Sziasztok, 1.6 Hdi (110) Peugeot-t szeretnék venni, meg is néztem már egy párat, de egyik sem tetszett. Ma megnéztem egyet, korának megfelelő (2008-as) állapotú az autó, de amikor felnyitottam a motorháztetőt láttam, hogy olaj van a turbón és a motor többi elemén is. Amikor megpróbáltam kihúzni a nívópálcát a megvezetővel együtt kijött a motorból, mivel kiesett belőle a rögzítő csavar. Lehetséges, hogy emiatt olajos a motor? Elvileg 150ezer km van az autóban, mennyire normális, hogy olajos a turbó és környéke? Érdemes így megvenni az autót, vagy felejtsem el?
Megosztanátok velem, hogy mi a trükkje a hátsó lengéscsillapító és a felső tartó konzol szétválasztásának. Látom a 16-os anyát és a tengelyt. Azt is, hogy a tengelyt kellene rögzíteni és lejön de ez úgy be van rohadva :(. Most csavarlazítóban ázik.
Ugye úgy tankoltál, hogy automata adagolásra tetted a pisztolyt és nem a megszokott na még egy pici belefér alapon? A lényeg, hogy valószínüleg últöltöted. Ne aggódj nem lesz gond de erre figyelni kell. Van rajta egy túlfolyó és az engedte ki a felesleges gázolajat.
Az összes EU-s országból behozott autó megkaphatja a magyar rendszámot.
A benzinszaggal én is küzdök. Alapjáraton, lámpánál, akkor érezni, ha megy az utastér venti.
Elvileg az üzemanyag tank szellőztetésének valamilyen hibája okozza. Gyanítom, hogy a jobb sárvédőnél levő kaniszter tömődik el ilyenkor. Csere. Esetleg valahol szétcsúszott egy cső.
Jól meg van járatva. Benzintanktól jön, bemegy a sárvédőhöz, onnan a motortérbe és ott valamilyen szelep is szokott rajta lenni, aztán talán a pillangószelepnél van vége.
Ma találtam rajta egy szétcsúszott csatlakozót. Holnap kiderül megszűnt-e.
Az enyémben (307CC, 2.0, 2003) az embléma jobb alsó sarkánál benézve a hűtőhöz, ott van az a kábel.
Nem vettem le a fekete műanyag takaró lemezt a motorháztető zárjánál, de így ránézésre a klíma hűtőn lehet valami hőérzékelő. Gondolom a hűtőventilátort vezérli lassú vagy gyors fokozatra.
Vezérlés csere előtt áll az autónk. (2003 2.0 hdi 107le RHS) De vajon melyiket vegyem? Vagy mindegy? Egy kis útmutatás jó lenne. Gondolom alapból vízpumpa, főtengely és vezérműtengely szimeringet is cserélni szoktak ilyenkor.
Alvázszám alapján nem tudok rosszat rendelni ugye?
Sziasztok! Adott egy 2006-os 1.6 HDI(90le) 307-es symbole felszereltségű kombim.A hiba jelenség hideg motornál(napi első) váltakozik az alapjárat és kicsit bemozgatja a kasztnit is.Gázadásra sem javúl,viszont ha megyek vele pár száz métert és megállok abbahagyja a dolgot!Nem rég vettem és eléggé aggaszt hogy vmi rosszba nyúltam bele (200 ezer van benne).Előre is köszi ha valaki tud vmi tippet a dologra!
Szia. Lehet, hogy nem ez a baj de... A minap jaram szervizben es az elottem levo suzukis pont ezekrol panaszkodott. A szerelo megemelte, korbe nezte aztan kezifeket behuz, elore majd hatra. Ekkor valt lathatova hogy a motortarto gumibak el volt torve. Neki is kicsereltek mindent es ez volt a hiba forrasa.
Sziasztok! Van egy 2002-es 1,4 benzines 8 szelepes, 3 ajtós 307-em. Két kérdésem lenne vele kapcsolatban.
