Keresés

Részletes keresés

halaloszto Creative Commons License 2013.10.10 0 0 68980

Te valamit nagyon felreertesz. Nem en kerdeztem, es nem en nem ertem hogyan mukodik. 

 

Lehet futeni ugy hogy a visszatero 3 fokkal hidegebb mint az eloremeno, csak jo nagy tomegaram tartozik hozza, ahhoz meg szep villanyszamla a szivattyunal. Vagy ami megjobb, ki-be kapcsolgatos gazkazan.

 

Te a gozfutesre gondolsz, csak olyat radiatorral epeszu helyen nem hasznalnak.

 

Vajk

Előzmény: Totya3 (68974)
ANONYMOUS Creative Commons License 2013.10.10 0 0 68979

ok,akkor nem torlozom.

szivattyun sajnos nem lehet állitani.

egyébként ez,hogy nem tud lehülni(nem ad le annyi höt) nem azért van mert kicsi a radiátor?

Előzmény: Totya3 (68976)
Andrew1981 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 68978

Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.

Teljesen laikus vagyok a témában.

Épül leendő kis családi fészkünk,amibe a kivitelező temperáló padlófütést rakna bele a fürdőszobába illetve valamennyire érintené a nappalit is.

Ha jól értettem akkor a kondenzációs kazánhoz visszatérő ágat csavargatná meg.Megkérdeztem hogy be lehetne-e ilyen módon építeni az egész konyha+nappalit is,a válasza az volt hogy persze kb. 8000Ft/m2 áron.

Kicsit szkeptikus vagyok mert a konyha+nappali kb. 40m2-es.

Lenne ennek így értelme?Nem hűlne le túlságosan a víz?

Vagy inkább normál padlófűtésben kellene gondolkodom ?

Esetleg tudnátok árat mondani hogy mennyibe jöhet ki ekkora területre ha fogalmazhatok így hogy egy normál padlófűtés?

Köszönöm előre is a tanácsokat!

Totya3 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 68977

Valaki csináljon már valamit ezzel a fórummotorral!!!!

Előzmény: ANONYMOUS (68975)
Totya3 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 68976

Nem kell tenni semmit. Energia takarékosságból lejjebb lehetne kapcsolni a szivattyú fokozatán, ha van neki ilyen és ha nem a legkisebben van már most is. Egyébként no problem. Szűkítéssel terhelni a szivattyút hülyeség lenne...