Keresés

Részletes keresés

Szilkó Creative Commons License 2002.06.13 0 0 7507
Nemnem. A BAH-csomópontig nem megy, lekanyarodik a Nagyszölös utcára, majd Bocskai út - Október 23. utca - Irinyi J. u. - Pázmány P. sétány - Lágymányosi híd - Könyves K. krt.
Utolsó tudomásom szerint megállók még a Sasadi után a Kosztolányi D. téren és a Petöfi híd budai hídfönél.
Előzmény: P.stephenson (7506)
P.stephenson Creative Commons License 2002.06.13 0 0 7506
Ha már megemlítettétek kedvenc járatomat (minden reggel 8.30 Sasadi út), az lenne a kérdésem, hogy Pesten mi az útvonala?
Ha jól tudom, Népligetbe megy, odáig megvan, hogy M7-BAH csomópont, és onnan tovább?
Lehet hogy erről is volt szó? Akkor bocs!

Köszönöm
P.s

Előzmény: Carpy (7452)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7505
Köszi!
Tutira ez volt. Már kilóméterekről látszott az a bazinagy SCANIA felirat :-)))

Még egy kérdés: Az 5 E98-as egyszerre érkezett a céghez?

Előzmény: Grimbi (7504)
Grimbi Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7504
Na mégis beszkenn! Jó éjt!
Előzmény: Törölt nick (7493)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7503
Kimondottan gemencék kérték így. Valamivel olcsóbb volt :-)))
Előzmény: BGab (7502)
BGab Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7502
Igen, erre gondoltam. Ha ez hivatalosan C56-os, akkor nem túl sok logika van a típusszámozásban. Még a homlokfalon szereplő típusszám is 256-ost jelöl, bár ez nem jelent semmit. A képen szereplő kissé öszvér típus, úgyhogy meglehet, hogy csak azért, mert régi homlokfalas, attól még C56-osra keresztelték.
Előzmény: Törölt nick (7499)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7501
Igen, bár hallottam már mindkét változatot. A gyári tábláját kéne megnézni, hogy melyik a helyes...
Előzmény: tupolev (7500)
tupolev Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7500
Gondolom 256.22V1-et akartál írni...
Előzmény: Törölt nick (7499)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7499
de van 256.22 is, 1-1-0 ajtóelrendezéssel (lengőajtók), szintén 12 méteres
Ezt mondod? Ez C56.22V1 típusú.
Előzmény: BGab (7497)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7498
Köszi! Közben Tupolev kolléga segítségével képet is találtam róla.
Előzmény: BGab (7496)
BGab Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7497
Én úgy tudom, hogy 256.44 a 11 méteres változat, 256.42 a 12 méteres, de van 256.22 is, 1-1-0 ajtóelrendezéssel (lengőajtók), szintén 12 méteres. Classicban pedig a következők vannak (tudtommal mind 12 méteres): C56.22 1-1-0 (lengőajtók), C56.32 1-2-0 (elöl lengő, középen bolygó), C56.42 2-2-0 (bolygó).
Előzmény: Carpy (7494)
BGab Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7496
Én 5 db Pannon Volános E98-ról tudok, a GUP-029 közte van.
Előzmény: Törölt nick (7493)
tupolev Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7495
Egy tipp: a 256.44H jelenti a 12 méterest esetleg?
A .44 illetve .42 mind 11, 12 méteres normál, mind Classic változatban van, szerintem a motor az eltérés (DD v. RÁBA).
Classic csak 12 méteresben van.
Előzmény: Carpy (7494)
Carpy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7494
Kerdesem van. Az OK, hogy van 256.44, es C56.42. De a 11 meteresrol 12 meteresre valo atteres nem esik teljesen egybe a Classic "pofara" (es egyebekre) valo atteressel, hiszen van nem-classic 12 meteres is szep szammal. Valaki el tudna mondani, hogy a 256.44-esek 11 es 12 meteres verziojat hogyan kulonboztetik meg a tipusjelzesben? Letezik-e egyaltalan 256.42 jeloles? Azaz a .42 kiterjesztes csak a Classic pofa megjelenesevel jott letre, vagy ez jelol hivatalosan minden korabbi 12 meteres verziot is? Gyartodott-e egyaltalan C56.44? Vagy Classicbol csak 12 meteres van?
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7493
A GUP-029-es E98-ról ki tud nekem egy kis információval szolgálni? Melyik voláné? Én a pannonra tippelek.
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7492
Amikor szó volt itt egy targoncásról, aki összetörte Kanizsán valami "új csodának" az ablakát, mindjárt kiesett a forgalomból, egészen addig amíg (arany árban) le nem gyártoták hozzá az újat.
Kanizsán egy E94G-nek zúzták össze a szélvédőjét, de nem targoncával, hanem vontatóval. Valami oknál fogva a vontatórúd kiszakadt a lökhárítóból, majd a vontató fékezett, a buszt vezető szerelő pedig nem, így a vonórúd bezúzta a szélvédőt. :-(((
Arany árban 360e + áfáért :-(((
Előzmény: Vaskalap kartárs (7490)
Vaskalap kartárs Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7491
Ugylátszik a KV Rt. csak a régi bevált darabokban bízik....

