Fogalmam sincs.
Úgy 20 perce azt mondta az "illetékes elvtárs", hogy már beindult.
De.
Forgalmi szolgálatok vezetői és Volán cégek vezető beosztású munkatársai - SZVSZ - a legritkább esetben ismerik saját cégük járműállományát és menetrendjét.
lásd tegnapi írásomat az E94F keresése ügyében vagy itt vagy a Buszos honlapok topikban.
Ők projektekben, igazgatósági űlések dekádjában gondolkodnak.
Valamilyen előterjesztésre emlékeznek a napirendi 10-ből, de nem pontosan.
Ezért célszerű inkább Krisztiánhoz fordulni a megadott honlapon.
Ki mit tud?
Arról, hogy szeptember 2-ától az Alba Volán járatbővítésre készül Székesfehérvár-Pusztaszabolcs viszonylaton.
Köztudott, hogy ezen a viszonylaton mindössze két pár iskolai munkanapokon közlekedő járat van. Az utasok nagy részét a 6 pár személyvonat viszi el, 50 perc alatt. A buszok menetideje 5 perccel hosszabb, de nem is a város szélén teszi le a népet.
transport :
információd ( fülesed) részben helyes.
Az új járatok már be is indultak, de csak iskolai napokon közlekednek.
az Alba Volán kettő irányba indított tegnapelőttől plusz járatokat :
- Szkfvár-Pusztaszabolcs,
- Szkfvár-Veszprém,
Bővebbet az albapark.hu oldalon találsz, melyet mint most megtudtam, egy volt vasuti topictársunk szerkeszt főállásban.
Mindkét viszonylaton, az új járatok, iskolai előadások napjain közlekednek.
Feltehetőleg úgy, hogy egyszerűen megvették a BKV -tól... Ha van kellő mennyiségű pénzed, egyy leállított, és állományból törölt buszt minden további nélkül megvásárolhatsz, ha jól tudom, rögtön bármelyik AÜIg- ben.
Féloff
Ennek a kocsinak vajon mit írnak színmegjelölésként a forgalmijába? A vizsgán nem szólnak az esztétikai állapotért?
Féloff- off.
Ezzel az Ikarussal találkoztam idén a Szigeten... A 0. napon épp beparkolt a helyére. Nos Ő 260 -as, 2-0-0 ajtóelrendezéssel,ráncajtóval, és a "budiajtós" vezetőfülkével.Tippem szerint ex.BKV gép lehet, mert Praga váltós. (Próbáltam kisasolni a rendszámot, ami a fülke hátfalára fel volt festve, de le volt takarva...)
Bocs lehet nem itt kellene megkérdezni, de a topiclakóknak biztos van infójuk a következő buszról, mert vmikor biztos vmelyik Volán társaságé lehetett a busz.
Egy 250-es, de lehet 266-os Ikarusról van szó, elég öregecske és jelenleg a Drogprevenciós Alapítvány birtokolja (kint volt idén a Hajógyári Szigeten) frsz: DUF-575.
Egy agyongrafitizett buszról van szó, de járóképes, mert tavaly szintén láttam a szigeten és akkor még járóképesen is láttam robogni a B.örsi úton a Sziget Fesztivál után
Ki mit tud?
Arról, hogy szeptember 2-ától az Alba Volán járatbővítésre készül Székesfehérvár-Pusztaszabolcs viszonylaton.
Köztudott, hogy ezen a viszonylaton mindössze két pár iskolai munkanapokon közlekedő járat van. Az utasok nagy részét a 6 pár személyvonat viszi el, 50 perc alatt. A buszok menetideje 5 perccel hosszabb, de nem is a város szélén teszi le a népet.
2. Lehet-e valahol szerezni egy listát a volántársaságok járműpark-életkorátlag szerinti sorrendjéről?
köszi: ntfsxp
transport :
Lehett.
Itt.
Lásd a 7060-as hozzászólást.
Te is dolgozz 'má valamit, ott ÁBC rendben vannak, a korfa sorrendet úgy 18-34 perc munkával saját magadnak megcsinálhatod.
Most hétvégén megyek túrázni a Vasi Volán territóriumába. Kétszer fogok buszozni.
Először szombaton Szentgotthárdról a 745-kor Lentibe induló busszal. Ez majdnem biztosan sajna C56-os lesz.
Másodszor vasárnap Iváncról 1544-kor Csákánydoroszlóra (ez csak sulivasárnap jár). Ebben van minden reménységem, mert ez a busz -menetrendkönyvi okoskodásaimból következik- körmendi. Körmenden kezd, lemegy Szalafőre, majd onnan vissza Szombathelyre és Körmenden végez. Körmend pedig 266-os paradicsom.
Menjel le koszegre, ott a vasutalomastol 13.55-kor indulo bozsoki jaratot viszi 266-os, en osszesen ket 266-ossal utaztam most nyaron arrafele, mindketto eleg szepen fel van ujitva belulrol, de azokat a szep nagy emelkedoket arrafele nem nagyon birjak.
Elgondolkodtató a Volános dolog. Hogy érheti meg jobban, ha maxiznak, és az ellenőr is megvesztegethető, vagy nincs maxi, csak elégedetlen sofőr, és végre feltölti a BKV az jv. állományát, vagy fizetnek a sofőrnek, meg az államnak mint a kisangyal.
..."... Aztán kitalálják, hogy csak x összegig fizetik ki a megtakarítást. Nagyon okos dolog, most már mindenki csak annyit spórol, amennyit kifizetnek. ...."...
transport :
Így működött a BKV 1988-91 között is.
A 3-on és a 10-en, majd összecsináltam magamat, hogy fogyasszon már az rohadt 280-as, mert ha a napi megtakarítás több volt 33 %, akkor nem fizették.
Igen ám de amíg hétköznap a kollégáknak volt egy iciri-picir megtakarítása, a beugróknak meg semmi mert ők délelőtt és délután is csúcsban mentek, addig szombaton délután a 10-en kettő fő utas / fordulóval, nem győztem ügyeskedni ( pl. retesz kettő padlógáz ) az üres Budafoki úton, hogy fogyasszon már valamit valamit a gép.
A pénzemről volt szó.
Ezért furcsa de általános volt, hogy 13,20-tól 23,40-ig nem állítottuk le a motort, plusz 35 fokban sem.
Nem sokat de legalább akkor is fogyasztott.