A dobnak szép a hangja, csak már télen is ki voltak berhelve a katalizátorok belsejei, attól volt repedtfazék. Sőt még mindig az. De most rendbe lesz téve az új dobbal még a héten, aztán frankó lesz. A dobot csak azért cserélem, mert rátaláltam az újra, régóta kerestem már, szóval semmi baja. Meghát ingyé vagy bejön, vagy nem, nekem midnegy hogy ki adja le a vasba és ki tudja még használni valamire:)
Nem véletlenül rakták bele a A omi 6 hengeres 24V motorját egyesek a B be:-)
A 6 hengeresek 2,6 3,0 nagyon túl vannak méretezve.
150 lóerő az manapság 1,8 asokból kön ki turbó nélkül.
mind.....Azért valljuk be a X20XEV-nek egy 25 éves múltja van, mivel alapjaiban megegyezik az összes 1984-óta gyártott OHC motorral. A hengerfej meg a C20XE leszármazottja 1987-ből. Az elődök gyerekbetegségeit ennyi idő alatt sikerült kinőnie. A V6 egy tök új konstrukció volt. A 3.0 meg nem nagyon sikerült a jelek szerint. Illetve megnézném hány km van ezekben a dugóösszeesett hajtókartépő motorokban. Pont Csapszival beszéltük, hogy a 2.5-el nincs ennnyi gond messze mint a 3.0-val.
A 2.5TD-vel meg nincs sok baj 300-400 000km alatt. Hát a Magyarországi szemetek meg kb. mind felette vannak.
Érdekes, több mint 7 éve, amikor megvettem az x20xev-t, mindenki óvott tőle. Ehhez képest 290ezernél volt egy hengerfej felújításom és most 387ezernél is tökéletesen működik. Azóta hány td meg v6 halt ki mellőle... :)
Gyanítom hogy igen szépek leszünk....:D,(mint tavaly.......főleg ha Kojak "kadétos" kolléga is ott lesz és ne feledkezzünk meg Sanci nevű osztrák barátunkról,na meg az öreg Svájciról....:D
Igen, pont azért nem volt velük gondod, mert 10 éve nálad van. Általában most amit kapsz a piacon használt autót (14-18 éves TD), azoknál ezekkel már van gond!
Péntek reggel indulunk, ahogy LZoli ideér hozzám. És vasárnap reggel jövünk haza. Sátrakat, pavilont viszünk, meg mini grill-t is, hogy kifüstöljük megint a sógorokat. Meg persze megfelelő mennyiségű piát, de az ottani sörök sem rosszak. :-)
Ekkorát nem lehet általánosítani. Mókolt motorral mindig lesznek bajok, rendszeresen és hozzáértően karbantartottal valszeg nem. Meg nem midnegy ki mennyit megy vele és hol és hogy. Te másfél év alatt nemtom mennyit mentél vele én 1 év alatt 7 ezret és már fél autót kicseréltem. Mondjuk én számítottam is rá, mert látszott hogy mindenhol belekókányoltak. Ami hozzám került joehantal fehér 2.5V6Manual kombija abba volt 315e és enni lehetett róla. Ami volt utána Robi MV6 kombija az is kb. 4 év állás után AC csere után pöccre elindult, haza is jött lábán és még én is kergettem a városban éjszakánként és hibátlan volt. Szóval amivel foglalkoztak korábban az meg is hálálta. Dieselből a szőlősi haveromnak 478 van a 2.5TD 94-es limuzinba, igaz hogy már szarakszik az adagolója, melegen nehézkesen indul, de komolyabb baja nincs. Pl az ex motoromon slagon elvezetett kartergáz, meg vágott menetes szelepfedél felszilózva, megfúrt alapjárati motor, stb. akkor gondold el hogy sok másikba miket kókányolhattak még:) 0.5l-es fém konzervből fabrikált olaj lecsapató, stb stb.:)
Terveim szerint péntek délután indulnánk és maradnánk végig. Csak a ládákat kidobom addig, hogy legyen hol aludni:) Addig remélem rendesen összerakom az erőművet. Összefutottam ma Media parkolóban mvzolival, kérdeztem jön-e, még gondolkodik:) Te hogy mennél?