És azt mondom; igaza van.
Megvallom őszintén, még mindig nem igazodom ki a hazai busztipusok útvesztőjében. Annyi féle van, hogy egyszerűen képtelen vagyok eligazodni közöttük.
transport írt is valamit a sokféle típus hátrányáról, amivel maximálisan egyetértek. Sokan talán fújolnak rám vagy megmosolyognak, hogy a 266-os a kedvencem. Nekem ez a busz nemcsak nosztalgia, henem jelkép is. A tartósság, az egységesség (15-20 éve, szinte csak ez a helyi szóló tipus létezett) jelképe. Amikor szó volt itt egy targoncásról, aki összetörte Kanizsán valami "új csodának" az ablakát, mindjárt kiesett a forgalomból, egészen addig amíg (arany árban) le nem gyártoták hozzá az újat. Mert ugye raktárkészletet ilyesmiből nem érdemes tartani. (Ezt szintén megbeszéltük már.)
Bezzeg, ha 266-osuk lett volna!
Nem azt mondom, hogy térjünk vissza a fapados, laprugós, sárga-csoda korszakba, hanem legyen egységes(ebb) járműpark.
Carpy ezt látta Egerben.
Tisztában vagyok vele, hogy anyagi okokból egyszerre nem lehet lecserélni egységesre a járműparkot, annál is inkább nem, mert egy-egy új tipust manapság nem gyártanak túl sokáig és a beszerzési ciklus végére óhatatlanul megjellennek a továbfejlesztett (immár más alkatrészeket is tartalmazó) buszok.
Ezért tartom szimpatikusnak a hagyományos pofával rendelkező 260-as és 280-as beszerzéseket. Ezek alkatrészeiből van raktáron, mert 1000 éve változatlan formában készül, lehet rá alapozni. Hogy nem túl modern? Valóban nem. De nekünk csak ennyi pénzünk van. Ha több lenne, egyszerre minden buszt lecserélhetnénk valami új csodára.

Előzmény: kofy (7489)
Vaskalap kartárs Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7490
Ugylátszik a KV Rt. csak a régi bevált darabokban bízik....

