Keresés

Részletes keresés

1433 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 10126

A nickemből kiindulva szerintem rajongónak számítok többek szemében. Pusztán a 1433-asnál maradva: jó két éve elég közel járt ez a kocsi a leállításhoz és a lángvágóhoz is, de a tavalyi felújítás egy csöppet megnövelte az élettartamát, ez egészen biztos.

Előzmény: Törölt nick (10092)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.20 0 0 10125

Csemege daten und fakten vol2.

 

Legrégebbi felújítások

(2001):

1449

(2002):

1464 1456 1457 1432

 

(2003):

1338 1429 1454 1334 1410 1463 1312 1455 1305 1302 1452 1409 1453 1415 1318 1460 1408 1406

 

J1 és J2 sorosság:

 

felújítások sorrendben ciklusrend szerint: j11, j12, j21, j13,j14,j22,j15,j16, azaz összesen 8 a cilkus során.

 

8 fu-n túl vannak (elvileg J3 következhetne, szerintem nem reális)

1313 1324 1367

7 (útolsó, j16 van hátra)

1402 1342 1433 1369 1365 1349 1364 1357 1404 1401 1400 1361 1363 1360 1320 1407 1310 1316 1314 1366 1301 1315 1319 1309 1368 1307 1341 1317 1304 1308 1358 1311 1306 1322 1338 1334 1312 1305 1302 1318

6 (j15 és j16 van elvileg hátra, max. egyet érdemes ezekből megadni)

1445 1442 1448 1441 1440 1461 1439 1443 1438 1437 1451 1444 1434 1427 1430 1435 1446 1423 1422 1419 1418 1450 1420 1421 1431 1417 1413 1412 1428 1426 1333 1411 1447 1425 1424 1429 1410 1409 1415

5 (j22 következik, és elvileg még a két j1)

1408 1406 1476 1477 1473 1472 1471 1479 1478 1475 1474 1414 1416 1480 1436 1481 1466 1467 1459 1458 1470 1469 1468 1465 1462 1454 1463 1455 1452 1453 1460 1464 1456 1457 1432 1449

 

 

Egy "j" ciklus kb. 7-8 év a jelenlegi futásteljesítménnyel.  A j1 és j2 megkülönböztetés ma már idejemúlt, ahogy ez a felújítási nem is. A ganzoknál én már csak egy kb V3+ szintű, akár helyi javításban gondlokodnék + egységesítés (belős tér-világítá, ülések, pult, kontaktor, homokszóró, fűtés).

 

SzL 

ymuh Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10124
Igen, kint volt a 2-esen.
Előzmény: Kocso84 (10123)
Kocso84 Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10123
Mintha ma láttam volna a 1352-t, hamar gatyába rázták.
Előzmény: rally forever (10121)
UV-gépes Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10122

Átnéztem a listát, és az zavar benne, hogy vannak benne fénycsöves, felújított kocsik is, amiket szvsz nem kellene kidobni, mikor van még izzós csörömpölő bőven. Furcsa, hogy Szávás nincs a listán, pedig onnét is volna "ajánlatom":).

 

Valószínűleg a különböző vizsgálatokat összevonva nézted meg, igazából külön érdekelne a J1- és J2-soros lista. Tudsz ilyet küldeni, írni?

Előzmény: Törölt nick (10101)
rally forever Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10121

Az 52-es pedig egész jó gép... Az 59-es meg csak KCSV :o)

 

R.

Előzmény: Ify (10120)
Ify Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10120

1352 és 1359.

A jó a rosszban, hogy két KCSV.

 

Előzmény: rally forever (10108)
Ify Creative Commons License 2010.09.19 0 0 10119
Nem lehetne inkább a KCSV-ket selejtezni?
Előzmény: Törölt nick (10085)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10118
talán azért mert páramentesítő és nem vez,fűtés...:)
Előzmény: Uezbeck (10107)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10117
Tavaly is a 1370 volt a kiállított KCSV.
Előzmény: 1190 (10116)
1190 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10116
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10115
A 1321-et én mindig kettesen láttam az elmúlt hetekben. Igaz, csak péntekenként jártam arra.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (10110)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10114
Lehet, hogy az alsóruhák gyártójával áll titkos kapcsolatban a BKV. A -10°C és annál hidegebb időben 3 macskanadrág és 3 zokni volt rajtam és persze bakancs. :-/ A téli kabátot a Deák tőr felől már a Gellért téren levehettem, addig meg nagyon kényelmes és biztonságos volt abban vezetni. A körtéren vettem le a pulóvert, mert akkor fölül már olyan meleg volt "3asban" de lenn még mindig semmi melegebb levegő nem akart lenni így nem kapcsoltam ki a fűtést.
Ha nincs is lábfűtés, mint a felújítottakon de akkor is ha folyamatosan "2esben" mehetne a fűtés már számítana. A legnagyobb hidegben legalább 1 macskanadrágnyit :)
Bár úgy néz ki ez a probléma engem januárig nem volt érinteni. :-#
Előzmény: Uezbeck (10113)
Uezbeck Creative Commons License 2010.09.18 0 0 10113
Azért írtam idézőjelbe az "extrát" ;-)
Előzmény: Törölt nick (10109)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10112
A 1321-est én is csípem. Viszont lehet hogy csak nekem tűnik így, de szerintem a 1331 annyira szép állapotban van még mind belülről, mind kívülről, akárcsak egy 1330 vagy 1354. Ma mentem 1336-oskával arra inkább nem mondok semmi.. :)
Előzmény: rally forever (10111)
rally forever Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10111

Ezt adták, a DIR-jébe még 17-es volt beütve :o) Amúgy jó kis kocsi, csak egy picit lomha.

