Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adamo123 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10534

Ja Cd-s rádio,kormányról vezérelhető,gyári 6 hangszóró,elől-hátul nagy könyöklő(gyári),tempomat,bőr csomagtér roló,fűthető ülések,hangulatviágítás,bicskakulocs,!!!

Rómából hozattam be nagyon megérte minden gyári benne!!!!!!!!!!!!!!!

ja nagyon jó az automata váltó(van rajta sport fokozat ami nagyon komoly:)))))

Van rajta kipörg.gátló,menetstabilizátor is minden...:))))))))))))))))))))

Titto Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10533
Gratula! Ritka egy összeállítás az amit leírtál :) , jó "kis" gép lehet. Egyedül az automata az amin elgondolkodnék ebből, hogy vajon nekem kellene-e(sztem nem, de ez ízlés kérdése:) )
Előzmény: adamo123 (10532)
adamo123 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10532

Sziasztok!!!!!!!!!

Citroen Xsara Break(kombi)van a kezeim alatt 2,0 HDI 110LE

FULL-FULL-FULL

Automata-klíma,Automata-váltó,Faberakás,Esőszenzor,Fényszenzor,Tolatóradar,Plüss ülések,Felni,Fóliázva,Elektromos fűthető külső tükrök,elektromosan behajthatóak,fűthető ülések meg minde amit ellehe tképzelni!!!!!!!

205Km/h mentem vele 180 utazó

2003.-as évjárat

nagyon megy!!!!!!!!!!!!!!!!

csak ajánlani tudom mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZERKO Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10531

"Azért ne szédítsen a gondolat..."

Ennyire nem vagyok naiv ;-) , csak "brainstorming" szintjén próbálom vizsgálni a körülményeket.

Nálam az eddigi garanciális anyagköltség elhanyagolható (főtengely szimmering, 1 db zár), a munka már nem - a szimmering miatt -, vagyis egy "filléres" alkatrész anyaghibája miatt keletkezett sok munkaórányi garanciális kötelezettség.

 

"Azt kell mondjam, hogy a javított technológia mellett a felhasznált anyagok minősége helyenként gyengébb mint korábban."

Nah ja... a családban második autóként egy OFF< C3 1.4 HDI >ON muzsikál. A fedő alá nézve (és persze nem csak ott) látható, hogy az anyagtakarékosság nyomai erősen rányomják a bélyeget az "elvileg" újabb konstrukcióra. A hibalista itt már sokkal hosszabb. :-(

Előzmény: gyben (10529)
gyben Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10530
Nem tudom mi is lehet az egyszerűbb megoldás. Ez talán 2003 elejéről való egy év garanciával? Ha későbbi akkor két év, esetleg méltányossági alapon? Hasznos lehet egy jó szakember telefonja: 06202310631
Előzmény: Tivi (10527)
gyben Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10529
Azért ne szédítsen a gondolat, hogy rendelésre gyártott és, hogy külön neked reszelték. Az akkor is azokból az anyagokból, ugyan olyan technológiai soron fut.  Nekem mindkét Xsara II "egyedi gyártású" volt. Az első garanciális anyagköltsége meghaladta a 2,5 mill. forintot, a második 1 fölött van. Jelenleg is vitám van az elektronikával kapcsolatban. Azt kell mondjam, hogy a javított technológia mellett a felhasznált anyagok minősége helyenként gyengébb mint korábban. Éppen még a futóműnél is. Látható, hogy az árverseny egyértelműen az anyag kárára megy. Az új C4-ben sem csak konstrukciós hibák vannak. Ettől persze, vagy éppen ezért a franciák (is) elmehetnek.
Előzmény: ZERKO (10528)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10528

"lehet hogy ennyire különbözőek a gyári alkatrészek ?"

 

Másra nem tudok gondolni, mivel az, hogy jórészt autópályázok, ekkora különbséget nem okozhat. Azt még tudni kell, hogy a kocsi rendelésre legyártott, tehát nem szériában raktárra gyártott, valamint az utolsó Xsarák közül való (2004. 8. hó). De ha a beépített alkatrészeknél ekkora különbség van a minőség között, akkor a Citroen elmehet a p**ába!

Előzmény: __BB__ (10526)
Tivi Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10527

Sziasztok

Ha tudna valaki segíteni. A feleségem Citroen Xsara II autójának (2 éves) Fűtéskapcsoló problémája van. Nem kapcsol be a ventillátor. Két helyen próbálták javítani. Egy elektromos szervíz ötezerért nem tudta megjavítani, a Márkaszervíz hétezerért megállapította hogy hibás.   Állítólag az elektronika hibás és 50 ezer forintos fűtőmotor és elektronika cserét ajánlottak (kósza hírek szerint létezik utángyártott harmincezerért) ami azért kicsit viccesen hangzik ahhoz hogy télen lefújja a párát a szélvédőről. Néha egyébként működik néha meg nem. Tudna valaki segíteni hogy hova lehetne fordulni egyszerűbb megoldásért ????

Help Please !!