És azt mondom; igaza van.
Megvallom őszintén, még mindig nem igazodom ki a hazai busztipusok útvesztőjében. Annyi féle van, hogy egyszerűen képtelen vagyok eligazodni közöttük.
transport írt is valamit a sokféle típus hátrányáról, amivel maximálisan egyetértek. Sokan talán fújolnak rám vagy megmosolyognak, hogy a 266-os a kedvencem. Nekem ez a busz nemcsak nosztalgia, henem jelkép is. A tartósság, az egységesség (15-20 éve, szinte csak ez a helyi szóló tipus létezett) jelképe. Amikor szó volt itt egy targoncásról, aki összetörte Kanizsán valami "új csodának" az ablakát, mindjárt kiesett a forgalomból, egészen addig amíg (arany árban) le nem gyártoták hozzá az újat. Mert ugye raktárkészletet ilyesmiből nem érdemes tartani. (Ezt szintén megbeszéltük már.)
Bezzeg, ha 266-osuk lett volna!
Nem azt mondom, hogy térjünk vissza a fapados, laprugós, sárga-csoda korszakba, hanem legyen egységes(ebb) járműpark.
Carpy ezt látta Egerben.
Tisztában vagyok vele, hogy anyagi okokból egyszerre nem lehet lecserélni egységesre a járműparkot, annál is inkább nem, mert egy-egy új tipust manapság nem gyártanak túl sokáig és a beszerzési ciklus végére óhatatlanul megjellennek a továbfejlesztett (immár más alkatrészeket is tartalmazó) buszok.
Ezért tartom szimpatikusnak a hagyományos pofával rendelkező 260-as és 280-as beszerzéseket. Ezek alkatrészeiből van raktáron, mert 1000 éve változatlan formában készül, lehet rá alapozni. Hogy nem túl modern? Valóban nem. De nekünk csak ennyi pénzünk van. Ha több lenne, egyszerre minden buszt lecserélhetnénk valami új csodára.

Előzmény: kofy (7489)
kofy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7489
HáBé megelőzött, de sebaj. Valóban van egy NABIka, de csak két hétig. IDU-760 (vagy 560?) a rendszáma. Ez a busz van az utolsó BKV hirlap elején.

Ezenkívül jött még helyközire 3 db Ikarus 260-as, régi pofával, citromsárga kapaszkodókkal. Jött még régi pofás 280-as is néhány darab. Rendszámok: IAA-8XX. Ugylátszik a KV Rt. csak a régi bevált darabokban bízik....

Előzmény: HáBé (7488)
HáBé Creative Commons License 2002.06.12 0 0 7488
Pálinkás Jóreggelt!

Győr városának utcáin újra feltűnt egy Nabi-Excel buszocska, eltérően az eddigitől, ez már három ajtós, de az összes vezetési kényelmetlenséggel azért rendelkezik.

A rajzocskával ELLENTÉTBEN ez már kék-fehér szinü.

Aki errefelé illetékes, azon emberkék kedvéért imhol a fordája erre a hétre (viszonylat, vá, indulási idők):

Délelőtt (12. forda)


4 Adyváros-Révai utca 5:53 6:14
4 Adyváros-Révai utca 6:43 7:04
4 Adyváros-Révai utca 7:33 7:54
4 Adyváros-Révai utca 8:23 8:44
7 Adyváros-Virágpiac 9:20 9:42
2 Adyváros-Korányi F. tér 10:15 10:35
14 Adyváros-Liget utca 11:17 11:52

Délután (2. forda)


4 Adyváros-Révai utca 12:53 13:14
14/II. Vágóhid utca-Adyváros 14:07
17 Adyváros-Virágpiac 14:38 14:55
7 Adyváros-Virágpiac 15:30 15:52
14 Adyváros-Liget utca 16:22 16:57
2 Adyváros-Korányi F. tér 18:40 19:00
14 Adyváros-Liget utca 20:02 20:37
17 Adyváros-Virágpiac 21:48 22:05
17 Adyváros-Virágpiac 22:25 22:42

Fotózzátok ezerrel!!!

