A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha olyan nagy mértékű sűrítésre lenne szükség, akkor már el lehetne gondolkodni esetleg azon, hogy az M1 földalatti meghosszabbítása kapcsán úgy építsük át a pályát, hogy a Deák Ferenc tértől kezdve jelentősen lejtsen a pálya, a Vörösmarty utcánál már lejjebb legyen az állomás, továbbvezetve Vígadó tér , majd Duna alatt vezetés után Clark Ádám tér - Krisztina tér végállomás
Persze ez csak álmodozás, de tényleg megfontolandó lenne ez, mert a Krisztina téren sokszor rengetegen akarnak felszállni, és Karsan midibuszokkal bohóckodni kevésbé hatékony a dugóban, mint mondjuk egy földalattival. Ezzel akár több buszt is le lehetne csökkenteni, ami csökkenthetné -kismértékben ugyan - a torlódásokat.
Sajnos nem kacsa a hír, igaz nincs rábólintva, de hamarosan elvileg lesz róla TE, ha május környékén be akarják vezetni.
A Duna TV 10 éve megszűnt, mellette van egy irodaház lényegében azok meg az MTI-sek egy része tarja el a 178-ast. Mivel az 5- 8-110-112-es kibővült, így a BKK szerint a 178-asra már nincs szükség a Rákóczin, emiatt a 16/105 "sűrítőtőjeként" gondolják a Deákra, ami szerintem is nettó hülyeség.
A hosszú 5-ös átvariálásáról nincs infóm, bevált a hosszú járat nagyon sokan használják.
előtte bliccelők tömege használta a 178-ast (ideértve a hajléktalanokat is), most pedig az elsőajtózásnak köszönhetően visszaszorult emiatt a használata. Aki bliccel, az most az 5-ösnél és 7-esnél próbálkozik. Bár épp ezekre a vonalakra kerültek az ellenőrök is mostanában.
Azért kíváncsi leszek Duna TV és a MTI-sek véleményre is.Másik a miért kell szívatni népet ezzel?Nem elég környéknek a jó sz@r 56/56A villamos most meg ez!Másik fő gond Alagút meg a Lánchíd állandó dugóval. A 5 ós busszal is tervezek valami finomságot?Bízok benne hogy kacsa hír!
Pont azért jó a 178-as, mert kevesen használják, mindig van ülőhelyem. :)
A 205-öst pedig felesleges lenne átvinni az egész városon, a Dózsa György úttól lefelé senki nem menne vele a Tescóig, ellenben szépen elverődne és totál kiszámíthatatlan lenne az egész.
Egyébként ha már tervezik a 205-öst, mint a Tesco-hoz elérő 105-nyúlvány, akár lehetne teljesen a 178 helyett is, a Naphegy térről indulva, Naphegy tér- Váci út, Tesco között.
Ha ezt az útvonalmódosítást/rövidítést megcsinálják, az kb. egyenlő a járat halálos ítéletével. 50%-ban párhuzamos lesz a jóval sűrűbb és összajtós 105-össel, a kutya nem fogja használni...
Hoppá! Ez teljesen új nekem is. Nem hiszem, hogy a mostaninál előnyösebb útvonal lenne, de tény, hogy a többi, sűrűbb Rákóczi úti járat mellett kevesen használják.
Amúgy elöl is van egy ilyen kis táblácska, de mivel ezeket leszedték a buszokról, hiába retkes a belsejük, nem tudunk már a koszból semmit se kiolvasni.
Fribourg az Svájc, a VIN-eket pedig az angolok anno leközölték (gondolom innen van az infó), csak rendszámot nem tudtak hozzá. Elvileg mind az öt kocsi ugyanúgy néz ki, szóval könnyen meglehet, hogy egy helyről valók.
Próbáltam én is még decemberben guglizgatni, de eredetinfót csak a két, 045-ösről találtam.
Állítólag svájciak voltak, ehhez képest az a 2 kocsi kapásból francia volt.
Remélem, találtok majd valami pedigrét a maradék 3-ra.