három cég járja a vonalat.
Magyarok + Belgák + Angolok.
a magyarok legtöbbször Mercedessel jönnek. Ritkán E98 mégritkábban valami más. A másod és harmadrészek vegyesek.
A belgák vállalkozókkal kötnek szerződést ezért összevissza kocsikkal járnak. A legsűrűbben egy Setra jár.
Az angolok felváltva, jobbkormányos Ikarus 350-el ill. PLAXTON busszal mennek.
de tőlük is jött már jobbkormányos Setra de jött már angol kocsiként balkormányos !!! Setra is.
Nem,nem a Volán a tettes, hanem egy eddig ismeretlen vállalkozó. És nem lenne párhuzamos a 120a vonallal, mert Kóka-Dány-Nagytarcsa-Cinkota HÉV-Bp. Örs vezér tere az útvonal.
Így tönkreb@szni egy járatot! Azt hiszik hét közben nem jár senki? 10-15 ember általában a minimum ezen a járaton hét közben is. Az más kérdés, hogy ezek egy része 65 év feletti. Ha nem telik meg az E98, vagy E95, akkor tessék az E14-et, vagy az IVECO Turbo Daily kisbuszt küldeni. De ez a ritkítás egész egyszerűen nem járható út. A MÁV már sikeresen tönkretette a kaposvári járatokat, úgy látszik most a Kapos Volán is beáll a sorba. Lassan már csak kocsival lehet normális körülmények között átszállás nélkül tűrhető menetidővel eljutni Pestre.
Nem tudom lattatok-e, de kicsit megujult a volan.hu menetrendi resze. A régi megmondta a km-t is. Arról ne is beszéljünk, hogy pl. egy Nagykanizsa - Tatabánya úttal nem birkózik meg (bár ez régi változatban sem müxik).
Veszprem megyeben is vannak nagyon kusza jaratok, ahol teljesen a "honos teruleten" kivul kozlekednek egyes cegek. Pl. - ha jol emlekszem - Veszprem-Balatonfured kozott van Somlo Volanos jarat, reggel. TRA 395 biztos tud meg nehany hasonlot. Aztan pl. Gyekenyesen a "helyijaratokat" elsosorban a Zala Volan vegzi.
A 1450 sz. vonal jaratai is "csütörtök kivételével munkanapokon" kozlekednek, Tiszaujvaros-Debrecen-Tiszaujvaros kozott. Es tudtommal nincs veluk egyidoben "csak csutortokon" kozlekedo jarat.
Nem tudom lattatok-e, de kicsit megujult a volan.hu menetrendi resze.
Transport:
A vasutas topicban Koka nevu kozsegrol beszelnek, de nem biztos, hogy a Volan a "tettes". (A 120a vonallal parhuzamos lenne a budapesti buszjarat.)
Kaposvárról Budapestre 6.30-kor és Budapestről Kaposvárra 16.30-kor ezentúl „keddi és szerdai napok kivételével naponta „ közlekedik.
Azt hiszem erre lehet azt mondani, hogy vegszukseglet. Ilyen buta intezkedest csak rendkivul buta korulmenyek kozott lehet hozni. Dontse el mindenki, hogy azt hibaztatja-e erte, aki a dontest hozta, vagy azt, aki a helyzetet krealta.
Nem tudom melyik járaton van,de én mindig munkanapon láttam délután 14-körül gyulán,Mezőkovácsháza-Gyula táblával!
Az IAW 046,és 047-ről tudsz?Ikarusz E95-ösök,azthiszem Scania alvázal,kerek lámpákkal,fehér mindkettő.A 046-os gyulai Szegedre jár,a 047-es csabai.
Ha esetleg tudnád,hogy megvan-e még az FEB-704-es E14Midibusz...vagy két éve nem láttam,gondolom eladták?
ÜDV!
Az általad írtakat még nem láttam.
Nagyon profi vagy !
Ezek szerint Békés megyei vagy.
Mezőkovácsházán csodálkozom. Ott eddig nem volt csuklós kocsi telephelyezve.
Lehet, hogy ezt szánják a munkanap 6.00-s Mezőkovácsháza-Gyula-Békéscsaba járatra és azért szűnteték meg ehhez a Medgyesergyházáról 6.40-kor induló rásegítőt ?
Ezek szerint elég nagy volumenű beszerzés volt, mert ez így már összesen 6 db. és lehet, hogy van olyan, amit még egyikünk sem látott. Én pl. nem lepődnék meg, ha a békécsabai helyi forgalomba is jutott volna belőlük.
Könnyű kiszúrni őket, mert hátul is beépített, világítós viszonylat táblájuk van, amit hátulra, felülre gyárilag felszerelve sosem láttam. Nem is fogják soha használni...
"Meg az ővék lenne a Dunaújváros - ??? Szentesen túl"
Szerintem a Dunaújváros-Kecskemét-Békéscsaba járatra gondolhatsz, azt viszont Körös ill. Alba csinálja.
A Kecskemét-Szentes-Kecsemét Bács Volános járat érdekes, mivel nem a saját területén közlekedik, de van egy számomra még érdekesebb Bács Volános járat, az 5225/363 és 358 Kecskemét-Izsák-Kecskemét, ami abszolút Kunságos terület. Szerintem ez még abból az időből maradhatott esetleg, amikor még egy cég volt a kettő (bár lehet, hogy tévedek).
A HZE 182-t kihagytad ez Békés és Köröstarcsa,illetve Békéscsaba-Köröstarcsa között jár.