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (10110)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10110
A 1321-esen ma meglepődtem a 2-esen. Hosszú hetek óta csak a 17-esre volt kiadva. 1328 meg végre lekerült a kettesről, egész nyáron szinte csak ott volt, mostanában a 21-esen jár. 1328-ast valamiért soha nem adják ki a 17-esre. Legutóbb márciusban volt ott egyetlen napig, nem tudom miért óvják Óbudától. 1358 meg isteni még mindíg. A kék KCSV-k meg mostmár kiadhatóak a 17-21-re is. A 2-esen most a Rogán Antalt kell mutogatni. (Bár tegnap volt Rogános kocsi a 17-esen 1331 mameg a 1325) :D
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10109
Az extra ami azért már inkább elvárható lenne...
Előzmény: Uezbeck (10107)
rally forever Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10108

Nem tudni a délutáni ... hogyismondjam agresszívebb csatlás két résztvevőjét a 2-esről? Biztos megint jelt adott magáról a "Bermuda ív"...

 

(Így neveztem el a Boráros felől Vágóhíd felé a Haller előtti ívet. Ott valamiért a KCSV-k nem akarnak rendesen fékezni /Délelőtt a 1321-el tesztelgettem, valamiért tényleg nem/, a 1331 ki akar esni a vágányról, más nem igazán... Érdekes a történet...)

 

R.

Uezbeck Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10107
Apropó fűtés!

Idén télre nem lehetne már felkészíteni a Csuklósokat erre az átkötött fűtésre, hogy ne kelljen Kelenföldön meg Budafokon minden télen felfázni a villamoson?
Továbbra sem értem, hogy miért nem lehet az összes Iparin ezt az "extra szolgáltatást" megcsinálni....:-S
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10106
Ott azért lehet baj a vezetéstechnikával is. Mindenhol van 2-3 kolléga akit már akkor csatolva tolni kell ha még csak bejött dolgozni. De ha egyszer el is indul... :-#
Előzmény: Törölt nick (10101)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10105
1411 nem megy rosszul, de gusztustalan. Persze egy igazi napellenző, egy átkötött fűtés már sokat javítana rajta. Lehet csak nagyon ront a sárga matrica az összképen. Pont ma volt szerencsém hozzá.
Előzmény: Csmg (10104)
Csmg Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10104
A következő kocsik szerintem kivállóak:
1306, 1409, 1410, 1411, 1425, 1457, 1460

1411-et még Budán is szeretik ami azért már ritkaság.:D

1453 meg már új forgóvázakért üvőlt

Rally erősítsd meg a listát:D
Előzmény: Törölt nick (10101)
Uezbeck Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10103
Ez jó! :-D



Amúgy köszönöm a választ Neked és FKU-911-nek is! :-)
Előzmény: Törölt nick (10101)
rally forever Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10102

Szerintem két pályaszámban mindannyian egyetértünk, vegyük figyelembe ezeket :o)

 

1456 -> Lángvágó

1453 -> Főműhely -> Fradi -> Nosztalgiapéldány majd pár év múlva

 

;o)

 

R.

Előzmény: Törölt nick (10101)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10101

Ja, értem :-)

 

 

- XXXX pszú villamosra két szavazat érkezett, XY és UZ kollégák megtakartásukat javasolja, mert nagyon szeretik őket. Akár örökbe is fogadnák. Azonban a kocsi kockakerekű, ráz-zörög, 40 éves és kétnaponta tolja be egy hasonszőrű társa k98 kontaktorégéssel, menetkimaradást csak a páros napokon nem okoz. Vonalműszak külön gondozza.

Ki szavaz a zállományban tartásra :-)

Előzmény: FKU-911 (10099)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10100

nagyon sok kocsi forgóváz hiány miatt áll. V3 vizsgálatnál nem volt szokás mindig forgóvázat cserélni, de mára már annyira intenzív a korrozíó és az öregedés, hogy 175 e km felett nem engedi a forgóvázat futni egy m. főmérnöki rendelkezés (helyesen).

 

Így az ilyen teljesítményt elérőkcsoihoz vagy van forgóváz, vagy nincs. Ha nincs, akkor áll egy ideig, amíg a fv. el nem készül.

 

SzL

Előzmény: FKU-911 (10098)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10099
Akkor azoktól is "kéne kérni" egy listát, akik vezetik őket, és a futásteljesítménnyel összefésülni.:))
Előzmény: Törölt nick (10092)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10098
1407 alá nincs friss forgóváz.
Előzmény: Uezbeck (10093)
FKU-911 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 10097
De igen, csak nem tudtam hogy a 19-41 3 kocsija két ksz.ből volt adva.
Előzmény: Gianmarco (10082)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!