Keresés

Részletes keresés

JumboJet Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10314
Persze ez oké meg szuper a járgány stb!!De ez egy picit másabb,teherautóalapra épült.
Előzmény: tatrafan (10313)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10313

Miért, ez nem busz formájú?  :) 

 

Tatra T500 HB (Horského Busu) Hegyi Autóbusz

 

Meghajtás: 6x6

Kerékfelfüggesztés: mindenhol független

Motor: dízel V8 léghűtés (szokás szerint)

Bemutatva: 1950

Gyártott darabszám: ~ 500 db 1955-57

 

Előzmény: JumboJet (10311)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10312
Egy kipróbálást megérnének!!:-))
Előzmény: Gasolin (10308)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10311
Na igen,a világon elsőként az Ikarus tervezte meg ezt a terepes szerkezetet. Ilyen echte busz formában azóta sem csinált senki rajtunk kívül.
Előzmény: MALWIN (10307)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10310

Nagy kedvencem ez a szám!!!

De hallgasd meg a Guano Apes: Big in Japan feldolgozását!! Brutálisan jó!!

Előzmény: tatrafan (10303)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10309
ez a lila vállalhatónak tűnik :)
Előzmény: Gasolin (10308)
Gasolin Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10308
Nem kell olyan komoly buszokra gondolni:
Kavz 4224
Itt a Kanadai konkurencia is, Foremost Terra
Előzmény: tatrafan (10306)
MALWIN Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10307
Miért új ez?
Lásd az Ikarus 259-es buszt.
Előzmény: tatrafan (10306)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10306
Mik vannak. Rába-cikk: "A terepjáró buszokat gyártó KAvZ-nak teljesített szállítások nem meghatározóak, de fontos, hogy a beszállítói kapcsolat megvan."
tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10305

A Rába-cikkből egy idézet az orosz (FÁK) piaccal kapcsolatban:

 

"A sikeres régiós szereplés különleges kapcsolatrendszert és a nyugati országoktól eltérő sales megközelítést követel."

 

Értem én, ezt egy tegnapi hír is alátámasztja...   :)))

 

Összeroppanhat Oroszország a korrupció súlya alatt 

február 20. kedd 21:05

[MTI]

 

tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10304

Russische Dampfwalze: indul a növekedési sztori a Rábánál?

 

 


A nemrég publikált Rába gyorsjelentés egyik leglátványosabb eleme a FÁK piacon bemutatott növekedés volt, az árbevétel mintegy 20%-kal haladta meg a menedzsment terveit. Immár második éve 100% körüli ütemben, igazi "orosz gőzhengerként" (Russische Dampfwalze) tör előre a főként FÁK országokba szállított komplett busz és trolibusz futóműveken realizált közép-kelet európai bevétel a cégnél, mely arra sarkallt bennünket, hogy részletesen megvizsgáljuk a Rába orosz piacon betöltött pozícióját.

Több tényező is arra utal, hogy az orosz buszpiac átlagon felüli növekedésére lehet számítani az elkövetkezendő években, ráadásul a társaság kitűnően pozícionált ahhoz, hogy tovább tudja növelni az elmúlt két évben már alaposan megerősített piaci részesedését. Míg az elmúlt hónapok szárnyalása valószínűleg a sikeres reorganizációval, illetve az előtérbe kerülő ingatlanvagyonnal állt kapcsolatban, addig most úgy tűnik, hogy a cég körül egy a Richterhez vagy az Egishez hasonló orosz piaci növekedési sztori bontakozhat ki.

részletesebben:   http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=1&k=2&i=79728

 

 

tatrafan Creative Commons License 2007.02.21 0 0 10303
Alphaville: Big in Japan  :)
Előzmény: csecsaba2 (10302)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.02.20 0 0 10302

Ezek vannak keszenletben:

 

  2 millios varosban (Sapporo, Japan)

ilyenekkel rakjak 3 tengelyesekre a havat.

 

 

 a buszszelvedo kicsit zavart, erdekes, hogy a kcr-t nem csukjak teljesen be, hanem elorelogatjak a fulke fole

 

 a sifuto palyankat ilyen kosaras autohoz hasonlithato mobil lampakkal vilagitjak meg, tobb, mint 20 all a palya korul.

  ez ugyan az egeszben.

 

Lattam 2 KATO-t, egy 2 es egy 5 tengelyest, kep sajnos nincs.

