Olvasok, igen, de csak ritkán. A 20-as mobilon elérhető vagyok, a részletes szám kis.kavicsnál. A Vasi Volános kapcsolataim, hát, finoman szólva nem rózsásak.
A megmentési szándékunkról jó lenne, ha az illetékesek is tudnának, nehogy bontóban kössön ki a maca. És kezdhetnénk gőzerővel a szervezést. Részemről amit tudok bevállalok. Vasiéknál nem nagyon vagyok ismerős:-((
Esetleg milyen megoldások jöhetnek szóba? Mivel a busz egy korai 280-as, ezért múzeumba is kerülhetne, lehet?leg m?köd?képesen. (Talán Szentendrén jó helye lenne.)
280-as: Nemrégiben még Szentgotthárdon volt, mint tartalékkocsi. Fel kellene hívni ?ket, hogy ez még mindig úgy van-e. Utána meg írni egy levelet a "f?nöknek", hogy mi a szándékunk. Carpy talán tudna valamit segíteni. De a 7674-es hozzászólása alapján mintha kevesebbet lenne mostantól NET-közelben. De remélem azért olvas minket.
Én még ma is láttam buszokat a Népligetben. Igaz nem volt időm jól megfigyelni, hogy milyen buszok és mennyien vannak, de annyi biztos, hogy kevesebben, mint korábban. Használatba vették a Népliget buszállomás melletti bérelt területet parkoló gyanánt.
Nem akarok lúzernek tünni, de azért felteszem a kérdést: "Ti tudtátok, hogy a buszokat kizavarták a Népligetből?" Most a Fék utcában vannak, a Ferencvárosi pályaudvar mellett.
Meg kéne bizony! De ki van itt közülünk tűzközelben?????? Utánna kéne járni, hogy a Vasi Volán hajlandó-e, vagy sem. Meg intéződik-e vele egy fasza kis különjárat, valami túrával?
Vagy esetleg valamilyen forrásból megvásárolni. Esetleg milyen megoldások jöhetnek szóba?
Kedves Kollégák!
Köszönöm mindenkinek a hasznos hozzászólásokat a nemzetközis témában!
Természetesen nem akarok "kopasz" sofőrként egyből Kamcsatkára menni a legújabb buszcsodával,de ez talán egy távoli cél és az ember gyereke meg úgy tanul,ha kérdez.
Eddigi tapasztalataim szerint ebben a szakmában sok a nagyotmondó ember és sokan szeretnek mindenféle kamu infókat szolgáltatni,de a fórum meglátásom szerint hiteles és szakemberektől lehet választ kapni a kérdésekre.
Bocsánat,ha néha evidensnek tűnő dolgokkal nyaggatom a tisztelt társaságot!;)
Legjobbakat:Nicco
Az ESSO-busz (a töld) és még jó néhány társa "plusszosítva" lett Vasi Volán-os módon. Ugyanis a helyközi buszok új üléshuzatot és új függönyt is kaptak a felújítás után. Ekkor kapták meg a Vasi Volán-os színeket is.(F?leg 266-osok lettek felujítva, valamint 280-asok és az ESSO busz is, azt hiszem.)
A hagyományos sárga 266-os eredeti függönyökkel már lassan védett darabnak számít. Szombathelyen is egyre fogyadoznal. Sokat felujítottak már bel?lük az el?bb e mlített módon. Tényleg, mi van az egyenes m?szerfalú 280-assal? Azt meg kellene menteni!
Biztos az összes volán vezérnek BEE-s mobilja van :-))) Egyéni reklám. Szerintem matrica az egész, tehát még annyit sem ér, mint az ESSO (igaz, a matrica összetartja a kasznit :-)))
Kösz. Persze a rendszámból gondolhattam volna, hogy nem mai gyerek, de mivel Classic pofája van, meg zöld kapaszkodókat láttam benne, ezért megtévesztett. Hát igen, ilyen egyszerű becsapni a népet azzal, hogy átfestik a buszokat. Persze én csak autóból láttam, kb. 10 másodpercig.
Végülis értem én, hogy mi a reklám. Csak azt furcsállom, hogy egy vadiúj buszt festettel le keki színüre. Lehet, hogy ez volt a gyári festése (mivel belül is ilyen volt)?