Carpy Creative Commons License 2002.06.11 0 0 7487
Ezt igy nem mondanam. Inkabb igy: felesleges ezeket a buszokat menetrend szerintiben jaratni. De mivel alig nehany Volan van abban a helyzetben, hogy kulon menetrend szerinti es kulonjarati eszkozparkot tarthasson fenn, nincs ezzel semmi gond. Raadasul egyes kiemelt viszonylatokon emelt komfortfokozatu busszal erdemes menetrend szerintiben is kozlekedni, ilyeneknel meg altalaban "szeriatartozek" a WC.
De mondom, egyaltalan nem gyakori az, hogy menetrend szerinti buszon WC van.
Előzmény: Vaskalap kartárs (7486)
Vaskalap kartárs Creative Commons License 2002.06.11 0 0 7486
Tehát a gyakorlatban nincs WC a buszokon. Ezért fölösleges is ilyen járműveket beszerezni.
Előzmény: Carpy (7480)
Grimbi Creative Commons License 2002.06.11 0 0 7485
A GMX-021 is (az ál 410-es) új hátsó homlokfalat kapott, most már olyan az is, mint a többi 415-ös:-((
Előzmény: Törölt nick (7478)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7484
Grimbi mestrenél találtam egy 211-est is. Nekem gyanús, hogy a cikkben szereplő helyen készült. Egyébként az Ikarus is foglalkozik ilyennel.
Ikarus 211 classic pofával
Előzmény: Löszy (7482)
FOMA Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7483
Megnéztem, nem találtam. Az 5/1990. és a 6/1990. KÖHÉM rendelet jöhet szóba, más ötletem nincs.
Előzmény: Löszy (7482)
Löszy Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7482
Ennek a dolognak holnap utánanézek bent a CD-jogtárban. Lehet hogy csak félrehallottam valamit.

Egyébként ha hiszed ha nem, épp ma gondoltam rá délelőtt, hogy vajh hogy nézne ki egy 211-es Classic pofával :)

Előzmény: Törölt nick (7478)
névtelen Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7481
füstérzékelőt+automata tűzoltókészüléket...
Előzmény: Carpy (7480)
Carpy Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7480
Mar volt szerencsem buszon WC-t hasznalni, igaz, nem Magyarorszagon. :-)

Hallottam egyet s mast a temarol, egyik sem biztos info, de azt beszelik, hogy...:
Szoval hadd legyek kicsit uzemeltetoi szemleletu. Ha van is WC a buszon beepitve, azt nem egyszeru uzemben tartani. Takaritani kell, ezzel-azzal feltolteni (papir, szappan, viz, stb.) a tartalyt pedig uriteni kell. Ez ido es penz. Az urites sem annyi, hogy kinyit egy csapot a sofor, es leengedi a tartalmat, ennel joval bonyolultabb. Szoval egy 3 es fel oras menetideju jarat eseteben sokkal egyszerubb egeszsegugyi szunetet tartani az autopalyan, ami meg taplalkozasra, bagozasra is lehetoseget ad az utasoknak.
A WC-nek ugyanis van egy masik "baja" is: a tisztelt utasok szivesen vonulnanak felre oda dohanyozni. A busz pedig nem repulogep, hogy fusterzekelo legyen benne. A dohanyos utas raadasul hamuzik, es hova, ha nincs hamutarto? Bele a lefolyoba, ami nehany buszon - allitolag - muanyag, es ettol kilyukadhat, tonkremehet. de az sem jobb, ha a falon nyomja el a csikket es a papirtorolkozok koze dobja...
Erre egy kulonjaraton fel lehet hivni az utasok figyelmet, sot, a kart is meg lehet terittetni, gondolom. Menetrend szerinti jaraton mas a helyzet.

Szoval, ha Te a Volan helyeben lennel, nyitva tartanad a WC-t?

Előzmény: lazar (7479)
lazar Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7479
Ha lenne, se engednek hasznalni: Mondd Carpy, te hasznaltal, mar buszon WC-t, mert nekem meg nem sikerult, a sofor mindig azt mondta nem mukodik, azaz lusta volt dolgozni vele.

Armand

Előzmény: Carpy (7459)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.10 0 0 7478
Előzmény: Löszy (7477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!