A nickemből kiindulva szerintem rajongónak számítok többek szemében. Pusztán a 1433-asnál maradva: jó két éve elég közel járt ez a kocsi a leállításhoz és a lángvágóhoz is, de a tavalyi felújítás egy csöppet megnövelte az élettartamát, ez egészen biztos.
Egy "j" ciklus kb. 7-8 év a jelenlegi futásteljesítménnyel. A j1 és j2 megkülönböztetés ma már idejemúlt, ahogy ez a felújítási nem is. A ganzoknál én már csak egy kb V3+ szintű, akár helyi javításban gondlokodnék + egységesítés (belős tér-világítá, ülések, pult, kontaktor, homokszóró, fűtés).
Átnéztem a listát, és az zavar benne, hogy vannak benne fénycsöves, felújított kocsik is, amiket szvsz nem kellene kidobni, mikor van még izzós csörömpölő bőven. Furcsa, hogy Szávás nincs a listán, pedig onnét is volna "ajánlatom":).
Valószínűleg a különböző vizsgálatokat összevonva nézted meg, igazából külön érdekelne a J1- és J2-soros lista. Tudsz ilyet küldeni, írni?
Lehet, hogy az alsóruhák gyártójával áll titkos kapcsolatban a BKV. A -10°C és annál hidegebb időben 3 macskanadrág és 3 zokni volt rajtam és persze bakancs. :-/ A téli kabátot a Deák tőr felől már a Gellért téren levehettem, addig meg nagyon kényelmes és biztonságos volt abban vezetni. A körtéren vettem le a pulóvert, mert akkor fölül már olyan meleg volt "3asban" de lenn még mindig semmi melegebb levegő nem akart lenni így nem kapcsoltam ki a fűtést. Ha nincs is lábfűtés, mint a felújítottakon de akkor is ha folyamatosan "2esben" mehetne a fűtés már számítana. A legnagyobb hidegben legalább 1 macskanadrágnyit :) Bár úgy néz ki ez a probléma engem januárig nem volt érinteni. :-#
A 1321-est én is csípem. Viszont lehet hogy csak nekem tűnik így, de szerintem a 1331 annyira szép állapotban van még mind belülről, mind kívülről, akárcsak egy 1330 vagy 1354. Ma mentem 1336-oskával arra inkább nem mondok semmi.. :)
A 1321-esen ma meglepődtem a 2-esen. Hosszú hetek óta csak a 17-esre volt kiadva. 1328 meg végre lekerült a kettesről, egész nyáron szinte csak ott volt, mostanában a 21-esen jár. 1328-ast valamiért soha nem adják ki a 17-esre. Legutóbb márciusban volt ott egyetlen napig, nem tudom miért óvják Óbudától. 1358 meg isteni még mindíg. A kék KCSV-k meg mostmár kiadhatóak a 17-21-re is. A 2-esen most a Rogán Antalt kell mutogatni. (Bár tegnap volt Rogános kocsi a 17-esen 1331 mameg a 1325) :D
Nem tudni a délutáni ... hogyismondjam agresszívebb csatlás két résztvevőjét a 2-esről? Biztos megint jelt adott magáról a "Bermuda ív"...
(Így neveztem el a Boráros felől Vágóhíd felé a Haller előtti ívet. Ott valamiért a KCSV-k nem akarnak rendesen fékezni /Délelőtt a 1321-el tesztelgettem, valamiért tényleg nem/, a 1331 ki akar esni a vágányról, más nem igazán... Érdekes a történet...)
Idén télre nem lehetne már felkészíteni a Csuklósokat erre az átkötött fűtésre, hogy ne kelljen Kelenföldön meg Budafokon minden télen felfázni a villamoson? Továbbra sem értem, hogy miért nem lehet az összes Iparin ezt az "extra szolgáltatást" megcsinálni....:-S
Ott azért lehet baj a vezetéstechnikával is. Mindenhol van 2-3 kolléga akit már akkor csatolva tolni kell ha még csak bejött dolgozni. De ha egyszer el is indul... :-#
1411 nem megy rosszul, de gusztustalan. Persze egy igazi napellenző, egy átkötött fűtés már sokat javítana rajta. Lehet csak nagyon ront a sárga matrica az összképen. Pont ma volt szerencsém hozzá.
- XXXX pszú villamosra két szavazat érkezett, XY és UZ kollégák megtakartásukat javasolja, mert nagyon szeretik őket. Akár örökbe is fogadnák. Azonban a kocsi kockakerekű, ráz-zörög, 40 éves és kétnaponta tolja be egy hasonszőrű társa k98 kontaktorégéssel, menetkimaradást csak a páros napokon nem okoz. Vonalműszak külön gondozza.
nagyon sok kocsi forgóváz hiány miatt áll. V3 vizsgálatnál nem volt szokás mindig forgóvázat cserélni, de mára már annyira intenzív a korrozíó és az öregedés, hogy 175 e km felett nem engedi a forgóvázat futni egy m. főmérnöki rendelkezés (helyesen).
Így az ilyen teljesítményt elérőkcsoihoz vagy van forgóváz, vagy nincs. Ha nincs, akkor áll egy ideig, amíg a fv. el nem készül.