Nemtudom írtad-e már a HZE 126-ot,ami Szarvasi,és a HZE 127-et ami Mezőkovácsházi szintén C80-as távolsági.
A Kunság Volánnak van Szentes-K.félegyháza-Kecskemét-Budapest járata, vagyis Csongrád megyéből induló és a saját megyéjén "csak" áthaladó távolsági járata. (Szentesről 11.30 - 1090-es mező)
Itt a Kecskemét-Szentes járat (Kecskemét i. 9.30 - 5142-es mező) kocsija fordul vissza.
A Bács Volánnak pedig Kecskemét - Szentes - Kecskemét járatpárja van ( 5142/483 és 445. ) , Kecskemétről munakanpokon 8.40 , vissza Szentesről munkanapokon 13.00.
Orosházáról nincsenek ilyen figurák, csak a Kecskemét-Orosháza járatpár.
Azt nem tudom, hogy a BPF-021 pontosan hány éves, de az tény, hogy a Kunság Volán az orosházi járatot nem távolsági járatként kezeli. Volt időszak, amikor az egyik Contact járt oda, bár arra is volt már példa, hogy E95-öst küldtek, de ez nagyon nem jellemző. Ha jól számoltam, akkor a kecskemétieknek nyári hétköznapokon 19 olyan távolsági járatuk van, amit kecskeméti kocsik csinálnak. Ehhez összesen 23 távolsági buszuk van (ha a 256-osokat nem számoljuk és az E94-et igen). Nyár lévén pedig már a különjáratokkal is számolni kell, de az talán tényleg túlzás, hogy Orosházára egy lepukkant 266-ost küldtek. Viszont ha azt nézzük, hogy Szegeden is járt már Kecskemétről kissé szakadtas 266-os, akkor mért épp Orosházára ne küldenének egyet. Úgy látszik a szükség nagy úr, na de ennyire?
A népligeti végállomás tényleg ennyire „hazavágta” a dunántúli távolsági buszokat ?
A Zala Volán után a Kapos Volán is korálozza a pesti járatait 2002. július 1-től.
Szerintem egy naponta közlekedő budapesti busz menetrendi év közbeni lekorlátozása elég illetlen dolog, ráadásul ezek a járatok a Kapos Volán zászlóshajói, amelyeket számos hirdetésben reklámozott „INTERCITY” buszként.
A változások:
A hetek utolsó iskolai előadási napján közlekedő 101. és 106. sz. járatok forgalmát „határozatlan ideig szüneteltetik”. (Bp.-ről Kaposvárra 14.30 , Kaposvárról Bp-re 12.30).
Az eddig naponta közlekedő gyorsjáratpár ( 107. , 108. ) , Kaposvárról Budapestre 6.30-kor és Budapestről Kaposvárra 16.30-kor ezentúl „keddi és szerdai napok kivételével naponta „ közlekedik.
Remélem ezzel nem adnak ötleteket más Volánoknak, hogy a naponta közlekedő távolsági járatokból a hét közepi, nyilvánvalóan gyengébb forgalmú napokat kiszemecskézzék, ez ugyanis a távolsági buszközlekedés színvonalának romlásához vezet.
Nem lett volna vajon érdemes ezekre a napokra egy üzletpolitikai kedvezményt bevezetni, hogy pl. aki ezzel a járapárral utazik ugyanazon a napon oda és vissza is, annak a visszaútért nem kell fizetnie ?
1990-91 körül alkalmazta ezt a Tisza Volán a Gyula-Elek-Battonya-Szeged vonalon, hogy „közelekedik keddi,szerdai,csütörtöki munkanapok kivételével naponta”, de szerecsére néhány év múlva leszoktak róla és visszaálltak naponta történő közlekedésre.
A feleségem által mindig emlegetett kedvenc pedig Nyírbátor környékéről való : „közlekedik csütörtöki munkanapok kivételével munkanapokon”
Nem értette, hogy miért büntetik szegény csütörtököt. Végül kiderült, hogy ott egy másik, csak csütörtökön és hosszabb útvonalon közlekedő járat járt helyette.Gondolom csütörtökön van a heti piac.
Itt sajnos ilyenről nincs szó.
1./Új IKARUS C80-as csuklósok álltak üzembe a Körös Volánnál.
A HZE-184 a gyulai 4-es helyijáratra került, 4 ajtós.
A 3 ajtós HZE-126 a Békécsaba-Gyula , a szintén 3 ajtós HZE-181 pedig a Békéscsaba-Doboz vonalon.
2./Március 4. után csak most június 17-én változott ismét kis mértékben a Körös menetrendje, amely ebben a menetrendi évben így eddig igen stabilnak tekinthető, szemben az előző évek, "ha elseje, akkor mindig menetrendváltozás" gyakorlatával.
3./ Folyik a békécsabai autóbuszállomás épület átépítése, hogy az információs táblák után a bérletpénztárak is felkerülhessenek a tökéletesen felesleges, sokszor felgyújtott gyalogos aluljáróból.
Nem tudja-e valamelyikötök véletlenül, hogy a Kunság Volán Rt. BPF-021 frsz-ú IK 266-osa hány éves ?
Ma ő végezte az Orosháza-Szentes-Kecskemét távolsági járatot 14.25-kor / 1092/326 / és elég roncstelep-szökevény látványt nyújtott az orosházi buszállomáson a Körös Volán csillogó új buszai között.
Álzalában ennyire azért nem adják le a színvonalat, IK 256-os szokott lenni, bár régebben IK 260-as helyközi változat is jött.