__BB__ Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10526

hátsó csere megvolt 25K körül, de lehet hogy nem kellett volna, nem láttam

első biztos hogy cserés lesz 40K-nál tárcsástul

1.6 16V manuál

 

lehet hogy ennyire különbözőek a gyári alkatrészek ?

Előzmény: ZERKO (10525)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10525
Ha a szerelő nem szólt, akkor verés lesz. Pont az általad említettek - és ebben a topicban olvasottak - miatt ez minden szerviznél vesszőparipám volt. (Lelkiekben és "zsebiekben" - mivel automata - már a 20k-s szerviznél cserére készültem). De eddig kop-kop még minden OK. Lehet, hogy én vagyok a kivétel, aki erősíti a szabályt?
Előzmény: vacek (10520)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10524

Nem akartalak megbántani, de egy használt termék ára mégis az uj termék ára minusz az amortizáció mértéke. Itt egy olyan termékről van szó, ami igenis tud amortizálódni, elég neki egy rosszul sikerült gödör. Ergó nem kerülhet annyiba mint egy új, hát még többe!!!!

Tekintsd úgy, mint plussz információ, egy leendő  vevővel történő alkuhoz.  A gumikkal ugyanez a helyzet. Én pl 185/65 15 ös Continental téli uj garnitúrát vettem 14,9/ darab áron.

 

Amikor használt autót vettem, egyik eladó azzal indokolta a magas vételárat, mert ő ennél 600 E rel  vette drágábban. Igaz hogy most az akció keretében 400 E Ft-os kedvezmény van tehát a 1,5 éves autó 200 E Ft tal volt olcsóbb a mostani új áránál.

 

dr.zsoo

 

 

 

Előzmény: VBalu (10523)
VBalu Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10523
Én csak azt tudom mondani, hogy most a citroennél akcióban ennyi a gyári lemezfelni. tőlem aztán ott veszel olcsóbban ahol akarsz. Mindenesetre igazán kedves a hozzáállásod. Ha nem teccik, nem kell megvenni, de mégis jobb, mint majdnem duplaannyiért egy készlet téligarnitúra. De persze vegyél nyugodtan újat!

és nem valaki tök idegen kerekei, hanem faterom keveset futott verdájáé.

ui.:akit érdekel egy tényleg törésmentes szűrke Xsara 1.6 playback 2 34e km-el, az írjon nekem egy mailt, nem akarok reklámot csinálni a kereskedésnek így nem írom be, de megadom hol árulják. Ja és nem széthajtott, szétgyalázott kocsi.


VBalu
Előzmény: drzsoo1 (10505)
phoenix Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10522
Hkm. En mar 63ezer+ kilomtert mentem azokkal a gagyi fekbetetekkel.... Szerintem ez attol is fugg, hogy hol kozlekedsz vele es mennyit fekezel....
Előzmény: vacek (10520)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10521
Sziasztok!

Tegnap vettem téligumikat, 175/70 R14-eket. Milyen nyomás kell beléjük? Amekkora a gyári gumikba?

Kösz!
vacek Creative Commons License 2005.11.22 0 0 10520

Sajnos ilyen gagyik a Xsarák fékbetétei, nekem is a hátsók 39 e km-nél adták meg magukat, a következő garnitura a 60 e km-es szerviznél jött ki, ugyanekkor komplett első fékbetét-féktárcsát is cseréltek.

 

Semmi extrát nem csinálok a kocsival, nem gyilkolom, nem fék-gáz-fék játékot űzök, a lámpa előtt ha lehet, kigurolok, más kocsimban 123 e km alatt is csak egy garnitura betétet cseréltek...

 

Egyébként a szervizben szóvá is tettem az egészet, mondták: isten hozott az azbesztmentes világban...

 

Egyébként ha előveszed a Használtautó Katalógust, ott is írják ezt a gyakori fékbetét-féktárcsa csere dolgot, ez van.... Ha neked nem volt eddig vele problémád, örülj, vagy nézz be a fékekhez, hátha már neked is cserélni kellene, csak a szerelő nem szólt...

Előzmény: ZERKO (10518)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.22 0 0 10519
Nem rossz ez a Citroën C Sportlounge:)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.22 0 0 10518

Hali!

 

Az enyém automata 2004-es évjárat, most közeledik a 80 ezerhez. Nem tuningoltam. Véleményem szerint az a többlet amit ki tudsz csikarni még belőle, nem fogja agyonverni a váltót. (Természetesen csökken az élettartam, de ezzel csak azt mondom, hogy ha valamit erősebben terhelsz, hamarabb is hal meg.) Viszont: A Xsara II manualja szerint ez a váltó élethosszig töltött. 60k-s szerviznél beszélgettem a szervizfőnökkel. Ő is úgy véli, hogy ennek ellenére 80-100k-nál váltóolajcsere nem ártalmas, ha jót akarok. Szóval ha még tuningolod is, akkor ez valszeg ajánlott. (lásd még: Automata váltó- kézi váltó topic). Mellesleg nem lehettél olyan visszafogott, ha 30k alatt eljutottál fékbetétcseréhez ;-).  Az enyémben még a gyári van, igaz leginkább csak autópályát lát.

 

Üdv,

Z.

