Ha lenne, se engednek hasznalni: Mondd Carpy, te hasznaltal, mar buszon WC-t, mert nekem meg nem sikerult, a sofor mindig azt mondta nem mukodik, azaz lusta volt dolgozni vele.
Köszi a képet! Ez a busz volt az.
Tulajdonképpen részint csak azért vetettem fel a dolgot, mert úgy tudtam, hogy van idehaza egy jogszabály, amely egy ideje megtiltja, hogy különböző típusokból "öszvéreket" szereljenek össze. Pl. nem lehet egy négyütemű Wartburg hátsó lámpáját sem felszerelni egy kétüteműre, stb.
Ezt a két buszt azért vásárolták, mert a Citaronak az első, és középső ajtaja lépcsőmentes, a Varionak meg a hátsó ajtaja, Így kettőből össze tudtak hozni egy 412-est:-))))
Ez az új dívat?
Először ha jól emlékszem a Kunság 260-asai, vagy az Alba 280-asai "C"-ésedtek, majd Hatvani 256-osai is. Aztán nemég már magánéknál is megjelent, de TRA 395-ék fotóztak 266-ost is új arccal.
Nem tudom, hogy van-e ra eliras. Nemzetkoziben mintha 4 orankent kellene pihenot tartani, de az tudtommal soforcsere-celu. Ha lenne WC a buszokon, akkor talan nem lenne kotelezo, de ezt nem tudom.
Múltkor furcsának találtam, hogy megállás nélkül jöttünk haza.
Nekem a rekordidos Bp-Zeg utazasom egy ilyen alkalomhoz tartozik: 2 ora 49 perc. Ez meg kocsival is szep szintido lenne. De az se volt rossz, amikor egyszer a penteken 17 orakor Zalaegerszegrol indulo jarattal utaztam Budapestre, es 2-3 perccel utanunk, kb. 20.15-kor erkezett be az a kocsi, amit a 14 oras ZV jarat harmadreszekent adott a Volanbusz Zalaegerszegig. Ezt lattam meg valahol Nagykapornaknal szembejonni, azaz 17.25 elott nem erhetett be Egerszegre, aztan menetlevel es egyebek, es visszatuzott Budapestre kb. 2 ora 45 perc alatt, uresen. (Egy 256-os volt)
Az elso jaratok beindulasakor gyakorta elofordult, hogy nem volt piheno. (Mert akkoriban meg utasok se nagyon voltak.) A sofor megkerdezte, hogy valaki szeretne-e megallni, es ha nem, akkor usgyi. Aztan megszokott lett a piheno, es mar en is szeretem, hogy van, mert mar nem erdekel kulonosebben a rekordmenetidore torekves.
Lehet, hogy oregszem? :-)
Általában reggel az egerszegi már bennt van a benzinkúton, amikor odaér a kanizsai járat.
Egyébként kötelező pihenőt tartani? Múltkor furcsának találtam, hogy megállás nélkül jöttünk haza.
Mennyi a menetidő Zeg - Bp. Népliget között?
Az M7-en, a benzinkútnál szoktak találkozni az 5.30-as kanizsai járattal.
A balatonaligai Agip kutnal szokott lenni 10-15 perc piheno. A hivatalos menetido Zalaegerszeg-Deli pu-Nepliget kozott 3 ora 30 perc, Nagykanizsarol - Zalakaros erintese nelkul - 3.20. Ha a Nepligetbe erkezestol visszaszamolunk, kijon, hogy a kanizsai 5.30-as az autopalya-pihenonel utoleri az egerszegi 5.10-est (10 perc kulonseggel kozlekednek), az Egerszegrol 6.30-kor indulo Volanbusz jarat pedig utolerhette a Kanizsarol 6.30-kor indulo jaratot. Hat ez utobbi nem fog tobbet elofordulni... Viszont volt arra is pelda, hogy az Egerszegrol penteken 10.00-kor indulo jarat utolerte a benzinkutnal a kanizsai 9.40-est.
Eddig még csak olvasgattam, gondoltam mostantól bekapcsolódok az írásba is.
Tegnap láttam egy fehér IK256-t, az elejét átépítve Classic-ra. (kb. '86-'87-es évjáratra saccoltam) Mik vannak...
Mar lassan egy eve. A Zeg i. 5.10, Budapest i. 14.00 jaratot vegzi hetfotol szombatig, vasarnap pedig a Zeg i: 17.00 jaratot.
(Egyebkent volt mar errol szo :-)
V-peti;
Gyor-Mosonmagyarovar kerdesedre nem tudom a pontos valaszt, nyilvan minden nap mas az arany. 1997-ben viszonylag sokat utaztam a jarattal, akkor 4-5 atutazo volt. Most tavasszal egy vasarnap lattam, akkor 11-en utaztak at Gyoron.
Jól láttam ma reggel fél 9 körül az Alkotás úton a Déli felé haladva egy Zala Volán 3 tengelyes (Setra?) buszt, meretrend szerinti viszonylatot tartalmazó táblával? Ilyen feljár Pestre???
Hát akkor tényleg nagy baj lehetett... Talán ki lehette bírni. Elég nehezen. :( Kánikula volt. (Mindenesetre én nem utaztam rajta, csak az újságcikket olvastam.)