Könnyen lehet. Én úgy tudom, hogy mindkét 350-es használtan érkezett a Vérteshez. A BAJ-359 -et még láttam eredeti fényezésében. Vajszinű volt, és sárga-piros-bordó csíkok voltak benne.
Szerintem jól néz ki így is - sokkal szebb, mintha 20-asból lenne... Ha nem lenne ideírva, hogy átalakítás, azt is gondolhatnánk, hogy az Ikarus gyár készítette annakidején.
Nem tudok róla, hogy valaha is közúton szakadt volna szét csuklós. Még a régieket is biztosra kötötték. Persze az hogy nem tudok róla nem jelent semmit, de akkor nagyon egyedi eset kehetett. De ebben a kis viddeóban szinte hihetetlen mennyiségben van. Csak ámultam mikor elsőre láttam.
A kaszni - büfékocsiként hasznosításából nem csinálko ügye, mert ez régen is divat volt. Sőt a kiszuperált roncstelepre vitt buszok nagy része egy időben a hétvégi telkeken kötött ki. Szerencsésebbik része aztán vagy 30-40 év szerszámoskamraként átvészelt idő után újra az utakon van. Mint pl a Vértes volán egyik busza. Azt hiszem arról még a Veterán újságban is cikkeztek, hogy hogy szedték ki a kertből.
Szia!Találkoztam azzal a 350-essel amit az 56-osok terén fotóztál.Anno 8 éve Heim János-nál vizsgáztam D kategóriára és mit ad isten övé a busz.A fiával beszéltem csak úgy menet közben mivel ő is és én is dolgoztam. annyit tudtam meg,hogy ex Vértes Volános a gép és most mintahogy idáig is Vácon van Jánosék telephelye.Remélem nem probléma ,hogy emlékeztetőül beteszem a képeket.Üdv:Atti.
Igen ezek durva dolgok. Én is kíváncsi lennék a részletekre. De a sík úton szétszakadt csuklósok sem "rosszak"!! Valami berhelés lehet,mert az egyiknek rövid a harmonikája,a másiknak meg hosszú. Itthon szakadt már így szét csuklós? Ha jól tudom a mérnökök nem bíztak semmit a véletlenre....
Hello Ma délután láttam egy hiányos 311-est Csopakon a 71-es és a 73-as utak kereszteződésénél. Nem túl régen kerülhetett oda, sokat járok arra, ha legközelebb még ott lesz, lefotózom.