Keresés

Részletes keresés

49-es villamos Creative Commons License 2016.02.27 -4 0 101909

Ha olyan nagy mértékű sűrítésre lenne szükség, akkor már el lehetne gondolkodni esetleg azon, hogy az M1 földalatti meghosszabbítása kapcsán úgy építsük át a pályát, hogy a Deák Ferenc tértől kezdve jelentősen lejtsen a pálya, a Vörösmarty utcánál már lejjebb legyen az állomás, továbbvezetve Vígadó tér , majd Duna alatt vezetés után Clark Ádám tér - Krisztina tér végállomás

 

Persze ez csak álmodozás, de tényleg megfontolandó lenne ez, mert a Krisztina téren sokszor rengetegen akarnak felszállni, és Karsan midibuszokkal bohóckodni kevésbé hatékony a dugóban, mint mondjuk egy földalattival. Ezzel akár több buszt is le lehetne csökkenteni, ami csökkenthetné -kismértékben ugyan - a torlódásokat.

Előzmény: -Smiley- (101907)
exvérmezö15 Creative Commons License 2016.02.27 -3 1 101908

Nagyon igaz írtál!

A"TE"-ról csak annyit úgy is az lesz ami BKK akar!

Előzmény: -Smiley- (101907)
-Smiley- Creative Commons License 2016.02.27 0 1 101907

Sajnos nem kacsa a hír, igaz nincs rábólintva, de hamarosan elvileg lesz róla TE, ha május környékén be akarják vezetni. 

 

A Duna TV 10 éve megszűnt, mellette van egy irodaház lényegében azok meg az MTI-sek egy része tarja el a 178-ast.   Mivel az 5- 8-110-112-es kibővült, így a BKK szerint a 178-asra már nincs szükség a Rákóczin, emiatt a 16/105 "sűrítőtőjeként" gondolják a Deákra, ami szerintem is nettó hülyeség.

 

A hosszú 5-ös átvariálásáról nincs infóm, bevált a hosszú járat nagyon sokan használják. 

Előzmény: exvérmezö15 (101902)
BPO-105 Creative Commons License 2016.02.27 0 1 101906

A végén még kiderül, hogy az emberek a Lánchíd nélkül gyorsabban eljutnak majd oda, ahova akarnak :D

Előzmény: 49-es villamos (101901)
08-73 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 101905

Egyelőre még nem tudni konkrét dátumról a Lánchíd felújítása ügyében.

Előzmény: 49-es villamos (101901)
49-es villamos Creative Commons License 2016.02.27 0 0 101904

Ha olyan kevesen használják, akkor majd biztos odakerülnek az OW-s Karsan buszok, akkor már lehet, hogy nem fogsz nekik így örülni! :D :D

Előzmény: rusenuxu (101900)
49-es villamos Creative Commons License 2016.02.27 -1 0 101903

előtte bliccelők tömege használta a 178-ast (ideértve a hajléktalanokat is), most pedig az elsőajtózásnak köszönhetően visszaszorult emiatt a használata. Aki bliccel, az most az 5-ösnél és 7-esnél próbálkozik. Bár épp ezekre a vonalakra kerültek az ellenőrök is mostanában.

Előzmény: Törölt nick (101897)
exvérmezö15 Creative Commons License 2016.02.27 -1 2 101902

Azért kíváncsi leszek Duna TV és a MTI-sek véleményre is.Másik a miért kell szívatni népet ezzel?Nem elég környéknek a jó sz@r 56/56A villamos most meg ez!Másik fő gond Alagút meg a Lánchíd állandó dugóval. A 5 ós busszal is tervezek valami finomságot?Bízok benne hogy kacsa hír!

Előzmény: -Smiley- (101888)
49-es villamos Creative Commons License 2016.02.27 0 0 101901

Ennek nem sokan örülnének szerintem.

 

De állítólag hamarosan felújítják a Lánchidat, akkor meg a 105-ös az Erzsébet hídon lesz majd.

Előzmény: -Smiley- (101888)
rusenuxu Creative Commons License 2016.02.26 0 0 101900

Pont azért jó a 178-as, mert kevesen használják, mindig van ülőhelyem. :)

 

A 205-öst pedig felesleges lenne átvinni az egész városon, a Dózsa György úttól lefelé senki nem menne vele a Tescóig, ellenben szépen elverődne és totál kiszámíthatatlan lenne az egész.

Előzmény: -Smiley- (101895)
g86 Creative Commons License 2016.02.26 0 4 101899
Aha. A Németvölgy felé meg majd lesznek 20 perces lyukak a menetrendben.
Előzmény: 08-73 (101898)
08-73 Creative Commons License 2016.02.26 -6 1 101898

Egyébként ha már tervezik a 205-öst, mint a Tesco-hoz elérő 105-nyúlvány, akár lehetne teljesen a 178 helyett is, a Naphegy térről indulva, Naphegy tér- Váci út, Tesco között.  

Előzmény: -Smiley- (101895)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.26 -1 1 101897

A 178-asnak az elsőajtózással már rég aláírták a halálos ítéletét, most kapja meg a kegyelemdöfést.