1. A kulcs távirányítója csak kb 1-2m-ről működik. Az elem új benne. Valami ötlet, hogy miért?
2. Az autó 85-110 között el kezd rázni. Olyan mint, ha kiegyensúlyozatlan lenne a kerék, de nem az. Már új gumik és felnik vannak rajta (a télivel is ugyan ezt csinálta) természetesen kiegyensúlyozva. Új telók is vannak benne elöl-hátul és a futómű is rendben van. Mégis még mindig ráz. Ötlet? motor kód:PSAKFW10FSB83823440
Sziasztok. Jobbkormanyosom megkapta a magyar rendszamot :) mar evek ota foglalkoztat viszon egy dolog vele. Ha kihuzatom kicsit is majd lassitok vagy elengedem a gazt, benzin szag leng korul ( 1.6 B 2003, kombi). Van tippetek?
Szevasz Jena! Ha ritkán is de látni téged :)) Tegnap majdnem hívtalak.... Szívatott a gép. Felmegyek a pályára ,alig hagyom el a gyorsítót,egy rántás egy sípolás egy APF hiba sebességből ki és leállósáv.Leállt az oroszlán.
Szűrőt most cseréltem,az nem lehet rossz,de kicsit várva olyankor ujraindúl és elmegy néhány km-t.El is sunnyogtam szabályosan a leállón a lehajtóig, 2x még leállt addig.
Mint régi dizeles az elején kerestem a hibát és nem hallottam a szivattyú hangját gyújtás ráadáskor.Ez faca!
Végől is hazaértem M.kövesdről,hogy 1x sem állt le.Itthon diagot nem tettük rá, kidobáltam az ülést a kárpitot a szivattyú burkolást és ami a szivattyúba megy csati,annak a test tüskéje gatya.Meg a műanyag ami befogja.Hiba elhárítva,most megy, az APF hibát is eldobta.
Ha tankolsz akkor az első lekattanásnál ,jobb ha visszarakod a "pisztolyt" a kútra,ne kisérletezz a másodikkal meg harmadikkal :))))) A gépkönyv úgy tudom kettőt ír ,én maradok az egynél...... :D
Ha jól látom külsőre annyi az eltérés, hogy az elsőnél egy kerek csatlakozóba megy az ODB kábel, a másodiknál fixen van bekötve. Gondolom az első több márkához készül.
Én is találtam az enyémben egy ugyanilyen lelógó kábel véget :( Sikerült kiderítened, hogy mihez tartozik ez? Vagy tudja esetleg valaki, hogy az enyémnél mi lehet ez? Honnan hiányzik, vagy mi hiányzik róla?
Mai napon fullra feltöltöttem a 307-est gázolajjal, pár perc után elkezdett folyni a gázolaj a fap tartálynál, az elektromos kábelen csorgott végig. A szivattyúnál megnéztem, ott minden száraz volt. Ötletetek esetleg van, hogy honnan folyhat, illetve hogyan tudom elhárítani a hibát? Köszönöm előre is a válaszokat.
egy 2005-ös, 1.4 16v-em van. Egy olyan problémám van, hogy alapjáraton ( üzemi hőmérsékletnél és tényleg csak alapjáraton ) alacsony olajnyomást jelez az autó. Kis gázadásra egyből elmúlik! 149.000 km van benne, szép hangja van, semmi rendellenességet nem tapasztalok!
Találkoztatok már ilyen problémával? Olajgomba csere megtörtént, friss az olaj és a szűrők is.
Ahogy Zolysys mondta, hamutálca világítás ellenőrzés, csere. Egy próbát megér, ha nem tudsz azonnal izzót cserélni (nálam ment): hagyd a kocsit pár percre pihenni, hogy BSI elaludjon, utána gyújtás, és azonnal 0-ra tekerni, amíg a BSI ébredezik addig nekem volt pár másodpercem állítani.