Az értékelési morál folyamatosan romlik így kb. 1 éve már, hogy engem sem érdekel egyáltalán.
Megkapta? +
Nem értékel annak ellenére, hogy időben, a leírtaknak megfelelően, atombiztos csomagolásban átvette?
Dögöljön meg.
Tőlem aztán nem kap pozitívat és soha nem is kapott előre senki.
11 év alatt egyetlen alkalom volt, hogy 2 levél után az 58. napon "előre" értékeltem abból a megfontolásból, hogy hátha látván a kapott pozitívot ő is veszi a fáradtságot az utolsó pillanatban.
Lóf*szt.
Na 1x volt Budán kutyavásár...
Van olyan Német törzsvevőm aki évente 2 alkalommal vásárol és soha nem értékel annak ellenére, hogy (mostmár pusztán kíváncsiságból) minden alkalommal kap egy "kérő"levelet.
Egyébként pont miattad futottam le ezeket a köröket, mert írtad, hogy szoktál küldeni a vevőknek egy kérést az értékeléssel kapcsolatban. Kíváncsi voltam mennyire működik ez. Ennyire:D
Pont erről beszélek én is. Sokan nem teszik meg udvarias kérés ellenére sem. Ugyan miből tartana nekik? Két perc?? És nekem kell az értékelés. A-KA-ROM!! :-)))))
Ma írtam pár vevőnek, akiknél láttam, hogy letétben van a csomagja. Kikerestem a posta telszámát, címét, bemásoltam a státuszt, mindent. Most kaptam egy emailt az egyiktől, amiben írja, hogy fel van háborodva mert eddig amit vásárolt mindent a házhoz küldtek. Legszívesebben leordítanám a fejét az ilyennek , de ezt ugye nem tehetem. A végén még ad egy negatívat:D
Most, hogy volt/van ez az év végi csomagőrület, gondoltam írok pár vevőnek egy kedves emailt, akik megkapták időben a cuccot, hogy ha elégedett és minden szupi tegye már meg, hogy ad egy értékelést.
Senki nem értékelt... Eddig automatikusan küldtem a pozitívat a vásárlás után. Most már én is lszrm.
A vevők, emberek nem egyformák és az online adás-vétel az egy személytelen és arc nélküli ügylet. Tehát kicsit más.
Engem is zavart az elején ha nem értékeltek, de most már nem foglalkozom vele, elfogadom azt, hogy a vevők 1/3- jó ha ad visszaigazolást. Azt látom, hogy ennek miértje többrétű, van aki presztízsből nem ad, mert ő A Vevő, van aki trehányságból és van aki nem foglalkozik vele.
Én az Ebay esetében ezt úgy orvosolnám, hogy ha 60 nap után sem jön a vevőtől értékelés, akkor automatikusan bevésném az eladónak a pozitívat.
Engem Édesapám úgy nevelt, hogy egy üzlet, adásvétel, vagy bármilyen megállapodás akkor jó, ha mindkét fél nyertesnek érzi magát. Én szabályosan rosszul érzem magam ezért, ha valaki nem ad értékelést. És nekem pozitív értékelést adni is öröm. Nem annyival szoktam elintézni, hogy "minden ok".
Neked becsapódtak? Én simán küldtem el az alacsony értéke miatt, no tracking, de már a 3dik vevőm panaszkodik hogy nem kapta meg. Előtte nem volt olyan, hogy usaba elveszett küldemény legyen egy sem, nem hogy egy hetes időszakra három is!
You declined the partial refund of $8.99.We have let the seller know so they can offer another solution or you can ask us to step in and help from Jan 19, 2017. If you and your seller need more time to work things out - your request will stay open until Feb 27, 2017.Ezt a választ kaptam.Én a teljes összeget akarom,nem a felét. Viszont ha postázni kell,akkor lehet hogy jobban jártam volna ha elfogadom az ajánlatát. De akkor olyan mint ha ő nyerne,közben pedig egy csaló.