Előzmény: _Kóbor (10515)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.22 0 0 10517

A gumis panaszkodott hogy milyen gyakori a deformálódott felni, és hogy pl a psa felnijei könnyen deformálódnak. Én kicsit tovább gondolkodtam. 80 km/h sebességnél kapsz egy gödröt. Ha nem a felni fog deformálódni, akkor a futóműelemek jönnek. Kormányösszekötő, tegelycsonk lengőkar stb. A kettő közötti javítási összegbeli különbséget mindenki el tudja képzelni.

 

 

 

dr.zsoo

A-vte Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10516

Sziasztok!

 

Ha érdekel valakit, eladó 4 db. Xsara gyári lemez felni a használt nyári gumikkal együtt. (gumis szerint még egy szezonra jók a gumik) 40 e. Ft összesen.

 

A-vte

_Kóbor Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10515

Köszi!

Az automata váltóról tudtok valamit? Ha a nagyobb köbcentis Xarákat ugyanezzel a  váltóval szerelik akkor valszeg bírja, de ha nem, akkor elég kockázatos túlterhelni.

 

A blokkot hogy sikerült kinyírnod? Az enyémben most 60 ekm van, ebből az első 40-et visszafogott stílusban tettem bele, de az utóbbi 20-nál már kapott rendesen. Eddig, hogy lekopogjam nem jelezte semmilyen formában nemtetszését a gép, csak a fogyasztásban, ami 8,5-9 liter vegyes használatnál, de inkább országúton.  Ja igen, és a fékbetét 30-at bírt, most érzésem szerint megint cserés.

 

 

 

Előzmény: jee_c (10513)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10514
Miért?
Ez egy viszonylag puha vaslemez. Ha egy gödör megteheti, egy kalapács miért nem?
Persze aluval nem lehet ilyet.
Előzmény: Herbie_ (10512)
jee_c Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10513

Hali,

 

még nincs kész a gép.. Fel is hívom a srácot. Na aszongya, holnap este lesz kész.

 

Na szóval, rallis/raaliautó épító barátommal beszéltünk erről, és végigmentünk vele a különböző lehetőségeken.

Tehát a légszűrőcserét ő nekem nem javasolta, mivel a sportlégszűrő - bár kisebb ellenállású, de hétköznapi autózással poros környezetben nem szűr olyan jól, mint a gyári.

A kipufogóval kapcsolatban: padon mérték a Peugotjának a teljesítmémyét különböző sportkipufogókkal, és a legtöbbet az eredeti gyári kipufogójával mérték.. Szóval elég jól ki vannak találva a mostani gépek kipufogórendszerei.

A chiptuningnak annyi ára van, hogy többet fog enni a gép, de ez végül is egy működő módszer.

 

Az én kocsimat szét kellett "robbantani" mert kinyírtam a motorját, szóval végül a hengerfej lett egy kicsit megdolgozva rajta, de csak szolidan. Felpolírozott szelepek, be-kiömlőnyílások. Egy szerény (kb. 5-10%)teljesítménynövelést lehet elérni vele, majd beszámolok róla, hogy milyen lett.

 

üdv,

Jee

Előzmény: _Kóbor (10499)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10512

Hm..:))

Ez a módszer a későbbikeben nem ad túl nagy biztonságérzetet:)

Előzmény: BXtwelve (10511)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10511
"centírgépre téve vadul nyolcasoztak"

Az ismerős gumisnál, az egyensúlyozó gép mellé van készítve egy nagy kalapács. Néhány hatalmas ütés, és láss csodát. Gondolom, elég nagy gyakorlata lehet, de nagyon eltalálja.
Előzmény: drzsoo1 (10505)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10510
Minden stimmel. Xsara2 méret.
Előzmény: cs_geza (10504)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10509
"Miből lehet tudni, hogy alu? CSavar lyukak kiképzéséről?"
Például. Nem kúpos. Azonkívül vastagabb az anyaga. De ahol le van pattanva a festék, ott egyértelműen látszik, hogy nem acél. És a legfontosabb: a súlya.
Egyébként 7500/db volt.
Előzmény: Herbie_ (10506)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10508

Nem azért kockázatos, mert át akarnak verni, hanem mert nem lehet ránézésre látni h ok vagy sem.

 

dr.zsoo

Herbie_ Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10507

Mondjuk innen a topicról, nem hiszem, hogy túlzottan kockázatos lenne.

Örülj neki, hogy olcsóbbat találtál mint amit ő látott. Nem hiszem, hogy bárkit is át akarna verni, végül is bárki tud keresni akár a neten is.  

 

Előzmény: drzsoo1 (10505)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10506

Miből lehet tudni, hogy alu?

CSavar lyukak kiképzéséről?

Előzmény: BXtwelve (10503)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 10505

Most vettem lemezfelnit a xsarára, ugyanezt, 2 db ot, újat. Számlával 11800 volt (nem 14E)!!!!!

 

Használtan lemezfelnit venni, hát, eléggé kockázatos. Az én felnijeim ránézésre nem mutattak deformációt, a centírgépre téve vadul nyolcasoztak.

 

dr.zsoo

Előzmény: VBalu (10497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!