Előzmény: 08-73 (101896)
08-73 Creative Commons License 2016.02.26 -1 0 101896

Ha ezt az útvonalmódosítást/rövidítést megcsinálják, az kb. egyenlő a járat halálos ítéletével. 50%-ban párhuzamos lesz a jóval sűrűbb és összajtós 105-össel, a kutya nem fogja használni...

Előzmény: -Smiley- (101895)
-Smiley- Creative Commons License 2016.02.26 0 1 101895

Elvileg igen. Amióta elsőajtós kevesrn hasznaljak

Előzmény: 08-73 (101892)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.26 -2 0 101894

Ebből a tenderből jöttek a gázüzemű Citarok.

Előzmény: Törölt nick (101893)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.26 -2 0 101893

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:66124-2016:TEXT:HU:HTML&src=0

 

V. szakasz: Az eljárás eredménye

V.1)Az eljárás eredménye és a szerződés értéke

A szerződés száma: 1
Rész száma: 1 - Elnevezés: 15 db + 100 % használt, alacsonypadlós, szóló autóbusz beszerzése


V.1.1)Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja:27.10.2015


V.1.2)Ajánlatokra vonatkozó információk

A beérkezett ajánlatok száma: 1


V.1.3)A nyertes gazdasági szereplő neve és címe

Homm Szolgáltató Kft.
Hídvég u. 6–8.
1115 Budapest
MAGYARORSZÁG

 

V.1.4)A szerződés értékére vonatkozó információk

A szerződés végleges összértéke: 
Érték: 1 001 000 EUR
Áfa nélkül

08-73 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 101892

Ergo ezzel együtt lerövidítik a Deák térig?

Előzmény: -Smiley- (101888)
08-73 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 101891

Hoppá! Ez teljesen új nekem is. Nem hiszem, hogy a mostaninál előnyösebb útvonal lenne, de tény, hogy a többi, sűrűbb Rákóczi úti járat mellett kevesen használják.

Előzmény: -Smiley- (101888)
Villámhetes Creative Commons License 2016.02.26 0 0 101890

fotózom=dokumentálom..

Előzmény: Villámhetes (101889)
Villámhetes Creative Commons License 2016.02.26 0 5 101889

Mai:

 

 

+ 87-es,de azt már nem fotózom,van elég kép...:)

-Smiley- Creative Commons License 2016.02.25 -1 1 101888

Nem megerősített információ szerint májustól a 178-as módosul, Naphegy tér - alagút -Lánchíd - Deák tér. Valakinek bővebb infója van erről?

BPO-105 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 101887

Jé, tényleg.

Amúgy elöl is van egy ilyen kis táblácska, de mivel ezeket leszedték a buszokról, hiába retkes a belsejük, nem tudunk már a koszból semmit se kiolvasni.

Előzmény: Közlekedésguru (101880)
HBweb hu Creative Commons License 2016.02.25 0 0 101886

Aúú, ezt benéztem.

Tudtam-tudtam, hogy Rád kell bízni az eleji'től fogva!
:-)

Előzmény: BPO-105 (101885)
BPO-105 Creative Commons License 2016.02.25 0 1 101885

Fribourg az Svájc, a VIN-eket pedig az angolok anno leközölték (gondolom innen van az infó), csak rendszámot nem tudtak hozzá. Elvileg mind az öt kocsi ugyanúgy néz ki, szóval könnyen meglehet, hogy egy helyről valók.

Előzmény: HBweb hu (101883)
Villámhetes Creative Commons License 2016.02.25 0 3 101884

Én nem adok mínuszt senkinek se,már írtam.

 

Ha nem értek egyet valamivel,akkor leírom a saját véleményem.

Előzmény: gorcher (101878)
HBweb hu Creative Commons License 2016.02.25 0 0 101883
Próbáltam én is még decemberben guglizgatni, de eredetinfót csak a két, 045-ösről találtam.
Állítólag svájciak voltak, ehhez képest az a 2 kocsi kapásból francia volt.
Remélem, találtok majd valami pedigrét a maradék 3-ra.
Előzmény: attah (101881)
attah Creative Commons License 2016.02.25 0 0 101882

Beíráskor azért nem így nézett ki, pláne nem kétszer, medvebocs.

Előzmény: attah (101881)
attah Creative Commons License 2016.02.25 -1 1 101881

És így esetleg?

 

NKA-341 WEB 628 045 13 100 923

NKA-342 WEB 628 000 13 096 781

NKA-343 WEB 628 000 13 096 779

NKA-344 WEB 628 045 13 100 922

NKA-345 WEB 628 000 13 096 780

 

NKA-341

WEB 628 045 13 100 923

NKA-342

WEB 628 000 13 096 781

NKA-343

WEB 628 000 13 096 779

NKA-344

WEB 628 045 13 100 922

NKA-345

WEB 628 000 13 096 780

Előzmény: BPO-105 (101879)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.02.25 -1 1 101880

1:29-nél?

 

Amúgy elsőre "a piros pöttyös az igazi!" jött elő mélyről, jó marketing volt ez anno :)

Előzmény: BPO-105 (101879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!