Előzmény: csecsaba2 (10301)
csecsaba2 Creative Commons License 2007.02.20 0 0 10301

Sziasztok!

elkerultem a Komatsu hazajaba, sok gepet meg nem lattam, de gyujtogetem a kepeket. Van nehany billenogemes darum, meg europabol, innen egy repulotologato traktor. Lesz sok japcsi 3 tengelyes, mert ezekkel hordjak ki a havat a varosbol.

Sanyi-ka Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10300
Előzmény: tatrafan (10299)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10299
jpeti-től lehetett pár lebilincselő helyzetképet kapni Afrikából a "Csepellel Bamakóba" c. topikban.
Maz Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10298
Bent a Bólyain.
Előzmény: MALWIN (10295)
rezgaras Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10297
MALWIN írta:

> hol jártál már megen?

Szerintem a cseheknél, a dán Pedersen megbízásából... ;-))))

Előzmény: MALWIN (10295)
Alfred Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10296
jpeti:
Az út jó, csak nem kompatibilis a Csepel laprugójával! :oD
Előzmény: jpeti (10283)
MALWIN Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10295
Jézuspöcse, hol jártál már megen????
Előzmény: Bócman (10293)
MALWIN Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10294
Mian, átmentél Lőrincze Lajosba?:-DDDD
Lobogóhajtogatás helyett:
Magyar Helyesírási szabályzat:-))))) ?????
Előzmény: Bócman (10292)
Bócman Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10293

Hmmmm, nem értelek! Ez most miért is lenne hülye?

 

Mondjuk az is igaz, ha nekem lenne egy T-72-esem, akkor eszembe se jutna Maz-t venni, csakis a Tátra jöhet szóba!!

 

Hát lehet elképzelni ennél szebb látványt a ház előtt álldogáló cicamicára vonatkozóan?!?!?! Na ugye...

 

 

Előzmény: tatrafan (10289)
Bócman Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10292

adu, alku, áru, bábu, batyu, daru, falu, gyalu, hamu, hindu, kapu, lapu, saru, satu, szaru, zsalu

Előzmény: Gasolin (10288)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.19 0 0 10291
Bizonyára.
Előzmény: Sinbiciklis (10290)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.02.18 0 0 10290
Hát, ha jól értelmezem, csak stílszerű akar lenni. Volt a csehszlovák hadseregben is T 72-es nem?
Előzmény: tatrafan (10289)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.18 0 0 10289

Jó hülye emberek vannak :)

 

I will buying a Tatra 815 or a Maz 537 military truck with a big trailer for transporting my T-72 tank. Allan Pedersen. Denmark. Contact: Allan Pedersen lksp432(@)ofir.dk

Gasolin Creative Commons License 2007.02.18 0 0 10288
Ugyan nem a képen látható autókról, de ugyanilyen dömperekről találsz képet és adatot a német Liebherr cég amerikai részlegénél a Mining-nél.
http://www.liebherr.com/me/36144.asp

Az ilyen nagyobb gépek általában dízel-elektromos meghajtásúak.
Legutóbb 3 éve a Bauma-ra (ugye most lesz megint áprilisaban, kb. 2 hete jeleztem), a Liebherr áthozta europába az akkor kifejlesztett T 282B-t.
A gépet megépítették Virginia-ban (mert ott készül az összes Liebherr bányabillencs), majd újból szétszedte 6db-ra, behajózták Brémába, ott vonatra került, hogy München-ig folytassa útját, onnan pedig 5 mélyágyas trélerrel el tudják szállítani a kiállításra.
Néhány adat:
Önsúly: 222t
Hasznos terhelhetőség: 360t
Hosszúság: 14,5m
Motor: DDC/MTU 90L-es, 20 hengeres, 3650LE-s motor
Meghajtás: dízel-elektromos kerékagyba épített vilanymotorral
Max. sebesség 64Km/h
A gumiabroncs átmérője 3,8m
Ár: 2,5 millió EURO

A mostani Baumára is nagy erővel készül a Liebherr, nekik lesz a legnagyobb standjuk. 75db "eszközt" állítanak ki, köztük 12db autódarút, 5db lánctalpas darút, hoznak megint egy ilyen dömpert az USA-ból, betonmixer stb.
Előzmény: Ramsau83 (10287)
Ramsau83 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 10287
Motor tipus, méret, teljesítmény?
Előzmény: JumboJet (10286)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.17 0 0 10286
KelemenGy Creative Commons License 2007.02.17 0 0 10285
Viszont aki ezzel foglalkozik és mérnök is, az is ezt mondja. A földműnek kellett volna egy tél, hogy tömörödjön, utána mehetett volna rá a többi réteg.
Ahol nem nyúltak az alapozáshoz, ott legalább jóval később fog szétesni...
Előzmény: tatrafan (10280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!