A szakszerűen kivitelezett OBD védelemben valóban igazad van, korrekt kiigazítás, de sajna én csak a "buzerált" verziókat láttam eddig. A lopásgátlást pedig más módon is meg lehet oldani, hasonló hatékony(talan)sággal, mint az OBD blokkolást.
Az ismételten "hagy" nézegesse kommenthez, vétek lenne bármit is válaszolnom..........nehezen felülmúlható :)
Ugye azt te sem gondolod komolyan, hogy "buzerálásról" van szó és ettől a ponttól kezdve nem használható az OBD? Beszélj egy lopásvédelemmel foglalkozó szakemberrel, majd felvilágosít (ne "risztóssal"...).
A szakszerűen kivitelezett OBD védelem után a szervízben teljes körűen tudják diagnosztizálni az autót, és ha éppen az kell, akkor menet közben is lehet nézegetni adatokat, de ha valaki rossz szándékkal közelít, akkor nem tudja használni. Részletesebben nem írok erről, mert pont az a cél, hogy minden rendszer egyedileg legyen kivitelezve...
Igen, 5w30 LL04-es az belevaló. (Kinek mi vált be fajta-márka szerint.) Speciel én gyári olajat sose használtam.... olyan semmitmondó a doboza. Castrol-nál meg féltem, hogy valami ügyeskedésbe szaladok bele. Amsoil meg túl jó volt nekem. : )
Azt jelenti, hogy a bi-xenon fényszóró kanyarkövető funkciója halt be. Mondjuk ebben az esetben a hibás fényszóró ferdén világítana (tehát egy adott állapotban maradna az egyik oldalon) és azt észrevennéd mert elég feltűnő (éjszaka). Lehet, hogy csak az elektronika xarakodik és hibás jeleket küld.
Telefonról vagyok és nem tudom a videót megnézni. És is láttam már videót a cseréről de abban nem mutatták illetve nem hallottam hogy kell e regisztráltatni.
Sziasztok. Felső termosztátot (EGR) lehet otthon cserélni vagy regisztráltatni kell. Kicsit szivárog a víz és hamarosan mennék haza ,nem szeretném megforralni.
Azt ugye nem gondolja senki, hogy egy megbuzerált OBD csati visszadrótozása probléma lenne az ilyetén lopni szándékozó szemétládának?
Cserébe a szervízben pislognak rád, hogy nem diagozható a kocsi, menjél haza....ezért állandóan kötögetheted ki-be az OBD-t.
szvsz: az agyasok szerintem nem szeretik, ha pl. 75C-os a víz menetközben, és a DPF meg cseszik regenerálódni a motorkopás megnövekedése meg csak hab legyen a tortán...
Ennek az ellenőzése viszont kicsit nehézkes vízhőfokjelző hiányában. De említhetném a töltésjelző hiányát is, ha valaki alatt állt már meg szépen sorba lekapcsolgatva minden elektromos fogyasztót a kocsi, úgy, hogy a töltéslámpa nem világított az örül egy ilyen plusz infónak az OBD-ből.
Hátha esetleg valakit pont érdekel: 4db continental sport contact 2, 225/50 R17 még egész jó állapotban. Majd ha kell pontosan lemérem, de olyan 5-6mm lehet?
Továbbra is keresek 2db Pirelli P Zero -t, R18 245/40 méretben 5 mm körüli mélységgel, jó állapotban.
Keresnék még gyári pótkereket szettben. Hátha akad valakinek felesleges :)