Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Most már szinte mindent vissza vett a természet. Egyedűl az utak vannak meg . Meg egy épület. Amikor bontották az épületeket sok ember hozott téglát onnan. Csempéket meg a többit. Potom pénzekért. Télen amikor jártam arra épp termelték ki a fákat a 3mas kapu mellett.
Még szerencse, hogy minden lehetséges helyet telepakolt azzal a szar PV-s lakossági keretálarccal! Látszik, hogy az úr komoly szakértő, és marha jó a fantáziája! Már mint hogy ilyen marhaságot kitalált!
Pontosits tudtommal a petöfi(flottilás) laktanya mellett a Dobo laktanya volt (épitö müszaki)/mindkettö föbejárata a váci utrol volt jártam mindkettöben, akkor a Hunyadi laktanya hol volt?
Majdnem...a blogomon keresztül találtak meg, mert a környékemről a Rómaifürdőről is szoktam posztolgatni. És logikusan erről kérdeztek. Júni 7. vagy 14. "A Hely" című műsorban leszek, logikusan az egész téma a Rómaifürdő és környéke.
Kedden egy cimboránk segítségével bejuthattunk a szigetszentmiklósi ipari parkba (egykori Dunai Repülőgépgyár, majd Csepel autógyár), ahol kinyitották nekünk a területen levő két, meglepően jó állapotban levő légoltalmi bunkert, valamint az egyik, ma már használaton kívüli impozáns szerelőcsarnokot. Mindig is szerettem az ipari építészet remekműveit, ezért, ha témáját tekintve kicsit "Off" is, beteszek néhány fotót erről. A tervek szerint a bunkerekről és a területről hamarosan egy cikk is megjelenik majd.
Majd készítek a laktanyáról egy videót (sajnos lehangoló állapotban van), pont ma voltak a szemben lévő tűzszerész és hadikikötőből kutyás katonák gyakorlatozni.
Múltkor voltam az egykori gyógyszerraktárban, még mindig elég sok gyógyszer van ott, pl. több karton Neogranormon, nem értem, hogy ezeket miért nem osztották szét a lejártuk előtt.
Szentkirálynak csak a reptéri része van lezárva, a lakótelepen szabadon lehet kolbászolni, senki sem szól hozzád. Igen, van egy kamionos cég ami a volt lakótelepen bérel telephelyet, és van egy hajóépítő cég is. Mindkettő magasról tojik rá, merre barangoltok.
Állítólag a szállítócég telephelyén van egy öreg kutya, de csak a hangja nagy, nem kell tőle félni.
Szóval egy szó mint száz, a lakótelepet nyugodtan be lehet barangolni, csak a reptéri részbe nem tudtok menni.
Szia! A Flottilásról ugyan nem,de a " munkaszolgálatos" - ról igen. 1988 februárjában vonultam be oda és egy évet töltöttem ott. A Hunyadi - laktanya MN 1333 néven építő-műszaki alakulat volt.. Hozzá tartozott még Budapesten a Madridi utcában,Monoron és Vácott egy-egy kisebb laktanya. A Hunyadiban nyíltpályás és MÁV telephelyes vágányfektetés illetve sínmezőépítés volt. De tároltunk pontonokat is és láttam hídfő építő gyakorlatot is,cölöpveréssel súlyosbítva. Kárpitos műhely az én időmben nem volt,az biztos.Szanitécként mindent láttam. A Madridi utcában volt a parancsnokság egy irodaépületben szemben egy kétemeletesben egy század munkáskatona és egy szakasznyi tiszti csicska. A Hunyadi a Hátországvédelmi Parancsnoksághoz tartozott,míg a Petőfiseknek zsinoros kimenőjük volt és (akkor) divatos lemberdzsekük,mi még öltöny-nyakkendőben pompáztunk. Ja,és fatusás gépkarabélyunk volt .Érdekes még,hogy a pontonszállító Zilek és Krazok 1963 gyártmányúak voltak,mi 66osok voltunk.:) Csepel járművek helyett mindenféle színű Robur teherautókkal voltunk ellátva.
A pastakon túl lőszerraktár volt,magyar őrökkel Dobó laktanyából... Minket óva intettek,nehogy arra sétáljunk...
Még mindig Szentkirályszabadjai kirándulást szervezek a baráti körömmel, gyűjtöm az infókat. Olyasmit hallottam, hogy logisztikai cégek kitelepültek oda. Tudjátok, hogy pontosan hová, és mennyire nagy a forgalmuk, mennyire lett élet a szovjet laktanya részen?
Az újpesti Petőfi laktanyáról tud nekem valamit "mesélni"?
Azt tudom, hogy a Flottillához tartozott, pár éve az újpesti önkormányzata megszerezte az államtól a terület egy részét, de ez a laktanya elvileg eleve két részre volt osztva, volt egy munkaszolgálatos(?) része, itt tudtommal kárpitos műhely is működött, ez utóbbi a Megyeri hídhoz közelebb eső felén ( a két laktany aközött csak egy drótkerítés van) van és az újpesti önkormányzat biztonsági emberi őrzik, a Petőfi laktanyát pedig a HMEi őrei.
Annyit tudok, hogy mindkét laktanya eladó, azt is hallottam, hogy vevő rengeteg lett volna, csak épp nem lehet bármire hasznosítani a területet, ráadásul egy magas feszültségű vezeték is keresztül megy a területen, szóval mindig halasztódik az eladás.
A Petőfi laktanya is sajnos eléggé le van már fosztva, de a másik az borzasztóan ki van belezve, utóbbiban tűzoltók, kutyás mentők, tűzszerészek szoktak néha bent gyakorolni.
Ami még érdekelne, hogy a munkaszolgálatos laktanyától a híd felé, de már a patakon túl az erdőben is van egy őrtorony alapzat+beton lépcső, illetve az M0-áshoz vezető íves útnál a töltés mögött is gyanúsan olyan az épület (raktár?) és a világítás, mintha honvédségi terület lett volna. (talán ez egy raktár terület lehetett, amit az új út vágott ketté?)
"A nagyobb az, hogy dicsekszel vele, hogy az őrök megkötötték a kutyákat, mert tudták, hogy jössz. Az őrök megszegték kötelességüket, a gondjukra bízott területre arra illetéktelen személyt engedtek be. Lebuktatod szerencsétleneket a buta dicsekvéseddel. Az őrök akár fegyelmit is kaphatnak, vagy el is bocsáthatják őket. Te meg soha többé nem leszel beengedve sehová, te szerencsétlen!"
A vége kissé alpárira sikeredett...
Egyébként ahhoz hogy fegyelmit kapjanak, bizonyítani is kell a dolgokat....