el tudom képzelni hogy ilyenek miatt készülnek a "hétfői kávéfőzők" :)

Előzmény: balazs.robert (65763)
balazs.robert Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65763

Ez még a családnak is tetszett.

Remélem azóta nem vágtad a sarokba a telót.

 

A táblázatott a kérések alapján bővítettem.

Akinek még van valami javaslata azt szívesen várom.

Előzmény: tisvol (65762)
tisvol Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65762

Áááááááá....ne tudd meg! Tegnap óta van Androidos telóm. Sajna MUSZÁLY! voltam csinálni egy gmail-es címet, mert e nélkül szinte használhatatlan. Tegnap a rútert is szétcsavaroztam, mert nem tudtam bejelenkezni a fiókomba a telefonomról. Állandó hibaüzenet. Bakker....gmail.hu-val akartam megtenni :) Kb 3 óra elteltével jöttem rá, amikor leültem a számítógép elé, hogy akkor lássuk mi merre. Nem kicsit voltam idegbajos :)

Előzmény: Ambree (65759)
Totyasrác Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65761

Egyetértek (a következő hsz-eddel is).

Előzmény: _spyglass_ (65755)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65760

Nyilván meg kell maradni a realitások talaján. Azt is lehetne, hogy az erőművek felét gyorsan leállítjuk és gyertyával világít mindenki meg elfelejti az elektromos kütyüinek nagy részét. Csak ez sem reális alternatíva, ellenben kikapcsolni a tv-t amikor nem nézi az ember, az igen.

Az, hogy a (csak) elméleti síkon elképzelhető sokkal drasztikusabb lépéseket nem tesszük meg szerintem semmilyen formában nem legitimálja azt, hogy a kivitelezhető kissebbeket sem tesszük meg. Még ha el is vicceljük a dolgot.

De nem akarok itt moralizálni, mindenki úgy csinálja a dolgait, ahogy jónak tartja a saját szempontjai szerint.

Előzmény: _Haszi_ (65756)
Ambree Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65759

Már velem is előfordult, hogy a gmail.com címemet vagy másét hu-val írtam :-) de a com-ra is elküldtem utána, úgyhogy biztos megkaptad :-)

Előzmény: balazs.robert (65757)
balazs.robert Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65758

Lehet, hogy félre gépelte, ezért írtam, hogy ha van lehetőség mindenki nézzen rá, mert valótlan adatot igyekszem nem közzétenni.

 

Bocsi előre is, ha előfordúl.

Előzmény: Martinka. (65741)
balazs.robert Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65757

bocsi

balazs.robert00@gmail.COM

Előzmény: Ambree (65740)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65756

Ja, mint mondtam robbanó motor nélkül meg még kevesebb:D

Előzmény: _spyglass_ (65755)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65755

(arról nem is beszélve, hogy milyen árról beszélünk, ami odakint első körben ingyenes...)

 

Az egyik legfontosabbat szerintem nem kellene zárójelbe tenni. És spceiel azt gondolom, hogy ha vannak dolgok amire nem sajnálom a pénzt, időt, fáradtságot azok mindenképpen azok amikkel azt segítem elő, hogy a gyerekeimre élhető bolygót hagyjak. Ha csak kicsit tudok tenni érte akkor annyit teszek.

Igazad van, hogy lehet ezt ezer oldalról vizsgálgatni és párhuzamokat vonni de az tényszerű, hogy FAP-pal kevesebb káros anyag kerül ki, mint a nélkül. És innentől kezdve a többi már csak önigazolás és ürügyek. Szerintem.

Előzmény: _Haszi_ (65752)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65754

Enyém plusz egy év, plusz 17e km, de nagyságrendileg ugyanott vagyunk.

Az MP3/blútúsz/tempomat trió irigységre ad okot. :) Ilyen fejegységet vajon lehet utólag értelmes áron beszerezni és bepakoltatni?

Zörgés, ne is mondd. Kicsi ciripelés ott, egy kicsi ott. Ezt már én is a helyén tudom kezelni de azért meglennék nélküle.

 

Ami nem tecc:

- Bal hátsó csapágyat már cserélni kellett, 5e km-mel ezelőtt. Egy viccnek gondolom ennyi futás után úgy, hogy nem volt soha jellemző a hátsó tengely agyonterhelése.

- A már említett gyorsított visszaszámlálás szervízintervallum ügyben Amióta írtam megint ugrott 200km-et lefele, mentem 20-at kb...

- Lámpabúra mattulás, nem lerakódás vagy karcolódás, hanem az anyag egyszerűen tejüveg (tejplexi :)) lett.

- 90e szervízen computer aszondta, a FAP 68%-os telítettségen mocorog... Ez alapján 130e környékén be fogja dobni a törölközőt, amit nagyon nem értékelnék. Tenni nem nagyon lehet ellene, asszem.

 

Amúgy mi is szeretjük, kényelmes, kölkök imádják a panorámatetőt meg rugdosni a kisasztalt az ülés hátulján. Mindent elnyel amit kell, megy rendesen, én a fogyasztással is elégedett vagyok, a feleekkora off másik verda másfélszer ennyit eszik simán ha nem figyelek oda.

Előzmény: Ambree (65750)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65753

A nagy nyomás meg egyébként pont nem jó hivatkozási alap, mert annak köszönhetően sokkal jobb égés, jobb hatásfok, kevesebb károsanyag kibocsátás lesz. Meg lehet nézni mondjuk egy sima TD, D motort pár évvel ezelőttről 80 lóerővel, hogy mennyit füstöl, meg mondjuk egy 1.3-as JTD Doblót... Utóbbi szinte csak padlógáznál okád ki olyan füstgombócokat, mint a korábbi szívó, vagy T-dízelek kisebb gázadásra is.

Előzmény: Totyasrác (65748)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65752

Ne kezdjünk el félemlni ez ügyben megint sztem, de valahol ugye pont az a bajuk, hogy az igazán rákkeltő, igazán káros kis szemcséket meg pont nem szűri ki.

Maradjunk annyiban, hogy ezzel az erővel minden dízel eleve leszarása a környezetvédelemnek, de minden robbanómotor is az. Ha meg azt nézzük, hogy mennyi energiát hasznosít egy robbanómotr a befektetettből, akkor egyenesen foscsiszarcsi konstrukcióról beszélhetünk - valójában. Lehetne fűzni ezt a dolgot sok irányba, sok érvvel és ellenérvvel. (arról nem is beszélve, hogy milyen árról beszélünk, ami odakint első körben ingyenes...)

Előzmény: Totyasrác (65748)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65751

1 milla chf hitel???? Kicsit rászedtek titeket az az érzésem:DDDD

Előzmény: Ambree (65750)
Ambree Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65750

2007.06-i az mi drága családi verdánk :-) lassan 78ezer km-rel. Drága minden értelemben, szeretjük nagyon és az egymillás CHF hitelünk a végén kb duplán lesz visszafizetve :-) de cserébe van benne gyári extra - tempomat, xenon, tolatóradar, ülésfűtés és bluetoothos telefon kihangosító a mp3-as fejegységgel. Faszán kiírja középre ki hív, hívás alatt mutatja mióta beszélünk, de a teló érintése nélkül is felhívhatok a névlistából a rádió távvezérlőjével bárkit. Szóval szeretjük. A gondok (még) nem érik el az ingerküszöböt, zörgéseket ki nem állhatom, vadászom rájuk hogy megszüntessem, de télen a hidegben mindig valahol jelentkezik valami - bár egyre kisebb - zörgés :-(

 

Te mi(k) miatt ráncolod néha a homlokod?

Előzmény: _spyglass_ (65749)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65749

Akkor nekünk műszakilag egyforma személygépjárművünk van, meg kell állapítsam. :)

Évjárat is hasonló. Tied mennyit futott? Kíváncsi lennék, hogy azok a dolgok amik miatt én néha ráncolom a homlokomat másnak is előjönnek/feltűnnek-e vagy csak az én példányom szórakoztat engem.

Meg a nemtörődömségi versenyen nyert örökzöld témám: tempomatod van-e? Eredeti?

Előzmény: Ambree (65740)
Totyasrác Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65748

Nekem az a bajom, hogy a 'korszerű' dízelek terjedésével (ahol is baromi nagy nyomáson kerül 'beporlasztásra' a gázolaj, a kipuffgáz olyan mértékű kormot és aprópor-szennyezést tol, hogy eszméletlen. Aztán legalább a nagyobbacska szemcséket megfogná a FAP, hiszen erre találták ki, de pár deciért (meg persze a karbatartási ktsg. csökkentéséért) ezt sokan kiveszik. Ugyanaz, mint a katalizátor kidobása...

 

Nem én vagyok a Föld legsötétebb zöld védelmezője, de ez akkor is tudatos lex@rása a megnövekedett légszennyezés miatt az életminőségünknek... Aztán lehet azt mondani, hogy "de hát ez csak egy darab autó", aztán miután elég sokan ezt csinálják (mert ez a tendencia), lassan egészségesebb lesz bagózni (filter!), mint bp-i vagy egyéb nagyvárosi levegőt szívni 'tisztán'.

Na ezért nem támogatom a FAP/katalizátor/EGR diszkvalifikálását.

Előzmény: Biluxzsolt (65739)
gombfoci Creative Commons License 2012.01.06 0 0 65747

hozzám még be lehet írni: 90Le-s 1,6 Hdi motor -> no FAP

meg ugye talán különbség lehet a ráncefelvarrással kapcsolatban is -> másfajta motorokat szereltek a kocsikba. jó lenne tehát a motorkód és/vagy a lóerőt jelölni.

Előzmény: balazs.robert (65719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!